Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 15:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 17, 2004 12:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 14, 2004 13:40
Posty: 429
Lokalizacja: Warszawa
Przed kazdym ruchem deklaruje sie jakiego ruchu sie uzywa, zazwyczaj sprowadza sie to do tego ze jesli ktos chce ruszyc sie wg. starter movement to deklaruje to, przyjete jest raczej poruszanie sie standart movement. :)
Startet w sumie zadko sie uzywa n/p kiedy chce sie dotrzec do heavena lub kiedy idziesz zniszczyc jedyny pierscien :)

Chris

_________________
Nobody tosses a dwarf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 27, 2004 13:27 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Zatem kolejne moje pytanie. Dotyczy automatic attacks w under deepach.

Na prawie kazdyym under deepie pisze :

Cytuj:
Automatic -attaks(2):
Undead (1st attack) - 3 strikes with 8 prowess
(2nd attacks) Oponent may play as an automatic-attack one none-unique hazard creature from his hand normally keyed to Shadow-holds.


Teraz pytanie:
Czy jak wyloze np jakies duchy jako taki automatic-attack to jesli przeciwnik je pokona to dostaje za nie MP, czy nie ?
I co sie dzieje z taka pokonana creartura automatic-attackiem - idze do out of pile czy do discarded czy jak wczesneij juz wspomnialem do MP przeciwnika, a moze wogole wraca mi na reke ????

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 27, 2004 13:38 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 14, 2004 13:40
Posty: 429
Lokalizacja: Warszawa
root napisał(a):
Cytuj:
Automatic -attaks(2):
Undead (1st attack) - 3 strikes with 8 prowess
(2nd attacks) Oponent may play as an automatic-attack one none-unique hazard creature from his hand normally keyed to Shadow-holds.


Teraz pytanie:
Czy jak wyloze np jakies duchy jako taki automatic-attack to jesli przeciwnik je pokona to dostaje za nie MP, czy nie ?
I co sie dzieje z taka pokonana creartura automatic-attackiem - idze do out of pile czy do discarded czy jak wczesneij juz wspomnialem do MP przeciwnika, a moze wogole wraca mi na reke ????

Kreaturka idzie do discardu, a przeciwnik nie dostaje za nia MP.
:)

Pozdrawiam

Chris

_________________
Nobody tosses a dwarf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 24, 2004 18:44 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Mam kolejna zagwozdkę. Chodzi mi coś po głowie, że gdzieś na forum już było to wyjaśniane, ale nie mogę znaleźć, więc jeśli tak bylo to prosze mi powtorzyć.

Sprawa ma sie z "BOOK OF MAZARBUL" :

Cytuj:
Unique. Only playable at Moria. May be stored at a Dwarf-hold for 5 marshalling points. If its bearer is a sage, tap Book of Mazarbul during your organization phase to incrase your hand size by 1 until your next untap phase.


Jaki ja mam problem? Jeśli przyjąć, że książka jest cały czas stapowana, ew odtapowywana w untap i tapowana zaraz w organizacji to poprostu zwiększa to rękę o 1 kartę ???

Nie widzę tu poprostu jakiegoś innego rozwiazania. Jedyne co może się stać to , że gracz odtapuje i ew zapomni stapować książki???

Po co więc ten cały tekst z tapowaniem itp, nie mogło by być tak jak na "Emerald of the Mariner" ze poprostu gracz kontrolujący ten przedmiot ma zwiększona ręke o 1 kartę ?????

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 24, 2004 22:26 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Ha! Wreszcie ktoś zwrócił na to uwagę, w końcu stan ręki wyrównuje się dwa razy na turę, nie w fazie odtapnięcia. Przyznaję, że tak graliśmy właśnie, w untap phase albo zagrywasz kartę (przed odtapnięciem przedmiotów) albo odrzucasz kartę. Źle graliśmy, nasza culpa.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 24, 2004 23:39 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
rękę uzupełniasz po każdym ruchu, i na koniec tury
a z book of marazabul trzeba o prostu pamietac by ja tapowac nie ma w tym zadnej glebszej filozofi ani chaczyka
zdaje sie ze ICE w miare wydawania kart zmieniał forme tekstów na nich zawartych czasem na lepsze czasem na gorsze ale wiekszej głebi to nie ma

