CRF, Turn Sequence, Movement/Hazard Phase, General
Cytuj:
Annotation 26: If at the start of a player's movement/hazard phase, there are multiple effects in play such that their net effect depends on the order they are applied, the player who is currently not taking his turn (i.e., the hazard player) decides the order in which they are to be applied. Once this interpretation is established, all further actions are applied in the order they are resolved for the rest of the turn
To sądzę ma tu zastosowanie a nie np. zasady dot. akcji powodowanych przez pasywne warunki. Źródła korupcji, palantiri występują w grze stale i też efekty Bane, Balance, Fate są stałe - utrzymują się tak długo, jak karty te są w grze. Adnotacja 26 mówi właśnie o kolejności następowania takich efektów.
Dlatego, trochę po asekurancku, umieściłem przykładową sytuację w fazie M/H, aby efekty wchodziły w niej - w kolejności rozwiązywania się.
Inna rzecz, czy "are multiple effects in play such that their net effect depends on the order they are applied" to w ogóle dotyczy kart zagranych na target, jak Free To Choose. Czy jeśli na Bree zostaną zagrane kolejno Nature's Revange, Rebuild The Town, Mischief in Mean Way i znów Nature's Revange "the player who is currently not taking his turn (i.e., the hazard player)" ma decydować czym w tej chwili jest Bree?
Cytuj:
przedmiot moze chyba dawac minimalnie 0 punktów korupcji - pewnie nie ma tego nidzie w zasadach czy przepisach ale wnioskuje tak z klaryfikacji do Emerald of the Mariner
Nie wiem o jaką klaryfikację do Emerald of the Mariner chodzi. Jest zasada, która mówi, że wolne GI nie może być ujemne, ale ilość CP - nie znam takiej.