Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 18:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 04, 2005 15:01 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Konrad Klar napisał(a):
Wild Hounds (i Beasts of Woods, A Panoply of Wings, Wild Horses) są niestety nieunikalne.


No tak, ale ze mnie gapa :lol: Dzieki Konrad, czasami chyba za szybko czytam karty.

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 04, 2005 15:22 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Ja też za szybko czytam, dlatego wracam do tematu A New Ringlord. Przeczytałem tekst ze swoich, poprawionych już, spoilerów, który brzmiał:
Cytuj:
Playable on your Fallen-wizard if he has The One Ring at one of your Wizardhavens [W]. Only one A New Ringlord may be played in a given turn. Make a roll during each of your end-of-turn phases if your Fallen-wizard is at a Ruins & Lairs [R] where information is playable. Add 1 for each A New Ringlord you have in play. If the result is less than 6, your Fallen-wizard is eliminated. If the result is greater than 9, you win the game.


a który faktycznie brzmi:
Cytuj:
Playable on your Fallen-wizard if he has The One Ring at one of your Wizardhavens [W]. Only one A New Ringlord may be played in a given turn. Make a roll during each of your end-of-turn phases if your Fallen-wizard is bearing The One Ring and is at a Ruins & Lairs [R] where information is playable. Add 1 for each A New Ringlord you have in play. If the result is less than 6, your Fallen-wizard is eliminated. If the result is greater than 9, you win the game.


I nikt mi nie zwrócił uwagi. Wszyscy byli zajęci Tribute Garnered, albo (jak ja) wychowani na książkach z ilustracjami, ożywiają się tylko wtedy, gdy zmieniają się emblematy.
Jak powiedział wcześniej, w innym kontekście, Grorowi Jaded a powinien mi w tym:
Jaded napisał(a):
Krótko mówiąc wyjaśniasz problem, którego nikt nie ma.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 20, 2005 1:47 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Takie coś:
(Lidless Eye- Limitations On Company Composition)
Cytuj:
Note: If two companies end up at a non-Darkhaven sit and combining those companies would violate the limitations on company composition, one of the companies that just moved must return to its site of origin. Similarly, an effect that causes such a violation is cancelled (e.g., We Have Come to Kill).


Oznaczałoby to, że Wizardhaven, w którym przebywa Hobbit, Dunedain, Elf, Dwarf oraz Orc lub Troll, jest skutecznie chroniony przed efektem, który mógłby zmienić jego typ, np. Nature's Revange, odrzuceniem Vile Fumes na innej wersji site'u, lub jeśli jest to Bag End z zagranym nań Chambers In The Royal Court, przed złożeniem News of Shire.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 20, 2005 9:00 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Wydaje mi się ,że jeśli już, to w przypadku NoTS nie działa tylko ostatni efekt - zmiana w :borderhold: (premiera! ale coś nie działa, bo tło powinno być przejrzyste)
W przypadku NR jak sądzę całość jest nielegalna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 06, 2006 13:15 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
W ramach refleksji poturniejowych:

White Hand-Getting Ready to Play-When Your Fallen-wizard Leaves Play
Cytuj:
If your Fallen-wizard leaves play, discard all of your stage resource permanent-events in play that are specific for your wizard (e.g., if you are Alatar and play Sacrifice of Form, you must discard all of your stage resource permanent-events that say “Alatar specific.”). As is normally the case, all hazard permanent-events on such a Wizard are discarded.


Choć na przykład:

Cytuj:
Chambers in the Royal Court
Gandalf specific. Playable on one of your hero Free-hold :fh: sites in play. This site becomes a Wizardhaven :ha: for your companies, loses all automatic-attacks against your companies, and is one of Gandalf's home sites. Nothing is considered playable as written on the site card. If one of your companies is at this site, all attacks against it are canceled. Other Fallen-wizards may not use this site as a Wizardhaven :ha:. Discard this card when the site is discarded or returned to its location deck. It cannot be discarded otherwise. Cannot be duplicated on a given site.


Wygląda na to, że odrzucając Chambers in the Royal Court po wyeliminowaniu Gandalfa źle grałem, choć nikomu, poza sobą, problemu tym nie sprawiłem (winny się tłumaczy).

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 06, 2006 16:20 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Nie wiem, czy to cię pocieszy, ale ja też bym tak zrobił. Zdrowy rozsądek, te sprawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 09, 2006 22:46 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
White Hand Rules, Getting Ready to Play, Playing and Using Resources, Targeting Site and Resource Cards
Cytuj:
A hero resource card may not target/affect a minion site card or a minion resource card. A minion resource card may not target/affect a minion site card or a minion resource card


CRF-Errata (Rules)
White Hand Rules, Playing and Using Resource, Targeting Site and Resource Cards
Cytuj:
change both instances of "resource card may not target/affect" to "resource event card may not target/affect."