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 24, 2004 23:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Myślę jednak, że jest pewna różnica i nie chodzi o chwyty w rodzaju "cha, cha, zapomniałeś tapnąć księgi". Chodzi o to, że Book Of Mazarbul musi być użyte (tapnięte) przez sage'a w fazie organizacyjnej, czyli że w praktyce musi być w posiadaniu kompanii gracza już na początku tury. To tapnięcie (możliwe tylko w fazie organizacyjnej) służy zaznaczeniu tego faktu. Efekt księgi utrzymuje się przez całą turę, bez względu na to czy kompania utraciła księge, sage'a czy księga się odtapnęła (jakby ktoś chciał użyć Wielded Twice - całkiem logiczne posunięcie, jeśli to jedyny tapnięty przedmiot w kompanii a chce się pozbyć z ręki kart). Emerald Of Mariner działa od razu, czyli od fazy site'u, w której został zagrany/przejęty od przeciwnika i przestaje działać od razu gdy zostanie utracony/złożony.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 25, 2004 0:06 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
a propo Book of Mazarbul, znalazłem ostatnio ciekawą zasadę do grania Balrogiem - otóż
"A Balrog player may not play any hero items playable at his darkhavens"

czy cos w tym stylu

a ja pamietam że Jaded jak grał ze mna na turnieju to własnie książke zagrał w Morii, co mnie troche zbilo wtedy z tropu

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 25, 2004 2:21 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Faktycznie, jednak drobne różnicę sie pojawiaja.

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 25, 2004 23:36 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
|Highwayman| napisał(a):
a propo Book of Mazarbul, znalazłem ostatnio ciekawą zasadę do grania Balrogiem - otóż
"A Balrog player may not play any hero items playable at his darkhavens"

czy cos w tym stylu

a ja pamietam że Jaded jak grał ze mna na turnieju to własnie książke zagrał w Morii, co mnie troche zbilo wtedy z tropu


Tak grałem. A gdzie znalazłeś tą zasadę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lis 26, 2004 0:24 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
gdzies w CRF'ie do którego link kfiadeg kiedys podal
to chyba bylo w tym post'cie: http://kfiadeg.afraid.org/meccg/viewtopic.php?t=14

i przepraszam za zle cytowanie tej zasady w poprzednim post'cie, pisze w tej erracie ze Balrog player nie dostaje zadnych MP za hero items zagrane w swoich darkhavenach a nie ze nie moze ich wogule zagrywac

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lis 27, 2004 20:30 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
To ma sens. Jestem za uznaniem/wdrożeniem tej zasady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 01, 2005 17:27 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Wczoraj jak graliśmy z Kwiatem wyloniła sie pewna niejasność. Na poczatek przedstawiam sytuacje.

Jeden z jego graczy ma na sobie Lure Of Nature (dokladnie lieutnant z Dol Guldur). Kwiat rzuca Voices Of Malice by sciagnać ta lure.

Pytanie brzmi: jaka jest kolejność? Najpierw schodzi lura pototem robi korupcje, czy odwrotnie - robi korupcje biorac pod uwage lure i dopiero po udanym tescie schodzi lura ?

Cos mi sie kolacze po glowie ze Higwayman juz to gdzies poruszal, ale jak zwykle nie chce mi sie szukac, wiec jak ktoś może szybko odpowiedzieć to z gory dzieki ;)

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 01, 2005 23:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Schodzi lura, potem test.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 02, 2005 15:42 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Cytuj:
RELUCTANT FINAL PARTING - Permanent-event (U)
Discard any ally if its current site is an Under-deeps site or if its current site's nearest Haven is not the same as the nearest Haven for the site at which the ally can be played. Discard this card when any play deck is exhausted. Cannot be duplicated.


Jak ta karta odnosi sie do sprzymierzencow typu:

Cytuj:
WAR-WARG - Ally (C)
[MP: 1; Mind: 1; P/B: 3/6]
Playable at any tapped or untapped Ruins and Lairs with a Wolf automatic-attack. If the War-warg and its controlling character are both targets of strikes from the same attack, you may tap War-warg to give +2 body to its controlling character.


Trzeba pamietać gdze dany sprzymierzeniec byul zagrywany, czy takich sprzymierzencow nei da sie poprostu zdiscardowac RELUCTANT FINAL PARTING???

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.024s | 12 Queries | GZIP : On ]