Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 13:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 15, 2004 21:31 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
Marvels Told clarification:
May be played during the site phase by a character in another company, as if he were in the company resolving their site phase.

ale ok, podczas fazy ruchu nie mozna

ale ahunt nie jest kreaturka to jest event i jako event sie liczy i jego wraz z jego efektem mozna skasowac jak kazdy inny event (to samo z Spider of the Morlat, Shelob itp)

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 15, 2004 22:06 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
nie nie, źle mnie rozumiesz
nie chodzi o to że nie można w ogóle Marvels Toldem zdjąć smoków Ahunt.
chodzi mi o to że ich (ehhh, nie wiem jak wytłumaczyć) nie można zdjąć w sytuacji kiedy Marvels Told jest/ma być bezpośrednią odpowiedzią na wyłożenie smoka. I nie chodzi tu o typ karty, bo to smok Ahunt pozostaje long eventem i koniec :)
W każdej innej sytuacji Marvels Told może posłużyć do zdjęcia takiego smoczka ;)

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 15, 2004 22:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 14, 2004 13:40
Posty: 429
Lokalizacja: Warszawa
Sie wtracac nie mialem :) ale co tam, chodzi o to ze obydwaj siebie (chyba) rozumiecie, tzn. to co chcecie przekazac sobie, ale macie tak rozne punkty widzenia ze do konsensusu mozecie nie dosjc (szczegolnie ze calryfikacja marvels'a za duzo nie wyjasnia).
Jezeli dojdzie to podobnej sytuacji na turnieju i nie bedzie wczesniej wyjasnionej sprawy to bedzie to ze tak powiem: "up to judge", a pozniejsze dyskusje juz na forum po turnieju.
Coz ciekawy jestem jak sie na to Jaded zapatruje :)

Pozdrawiam

Chris

_________________
Nobody tosses a dwarf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 15, 2004 23:46 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Wlasnie z neicierpliwoasica czekam na post jadeda, bo to on ze tak powim zaczol ta mewga wielka dyskusje. My z kfiadem i gadzinem rowniez tak gralismy ze marveels toldem mzona zdjac smoka ahunta. ( i obawiam sie ze robilismy zle)

Problem jest w tym ze na karcie marvel stold pisze ze to co jest zdejmowane musi byc w grze, a w momencie wylozenia smok nie jest w grze!!!!
Wejdze do niej dopiero w momencie przyjmowania jego ataku, a wtedy nie mozna go juz zdjac tym nieszczesnym marvels toldem ;)

Mozna i oweszem zdjac go po ataku, albo w sytacji kiedy smok juz byl w grze a my dopier zaczynamy nasza movement phase.

W innym przypadku neistety nie.

To jest moaj opinia, ale mozliwe ze jaded ja zweryfikuje. :)

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 3:42 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
no z tym movement/hazard phase to chyba zlekka uogólniłeś root ;)

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 9:05 
Offline
Scout/Ranger/Sage/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 18:33
Posty: 735
Lokalizacja: Warszawa
Ciekawa jest inna sprawa.
Ahunty to long-eventy wiec nie zagrywane do konkretnego regionu.
Tak wiec o ile nie zaczynales w regionie zagrozonym przez smoka to chyba mozesz zdjac go marvelsem bo co? Przeciwnik Ci nie powie ze zagrywa go do regionu. Inna sprawa, ze przeciwnik moze sie wycwanic i najpierw zagrac jakiegos "zwierzaczka" zagranego do regionu a potem smoczusia.

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 10:19 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Tak z tym movement hazard phase to sie zagalopowlamwm, ale chodzilo mi o to ze, mozna to zrobic w kazdej innej fazie gry, ale jak juz ahunt jest w grze.

