draw a #":
Instrukcja przewiduje taką sytuację, że gracze nie dysponują kośćmi do gry. W momencie gdy ma być wykonywany rzut, ciągnie się kartę i odczytuje wynik z paska po jej prawej stronie.
Podobnie jak z używaniem kart regionów zamiast mapki - nikt obecnie tak nie gra. Trudno powiedzieć, czy gdzieś tak w ogóle grano kiedykolwiek. To powodowałoby masę komplikacji. Gracze wiedząc jakie karty włożyli do decku, mogliby przewidzieć prawdopodobieństwo uzyskania takiego a nie innego wyniku, lub z pomocą efektów pozwalających zajrzeć na jego szczyt, z góry przewidzieć wynik. Dodatkowo szybciej przebieraliby deck i pokazywali przeciwnikowi te karty, których nie pokazaliby w grze z użyciem kostki.
Testowanie pierścieni:
Jeśli postać posiada gold ring, ona lub inna postać czy ally w jej kompanii może użyć karty lub efektu pozwalającego na jego przetestowanie. Wykonuje się rzut kośćmi i następnie, jednocześnie: odrzuca się gold ring a gracz może zagrać, zależnie od wyniku rzutu, określony special item: One Ring, Dwarven Ring, Magic Ring, Lesser Ring, lub Spirit Ring (ten ostatni przy testowaniu niektórych minion gold ring), którego posiadaczem staje się postać, która miała testowany (teraz odrzucony) gold ring.
Gold ring jest odrzucany niezależnie od tego, czy gracz ma możliwość zagrania określonego special item (t.j. czy ma go na ręce). Zagranie special item ringu nie jest z kolei obowiązkowe, nawet jeśli gracz ma taką możliwość (określony special item na ręce i odp. wynik rzutu).
P.S. Ranna postać, która zostaje ponownie zraniona, wykonuje body check, zmodyfikowany tym razem o +1.
Cytuj:
mam nadzieje ze nie mecze zbytnio forumowiczow, blachymi pytaniami
Jeśli masz instrukcję (i przeczytałeś) a pewne rzeczy są wciąż niejasne, pytaj. Jeśli nie masz, ściągnij z
Download - zasady, mapki, CRF, przeczytaj a potem... znowu zadawaj pytania.
Nie wzywaj imienia Konrada nadaremnie

.