Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 13:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 0:28 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Coś mi się zdaje, że jednak kumasz i to dobrze.
Cytuj:
Gollum
Unique. Playable at Goblin-gate or Moria. If his company's size is less than three, tap Gollum to cancel one attack against his company keyed to Wilderness :wilderness: or Shadow-land :shadowland:. Tap Gollum if he is at the same non-Haven site as The One Ring; then both Gollum and The One Ring are discarded.


Zaznaczony fragment rzeczywiście jest tak napisany, jakby była to obowiązkowa akcja a nie opcja (You may tap Gollum).
Jest do tego poprawka.

CRF-Errata (Cards):
Cytuj:
Gollum
The text on Gollum is an ability that you can choose to use.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: The One Ring
PostNapisane: N gru 18, 2005 0:43 
Offline
Ranger

Dołączył(a): Pt cze 03, 2005 9:11
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław
Czyli Gollumem mogę zlikwidować pierscień niesiony przez postać mojego oponenta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 0:52 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Tak. Możesz oczywiście również spowodować odrzucenie swojego The One Ring, jeśli wszystkie warunki są spełnione. :)

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: :)
PostNapisane: N gru 18, 2005 1:01 
Offline
Ranger

Dołączył(a): Pt cze 03, 2005 9:11
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław
Jasne :wink: dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 1:30 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Zresztą ten mój uśmieszek ( :)) nie jest do końca na miejscu. Odrzucenie Golluma wraz z własnym The One Ring może być jakąś opcją w odpowiedzi na zagranie The Will of the Ring. Zwłasza jeśli nie ma się innej, np. eventu modyfikującego corruption check.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 22, 2005 12:50 
Offline
Ranger

Dołączył(a): Pt cze 03, 2005 9:11
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław
Sable shield

Unique. Shield. If a strike against the bearer is successful, he is not wounded. Instead, the attacker makes a roll (draws a #)-if this result is greater than 6, discard Shield of Sable. "...boiling and crawling with black shapes, some squat and broad, some tall and grim, with high helms and sable shields."-LotRIII


Czy mogę tę tarczę dać np.Gandalfowi w moim Hero deck-u ? Bo jest taka ciemna jakaś ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 22, 2005 14:57 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
No nie :) Tylko w wersji Fallen Wizard, bo ten może używać i ciemnych i jasnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 22, 2005 17:26 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 22, 2004 15:08
Posty: 305
Lokalizacja: Brzeg
Jaded napisał(a):
No nie :) Tylko w wersji Fallen Wizard, bo ten może używać i ciemnych i jasnych.


Na pewno tak jest? Bo mi sie cosik w glowie kolacze, ze mozna nosic przedmioty drugiej strony, tyle, ze licza sie za 1 pkt i nie maja zadnych zdolnosci :). Rafal grajac ze mna Minionami nie raz probowal wziac Torque of Hues tylko po to,zebym ja go nie mial ;-).
Ja tam z zasad do MELE i pozniej jestem slaby wiec moge sie mylic, ktos sprostuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 22, 2005 17:57 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Tworek napisał(a):
Ja tam z zasad do MELE i pozniej jestem slaby wiec moge sie mylic, ktos sprostuje?


Przyjdzie walec i wyrówna...

Z wyjątkiem przedmiotów oraz resources, na kartach których to wyraźnie napisano, Wizard nie może włączać do decku/sideboardu/pool kart minion, ani Ringwraith kart hero.

Takie przedmioty opozycyjnej strony mogą być zagrywane, dają połowę normalnych MP zaokrąglając w górę, pełną liczbę CP i zachowują wszystkie ograniczenia co do zagrywalności i przenośności. Posiadacz ani gracz nie mogą korzystać z pozostałych własności przedmiotu.
Wyjątki, jak Deadly Dart, jak zwykle opisane w tekście karty.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt gru 23, 2005 7:51 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Przy okazji...
Może to i "rozpasana inwencja", ale mi się to wydaje po prostu zabawne:

Grający Ringwraithem (albo nawet i samym Sauronem) może zorganizować kompanię scoutów i w Barad-dűr podprowadzić szefowi (albo samemu sobie) palantir The Ithil Stone i, jeśli zrobi to skutecznie, zostać na Audiencji za to osiągnięcie nagrodzonym trzema item MP.
Aby pognębić fabułę do reszty, należałoby też na wprowadzone przez siebie frakcje Wild Hounds zagrać Tribute Garnered, bo Long Grievous Siege już niestety odpada.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 02, 2006 14:18 
Offline
Scout
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lis 08, 2005 17:29
Posty: 14
Lokalizacja: Ząbki
Witam w nowym roku i życzę wszystkim Forumowiczom
Wszystkiego co Najlepsze w 2006 roku.

Przy okazji mam pytanko dotyczące Sacrifice of Form

Cytuj:
SACRIFICE OF FORM - Permanent-event (R)
Spell. Wizard only. All of the strikes from one attack against your Wizard's company fail; -3 to any body checks made to determine if the attack is defeated. Discard the Wizard (i.e., he becomes unrevealed) and any non-item cards he controls. Place any items he controls under his card and keep these off to the side (these items are considered to still be in play). If the Wizard is put back into play, return his items to him and place Sacrifice of Form with him. Wizard receives +1 to his prowess, body and direct influence. May not be duplicated on a given Wizard.


Czy po jego zagraniu na np. Gandalfa , mój przeciwnik może wystawić
swojego Gandalfa?
I jeśli tak to co się dzieje z Sacrificem?

_________________
"...Then I was young and tender. Now I am old and strong, strong, strong."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 02, 2006 14:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Z tekstu karty nie wynika, że nie może.
Wynika jednak z tego:
CRF-Errata (Cards)
Cytuj:
Sacrifice of Form
Card Erratum: Replace "-3 to any body checks" with "+3 to any body checks." After Sacrifice of Form is played, you may not play a different Wizard and your opponent may not play the Wizard you sacrificed. This card is played after strikes are assigned. See also Turn Sequence, Site Phase, Company vs. Company Combat.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 02, 2006 14:51 
Offline
Scout
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lis 08, 2005 17:29
Posty: 14
Lokalizacja: Ząbki
Dzięki za szybką odpowiedź.

Ale mam dodatkowe pytanie:

Czy podczas nieobecności poświęconego Wizarda można zagrać
jego wersję hazardową?

_________________
"...Then I was young and tender. Now I am old and strong, strong, strong."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 02, 2006 14:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Z zasad nie wynika, że nie można, więc kto Ci zabroni? :)

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt sty 10, 2006 14:12 
Offline
Ranger

Dołączył(a): Pt cze 03, 2005 9:11
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław
Ritual. Tap a sage to untap a site at which information is playable.

Czy sage wspomniany na karcie może się znajdować gdziekolwiek w innym miejscu czy w tym odtapowanym?

Stealth. Scout only. Tap a scout to play at the end of the organization phase only if the scout's company size is less than three.

Czy można to zagrać na kompanię Man + 2 Hobbits ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.022s | 12 Queries | GZIP : On ]