Naszło mnie z Jomą podczas jednej gry gdy próbowałem zasadzić na niego smoka:
Karty które rozpatrujemy:
Dragons DesolationCytuj:
The prowess of one Dragon attack is modified by +2. Alternatively, it may be played on a Ruins & Lairs [R] site that has two Wildernesses in its site path (only one Wilderness is required if Doors of Night is in play)-one Dragon hazard creature may be played on a company at that site this turn.
oraz

No więc owego smoka chciałem zagrać na Glittering Caves. W grze było Doors of Night więc uznałem że wszystko jest OK ponieważ z boku tego site'a widoczny jest jeden Wilderness, oraz były to Ruiny. Uważam że wytłuszczone stwierdzenie "in its sie path" odnosi się do tych symboli podanych z boku karty, a nie rzeczywistej ścieżki jaką musiał pokonać. W zasadach do Challenge decka jest takie stwierdzenie które wg mnie potwierdza moją tezę:
Cytuj:
Some Hazards refer to the site's site path, which is always the one listed on the site card. Havens/Darkhavens have no site path[/b]
No i tu powstał spór czy mogę to uczynić czy też nie bo przecież drużyna nie poruszała się przez żaden Wilderness... Ja jednak uważam że "in its site path" oznacza site path site'a czyli owe symbole wymienione z boku karty.
QED
Prosiłbym o rostrzygnięcie tej sytuacji
