Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest So gru 06, 2025 11:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 22, 2006 13:41 
Offline
Scout
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lis 10, 2005 0:23
Posty: 11
Lokalizacja: Rzeszów
Jasne niema problemu akurat mam 2 wiec jedna moge sie wymienic :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 22, 2006 14:00 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
bardzo fajnie :)

moze sie wymienimy na turnieju? jeszcze chyba nie wypowiadałeś się w kwesti czy przyjedziesz czy nie? Serdecznie zapraszamy
Już teraz mamy jedną osobę z Rzeszowa - d_fense - skontaktujn się z nim to moze razem przyjedziecie (a jesli macie tam kogos jeszcze to tez ich zapoście na turniej i na nasze forum)

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 22, 2006 14:10 
Offline
Scout
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lis 10, 2005 0:23
Posty: 11
Lokalizacja: Rzeszów
Oki napewno przez d_fensa sie wymienimy a czy ja sie pokarze to zalezy od wielu opcji :P przedewszystkich finansowych :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 22, 2006 20:11 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1152
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Cytuj:
kwestia "once in play" - jak juz pare osób powiedziało znaczy "od kiedy/od kąd/od momentu gdy sa w grze"

Cytuj:
Przychylam sie tutaj do interpretacji moich szanownych przedmowcow
W tym przypadku "once in play" w mojej opinii znaczy "od kiedy sa w grze".

Cytuj:
W powyższym przypadku interpretacja Konrada jest poprawna. Wersja Ciacha brzmiałaby raczej "once during the game".

Cytuj:
No... może być takie tłumaczenie słowa "once", jak tu sugerujesz - raz, jednorazowo.
Albo takie - [gdy już] raz (złożone, zagrane, tapnięte itd.).

I inne: od razu, na raz.

Pomijając sporne frakcje, jest sporo przykładów kart na pierwsze i na drugie


OK, dzieki za wyjasnienie problemu ;-) Uginam sie zatem pod sila argumentow (i ich iloscia) :D

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 24, 2006 22:21 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Cytuj:
- jesli zagramy Siege'a na site gdzie jest przeciwnik a nastepnie jedna ze swoich druzyn pójdziemy do tego site'u to ta druzyna tez znajdzie sie pod oblężeniem


Niemal tak niepostrzeżenie uszło w tłoku...

Ale jak to się ma do zasady:

CRF-Rulings by Term-Site
Cytuj:
A permanent-event played on a site affects only the copy of the site it is played on, unless otherwise specified. A permanent-event not played on a site affects all versions of affected sites.

?

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 25, 2006 9:44 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1878
Lokalizacja: Katowice
Być może dlatego, że wszystko w tym wątku jest "na kupie".
Jakkolwiek brzmi to dziwnie, "Siege" nie działa na własne drużyny, tylko przeciwnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 25, 2006 10:53 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
zacytuje pewnego podrabianego elfa z brodą (:P:P:P) - "myśmy tak nie grali"

pewnie stąd się wzięło moje stwierdzenie na temat siege'a - w końcu po co komu CRF czy jakies tam inne rulingi skoro w grach towarzyskich wystarczy sie umówić w biegu jak co dziala


ale na turnieju zastosujemy sie do CRF'u - Siege sa zakladane tylko na druzyny gracza na którego został hazard rzucony, inne druzyny wiedzą jak bez przeszkód ominąć oblężenie

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 20:16 
Offline
Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 15, 2006 14:24
Posty: 26
Lokalizacja: Tarnów
Trzeba trochę odświeżyc topik ;) więc nastepne pytanie.
Od pewnego czasu niemal w każdej moje talii pojawia się The Mouth w roli donosiciela. Wykorzystję jedną erratkę, a mianowicie :

"You may play a character if you do not have enough influence to control them. However, if there are any characters you do not have the influence to control atthe end of your organization phase, the character you brought into play this turn must be returned to your hand."

Więc zagrywam The Mouth w sytuacji gdy mój wolny GI jest mniejszy niz 9, tapuję go żeby wrócić sobie jakąs kartkę do decku i na koniec fazy organizacji wracam go sobie na rękę.
Wygląda OK, ale dręczy mnie wątpliwość, że może przeoczyłem jakiś ruling, errate lub coś takiego i teraz ciąglę naduzywam :)
Dla mojego spokoju proszę o waszą odpowiedź .... czy to jest OK ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 20:42 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
niestety taka zagrywka jest mozliwa i dosc popularna na zachodzie

jednen z bugów w zasadach, ale nie najgorszy to zagranie jest do przełknięcia - w końcu jesli chcesz go tak ciągle używać to musisz go sciskac na reku wiec jest w tym jakis minus

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 20:44 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Wszystko dobrze. Nadużycie dozwolone. Trzeba tylko pamiętać o tym:

CRF-Turn Sequence-Organization Phase-Organizing Companies
Cytuj:
Company composition changes that you choose to make, including bringing a character into play, must all be done at the same time during the organization phase. During this time no other actions may be taken.


Czyli, żeby nie tapnąć The Mouth zaraz po wprowadzeniu, jeśli jeszcze chce się przeorganizowywać w tej samej fazie kompanie.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 20:50 
Offline
Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 15, 2006 14:24
Posty: 26
Lokalizacja: Tarnów
Dzięki! Przynajmniej mam pewność że nie drukuję :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So mar 11, 2006 0:18 
Offline
Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 15, 2006 14:24
Posty: 26
Lokalizacja: Tarnów
Karta Sojourn in Shadows
Magic. Shadow-magic. Playable before strikes are assigned on a character facing an attack in a shadow-magic using character's company. Target character cannot be assigned a strike from the attack. Unless he is a Ringwraith, the shadow-magic using character makes a corruption check modified by -4.
Czy shadow-magic user moze ja zagrać na samego siebie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So mar 11, 2006 0:23 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
tak, co wiecej jesli jest jedyna postacia w druzynie to "kasuje" w ten sposób ten atak

tak naprawde to atak nie jest skasowany, tylko ze nie ma dlużej dla niego zadnego celu wiec bije w nicość i idzie do discard'u

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So mar 11, 2006 0:28 
Offline
Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 15, 2006 14:24
Posty: 26
Lokalizacja: Tarnów
To ze w ten sposób uniknę ataku to kojarzyłem. Ale nie byłem pewien co do tego czy mozna ja zagrac na siebie. Jest wiec tak dobra jak mysląłem ... moge knuc dalej. Dzięki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So mar 11, 2006 0:31 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
mój turniejowy deck na Akhorahil'a był wyposazony w 3 kopie tej karty, a za kazdym razem jak Akhorahil jej uzył to wracała do tali.... ciezko było dorwać drania

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.031s | 12 Queries | GZIP : On ]