Nie wiem czy dobrze zrozumialem wypowiedz Gyga, ale nie trzeba przechodzic przez region w ktorym lata smok by moc go zdajc, mozna byc na drugim koncu srodziemia i sciagnac np SMAUGA AT HOME marwelstoldem ;)

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 10:47 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
no ja też nie do końca rozumiem o co ci Gyg chodzi... :shock: :roll: :wink:

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 11:41 
Offline
Ranger

Dołączył(a): Pt kwi 16, 2004 11:54
Posty: 55
Lokalizacja: Kalisz
Yo
Takie male pytanko
Sacrifice of Form ... po rzuceniu tego czarodziej odkladany jest na bok.
Jak go mozna na nowo wprowadzic do gry, czy jest na to jakas karta ? Czy po prostu wprowadzamy ponownie wystawiajac do gry jak normalna postac np w Heaven ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 13:02 
czarodziej idzie do discard'u po Sacrifice of form
wszystkie przedmioty jakie posiadal sa odkladane na bok
wszystkie event'y (stage resource tez) i ally'ie ida do discard'u
zeby go wystawic musisz go jeszcze raz dociaganac na reke i po porostu zagrac jak kazda postac
punkty za karty odlozone z Sacrifice of Form nie licza sie, ale karty te nadal licza sie do unique, czyli jesli lezy tam orcrist to pomiom ze w zasadzie nie ma go w grze to przeciwnik nie moze juz go zagrac


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 13:03 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
znowy cos sie rypie z logowaniem
post powyzej to ja
|Highwayman|

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 21:53 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Cytuj:
wszystko fajnie tylko mam jedna watpliwosc
czy gate of morning mozna zagrac podczas swojej fazy ruchu
wedlug mnie nie, permanent'y zagrywa sie w organizacji chyba ze jest na jakims napisane inaczej

wniosek - gates of morning to nie twilight i nie mozna go zagrac w ramach chain of effect

a co wy myslicie?


Myślę, że przepisy w tej materii są jasne:

"Except for resource long-events, you may play resource cards anytime during your own turn unless specyfically prohibited by the rules of the cards themselves"

Myślę, że twoja pomyłka wynika ze zbyt częstego grania Fallen'ami - tam stage resources można zagrywać właśnie w fazie organizacji.


Ostatnio edytowano N maja 16, 2004 22:00 przez Jaded, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: N maja 16, 2004 21:54 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Cytuj:
Ale np juz jakiegos dragona ahunt nie da sie zdjac przy pomocy marvels tak aby cie on nie zaatakowal jesli to ty sie ruszasz.
Chodzi mi o to ze jak np moja druzyna sie rusza i ktos wyklada mi np Smaug Ahunt, to marwelstoldem nie zdejme go tak by on mnie nie atakowal ?


To nie tak. Zagrywając kartę w COE możesz sprawić, że hazard nie wejdzie do gry (w tym przypadku, zagrywając Twilight możemy sprawić, że ahunt będzie niezagrywalny, a więc będzie discarded). Jeśli jednak karta wchodzi do gry, w niektórych przypadkach mozna jeszcze coś zrobić. W przypadku Ahunt wejście do gry oznacza atak, a atak można cancelować, także zagrywając Marvels Told. Gdyby to był Long Winter, to wejście tej karty do gry oznacza powrót drużyny i/lub potapowanie sajtów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 22:42 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
No to juz wszystko jasne, w sumie tak na to nie patrzylem. Myslem ze jak atak wchodzi do gry to juz koniec nic z nim sie nie da zrobic, ale to co mowi jaded i to co chyba chcial mi przekazacc highwayman (tylko nie docieralo to do mnie) jest zrozumiale i dostosuje sie do tego na pewno ;)

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 17, 2004 0:44 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Teraz zadam bardzo fundamentalne pytanie, bo juz wogole stracilem wiare w wszystkie dogmaty i niczego nie jestem pewien, a rzeczy zwiazanych z COE juz najbardziej.

Czy w jednym i tym smaym COE moze byc taka sytacja ze sa pod rzad dwa hazardy?????

Znowu powroce do niesmiertelnej plagi.

Czy to mzoe byc jeden COE:
Jakies undeady, przeciwnik nic nie odpowiada, to ja rzucam palge. Czy to jest jeden COE ????

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.030s | 12 Queries | GZIP : On ]