Jak się to ma do Armory, Rumours of Rings i Whispers of Rings?
Gdzie dokładnie są granice oddziaływania (affect) resource eventu na item? Czy można umieścić minion item na którejś z dwóch pierwszych kart (albo hero na Whispers of Rings)? Czy można wtedy ten item zagrać?

Cytuj:
Armory
Only you and your companies can use Armory. You may place any minor items from your hand under Armory during your organization phase. A character at a Haven :ha: can store a minor item under Armory instead of to your marshalling point pile. When you otherwise would be allowed to play a minor item from your hand at a Border-hold :bh:, Free-hold :fh:, or Haven :ha:, you may play an item from under Armory instead. If you have at least three minor items under Armory, gain 1 marshalling point.


Cytuj:
Rumours of Rings
During your organization phase, you may take one ring special item (except for The One Ring) from your sideboard and place it off to the side with this card. This item gives no marshalling points. A maximum of two items may be with this card at one time. You may play a ring special item placed with this card as though it were in your hand. You may start the game with this card in lieu of playing a minor item.


Cytuj:
Whispers of Rings
During your organization phase, you may take one ring special item (except for The One Ring) from your sideboard or discard pile and place it off to the side. This item gives no marshalling points. A maximum of two items may be with this card at one time. You may play a ring special item placed with this card as though it were in your hand. You may start the game with this card in lieu of playing a minor item.


----------
Dodałem "wieżyczki" do tekstu Armory.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 10, 2006 0:02 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
No to bieda, bo definicja 'target' jest a "affect' nie. Parafrazując pewne mało znane powiedzenie: wszyscy wiemy co znaczy 'affect' dopóki ktoś nas nie poprosi o definicję :)
("We know what consciousness is,as long as no one asks us to define it."
William James. )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 30, 2006 0:08 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Sprawa trochę prostsza niż ta w poprzednich postach.

Cytuj:
Here, There, or Yonder
Tap a character during his site phase at a tapped or untapped Ruins & Lairs :rl:. Make a roll (or draw a #) modified by +3 if the character is a diplomat. An ally may be played and placed under the character's control if the result is greater than 6 plus the ally's mind stat and the ally is not restricted from moving in this site's region. If an ally is played, tap the site if it is not already tapped.


Czy podkreślony fragment - tapnięcie site'u - to akcja powodowana przez kartę, czy raczej rezultat zagrania ally'ego? Obstawiam to drugie (ostatecznie ally może zostać nie zagrany). Różnica jest taka, że w pierwszym wariancie Here, There, or Yonder nie mógłby zostać użyty do wprowadzania minion allies na minion :rl: - tapowanie site'u, jako akcja stwarzana przez kartę targetowałaby go..

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 01, 2006 13:14 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Mam male pytanie zwiazane z Upadlym: czy kartami z zasobow w wersji HERO moge oddzialywac na swoje karty zasobow w wersji MINION ??

Np. Czy za pomoca Smoke Rings'ow moge wyciagnac z discardu A Nice Place to Hide ??

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 01, 2006 13:28 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Niech cię Biała Ręka broni :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 01, 2006 13:32 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
OK, juz znalazlem: wkladka do White Handa, czesc Targeting Site and Resource Cards: nie moge hero resourcami targetowac minion resurcow i vice versa ;-) Tym samym odpowiedzialem na swoje wlasne pytanie ;-)

---EDIT---

I jeszcze jedno... Czy moge nagrywac np minionowe zasoby przez typowo hero postacie ? Tzn. czy np. Boromir moze zagrac minionowego Under his Blow ???

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 01, 2006 15:23 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
nie-orki i nie-trole mogą urzywac resourece'ów jak chcą, nieważne czy minion czy hero, ale orki i trole tylko minion'owych

a to o target'owaniu minion/hero resource tyczy sie tylko event'ów

czyli: A minioin/hero resource event card may not target/affect a hero/minioin site card or hero/minion resource card

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 01, 2006 19:49 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
|Highwayman| napisał(a):
nie-orki i nie-trole mogą urzywac resourece'ów jak chcą, nieważne czy minion czy hero, ale orki i trole tylko minion'owych

Troche to bardziej skomplikowane:
• A hero resource may not target an Orc or Troll character (e.g., Orc and Troll characters may not use Block, Escape, etc.).
• A hero resource that requires a character with a specific skill may not use an Orc or Troll character to fulfill that requirement (e.g., Concealment, Many Turns and Doublings, etc.).
• An Orc or Troll character may not tap to initiate an effect from a hero resource (e.g., Praise to Elbereth, Great Ship, etc.).

Np. Tempering Friendship może być użyte przez trola, bo nie podpada pod żadną z tych kategorii.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.022s | 14 Queries | GZIP : On ]