Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 19:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: noble hound
PostNapisane: So kwi 15, 2006 23:47 
Offline
Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N mar 13, 2005 14:57
Posty: 112
Lokalizacja: Ottawa, ON
Cytuj:
In all cases, Noble Hound must be assigned a strike before any strike can be assigned to its controlling character.

dwie sytuacje - prosze o pomoc w prawidlowym ich rozwiazaniu:
1.
na druzyne skladajaca sie z dowolnej postaci i noble hounde'a zagrano pojedynczego strike'a. postac jest untapped, nh jest tapped. czy strike nalezy przydzielic bohaterowi czy sforze?

2.
na druzyne skladajaca sie z dwoch postaci i noble hounda (wszyscy sa untapped) zagrano atak z trzema strike'ami. czy nalezy przyznac strike postaci kontrolujacej sfore, czy dodac ten trzeci strike jako modyfikator +1 do prowess strike'a w inna postac (w tej sytuacji postac kontrolujaca nh nie bedzie walczyc)?

pozdrawiam serdecznie i zycze ciekawych swiatecznych rozgrywek w meccg :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 16, 2006 1:04 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
CRF, Errata (Cards), Noble Hound

Cytuj:
Card Erratum: Add the sentence: "If Noble Hound is tapped or wounded, treat it as though it were untapped for the purposes of assigning strikes."


Pierwsza sytuacja faktycznie wymagała objaśnień, czy erraty, bo jeśli strike ma być w pierwszej kolejności przydzielony do nietapniętej postaci (na potrzeby walki ally to też postać) i jednocześnie Noble Hound (tapnięty/ranny) musi być przed nią, to powstawałby konflikt.

Czyli w tej sytuacji strike jest przypisywany Noble Houndowi.

Druga sytuacja: nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale Nouble Hound nie walczy zamiast postaci. Po prostu nie może być tak, że postaci kontrolującej przydzielono strike a Noble Houndowi nie (jeśli są celem tego samego ataku)* .

P.S.

Sfora :?: :roll:

(*) W większości typowych przypadków, bo można Noble Hounda potraktować kartami jak More Sense Than You, albo Sojourn in Shadows.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 16, 2006 8:21 
Offline
Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N mar 13, 2005 14:57
Posty: 112
Lokalizacja: Ottawa, ON
Konrad Klar napisał(a):
Druga sytuacja: nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale Nouble Hound nie walczy zamiast postaci. Po prostu nie może być tak, że postaci kontrolującej przydzielono strike a Noble Houndowi nie (jeśli są celem tego samego ataku)

chodzilo mi o to, ze po tym jak przydzielimy strike ogarowi, przydzielamy strike'a jego kontrolujacej postaci - posrednio uzyskalem odpowiedz, gdy odpowiedziales na moje pierwsze pytanie - dzieki.

Cytuj:
Sfora :?: :roll:

pojedynczy piesek, az tak mnie zaabsorbowal, ze awansowal do roli sfory :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.019s | 11 Queries | GZIP : On ]