Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 22:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn mar 06, 2006 16:52 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Składając talię na turniej zastanawiałem się co zrobić, by pozbyć się Toma Bombadila, bardzo popularnego i trudnego do ruszenia sojusznika, który często z kontrolującą go postacią gdzieś sterczy i sabotuje działania wrażych sił.
I wymyśliłem:
Cytuj:
WILL NOT COME DOWN - Short-event (U)
Playable on an untapped agent. Tap the agent who may then make an influence attempt against an ally, faction, or character. Unused general influence modification does not apply. If successful, the target is not discarded, but rather it is returned to its owner's hand.


Karta ta nie jest zbyt skuteczna przeciw postaciom (mogą szybko wrócić do gry), natomiast przeciw frakcjom i sojusznikom - doskonała. Mało tego, mozna wesprzeć ją nawet trzema kopiami:
Cytuj:
GOOD SENSE REVOLTS - Short-event (C)
Playable on an untapped agent. Tap the agent who may then make an influence attempt against an ally, faction, or character. +4 to influence attempt. +8 if ally, faction, or character is playable at agent's home site. Alternatively,modify an influence attempt by an agent by +4. This card cannot serve both functions.

To jednak nie wszystko, sprytny gracz stawia Toma w Rivendell i tu przychodzi nam z pomocą typ spod ciemnej gwiady (choć imię sugeruje coś innego):
Cytuj:
ANARIN - Scout/Diplomat Elf (U)
[MP: 2; Mind: 7; DI: 3; P/B: 4/8; Home Site: Moria]
Unique. Agent. Agent only: may move to a Haven and may tap at a company's new site to attack that company during opponent's movement/hazard phase.

Anarin+Will not come down+Good sense revolts(1) daje +7 do rzutu, przeciwnik ma do dyspozycji 4 (mind Toma) + DI kontrolującej go postaci (zwykle nie jest to Elrond ;) )
Oczywiście wkładanie 3 kart do decku by załatwić Toma to lekka przesada, ale jeśli ma sie kilku dobrych agentów to combo to jest dość uniwersalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 06, 2006 17:11 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 14, 2004 13:40
Posty: 429
Lokalizacja: Warszawa
Agenci daja bardzo duze mozliwosci i sa jednym z moich ulubionych sposobow uprzykrzania zycia drugiemu graczowi, niestety niemoznosc zagrywania na nich kart agent only przeciw minionowi sprawia ze ich popularnosc drastycznie spada ...
Chociaz na nastepnym turnieju ... kto wie :twisted:

_________________
Nobody tosses a dwarf


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.050s | 13 Queries | GZIP : On ]