No dobra. Było już o tym, że nie można znaleźć w instrukcjach ograniczenia innego, niż liczby postaci wprowadzanych standardowo w fazie organizacyjnej.
Karty pozwalające na wprowadzenie postaci jednak albo nic nie mówią o limicie (A Chance Meeting), albo mówią o limicie, ale na turę. Niemożliwe żeby chodziło o limit w fazie organizacyjnej, bo w końcu We Have Come To Kill to short-event i może być zagrywany w dowolnej fazie (The Windlord Found Me może być złożony w organizacyjnej, choć z Safe from The Shadow również w fazie end of turn).
Trzeba więc szukać tego limitu. Racjonalny umysł zakłada wszystko poza pomyłką. Wyjaśnienia gościa z ICE (których nie włączono do CRF) też nie są dla mnie ostatecznym rozwiązaniem sprawy. Gość "lubi się mylić", ale ICE to zdaje się ta sama firma, która wydała na rynek We Have Come To Kill i inne karty

.
Trudno uznać błąd. Wyjaśnienia zakładające pomyłkę są "be", albo z innych powodów niestrawne. Co byś zjadł zatem? Jakie inne wyjaśnienie byś zaproponował?
Co powiesz na:
Cytuj:
Remnants of Old Robberies
Playable on non-Wolves, non-Animals, non-Nazgûl hazard creature that a company has just defeated. Place this card with the attack's card. The company receives a number of miscellaneous marshalling points equal to the kill marshalling points the defeated creature would give a hero player.
To kompania ma dostawać punkty (a kto, gdy kompania przestanie istnieć)?
Cytuj:
Playable on a faction you have in play. -1 faction marshalling points. Any influence attempt against the faction is modified by -8 and Muster may not be used against the faction. '...what his fate shall be depends now on your choice.' -LotRVI
Muster targetuje frakcję, czy może influence check?
Nie sugeruję grania byle jak, deptania szczegółów. Ale jest ciężko precyzyjnie egzekwować nieprecyzyjny zapis.
Trudno znaleźć czarnego kota w ciemnym pokoju, zwłaszcza kiedy go tam nie ma.