Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 18:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 12, 2005 22:45 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
Konrad - znowu robisz z igły widły (albo trójząb nawet)

instrukcja WH jasno mówi ze karty te moga byc zagrane przez fallen'a tyle nie modyfikuja jego punktów

nie wiem po co roztrzasasz czy Tribute Granted da ten jeden misc MP fallen'owi czy nie (i jakie znaczenie ma ty slowo additional) skoro jest czarno na bialym podane jako przyklad w instrukcji WH ze ta karta nie doda fallen'ow MP

One Dear to You jak napisal kfiadeg daje po prostu ujemny punkt za fakcje a nie modyfikuje punktów za fakcje w grze (z powodów konstrukcji gramatycznej jak to podał kfiadeg) a to ze nie ma tego -1 w rogu od MP to nie wiem czemu, dla mnie wystarczy ze w jednym miejscy na karcie pisze ze daje ujemne punkty, nie musze miec tego wydrukowanegeo w dwóch róznych miejscach na tej samej karcie

PS
przepraszam jesli trocha za ostro, ale skoro juz sie wlaczylem w ta dyskusje to poczuwam sie do obowiazku by w niej dalej uczestniczyc pomoimo iz mam dzis parszywy humor (co jest spwodowane nadmiernym zmeczeniem)

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 12, 2005 22:48 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Ja wymiękam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 12, 2005 23:28 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
Konrad Klar napisał(a):
Skoro to dla Ciebie tak oczywiste, że -1MP odnosi się do ogólnej puli Factions MP a nie MP targetowanej frakcji, to wytłumacz dlaczego ujemna wartość nie pojawia się w lewym górnym rogu karty, tak jak w przypadku Will Shaken, czy My Precious. Te karty dają ujemne punkty dla całej kategorii a nie modyfikacje do MP targetu, którego nie mają.
Zastanów się a potem odnieś uzyskany wniosek do karty Tribute Garnered.


Wydaje mi się że to po prostu niedoróbka. Nie tyle sprawa zapomniana co zaniechana. Inne tego typu karty (chociaż nie mogę znaleźć Permament-eventów w tej chwili) to np. Narya, no w ogóle short-eventy...
Ale dlaczego na Orders from Lugburz nie ma jakiegoś +1 w nawiasach w miejscu gdzie są punkty korupcji? bo w sumie mogłoby być...

więcej mi trudno znaleźć, czym zapewne wbiję gwóźdź do swojej trumny ;)

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 13, 2005 1:47 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
|Highwayman| napisał(a):
Konrad - znowu robisz z igły widły (albo trójząb nawet)

Równie dobrze mógłbym zapytać, dlaczego masz tradycyjnie inne zdanie, ale nie oczekuję od Ciebie jakiejś nagłej przemiany. Był czas przywyknąć.

|Highwayman| napisał(a):
instrukcja WH jasno mówi ze karty te moga byc zagrane przez fallen'a tyle nie modyfikuja jego punktów

Do tego też przywykłem, rozważań nad kwestiami, co do których akurat panuje zgoda, bo tu się zgadzamy. Ale szanuję to, traktując jako Twój niepowtarzalny styl. Ostatnia rzecz, jaką komuś bym powiedział na tym forum, to to aby się streszczał. I tak jestem prostakiem.

|Highwayman| napisał(a):
nie wiem po co roztrzasasz czy Tribute Granted da ten jeden misc MP fallen'owi czy nie (i jakie znaczenie ma ty slowo additional) skoro jest czarno na bialym podane jako przyklad w instrukcji WH ze ta karta nie doda fallen'ow MP


Wiesz co mówi instrukcja do The Dragons?
Cytuj:
Characters Facing Multiple Strikes.
(...)If a character is eliminated or
otherwise removed from play before he has faced all of his assigned strikes, those
strikes he has yet to face are then considered to be cancelled (i.e., they have no further
effect).

Wyraźnie jak byk, bez cienia wątpliwości i pola do domysłów.

Na ten sam temat CRF:
Cytuj:
Dragons Rules, Characters Facing Multiple Strikes: Change "are then considered to
be canceled" to "are then considered to be successful."

Całkiem inaczej, prawda? Sądzę, że errata by nie powstała, gdyby kierowano się prostą zasadą, że jeśli jakiś dokument coś mówi, to nie podlega to już kwestii. Ktoś się przyjrzał (może nawet ktoś z ICE, nie wiem) i zobaczył jak to działa z pozostałymi mechanizmami gry; ośmielił się powiedzieć, że jest inaczej.
A ja nie posuwam się aż tak znów daleko. Nie kwestionuję w tym miejscu żadnej zasady. Moim zdaniem wręcz przeciwnie, sądzę że właśnie ze względu na tę zasadę obecność Tribute Garnered budzi wątpliwości w zestawieniu kart, na które ona oddziaływuje. Z jakich powodów te wątpliwości - pisałem wcześniej.

|Highwayman| napisał(a):
One Dear to You jak napisal kfiadeg daje po prostu ujemny punkt za fakcje a nie modyfikuje punktów za fakcje w grze (z powodów konstrukcji gramatycznej jak to podał kfiadeg) a to ze nie ma tego -1 w rogu od MP to nie wiem czemu, dla mnie wystarczy ze w jednym miejscy na karcie pisze ze daje ujemne punkty, nie musze miec tego wydrukowanegeo w dwóch róznych miejscach na tej samej karcie


Z Lidless Eye:
Cytuj:
Clarification: For emphasis, a value used during play is often provided both in a card's text and in another place on the same card. For example, a character's corruption check modifier is stated both in the text and the lower right corner of the character's card.

To co dla Ciebie może być drobiazgiem, którym nie zaprzątasz sobie głowy (igły), dla mnie jest prawidłowością (trójząb) i lubię tę jasność, jaką daje świadomość, że takie same zapisy i style oznaczania kart są konsekwentnie stosowane dla różnych kart, na których się znajdują.

|Highwayman| napisał(a):
PS
przepraszam jesli trocha za ostro, ale skoro juz sie wlaczylem w ta dyskusje to poczuwam sie do obowiazku by w niej dalej uczestniczyc pomoimo iz mam dzis parszywy humor (co jest spwodowane nadmiernym zmeczeniem)

Ostre jak trójząb :wink: . Ale nie zrażaj się. Jeśli kiedyś ogarnę Twój porządek, jakim Ty go widzisz, to może nawet uda Ci się mnie do niego przywołać.

Jaded napisał(a):
Ja wymiękam.

Kolega słaby kondycyjnie. Dziękuję jednocześnie za dotychczasowy wkład merytoryczny.



kfiadeg napisał(a):
Ale dlaczego na Orders from Lugburz nie ma jakiegoś +1 w nawiasach w miejscu gdzie są punkty korupcji? bo w sumie mogłoby być...

więcej mi trudno znaleźć, czym zapewne wbiję gwóźdź do swojej trumny :wink:

Na początek mały gwóźdź (to z kolei moje trzy grosze). Karta ta, podobnie jak Fellowship targetuje kompanię, w odróżnieniu od Fellowship wpomniany bonus nie stosuje się do wszystkich członków kompanii a jedynie do "followers of Troll leaders in this company", więc identyczne oznaczenia byłyby mylące. Na ten samej zasadzie, jak w Fellowship, podane są one na I'll Be At Your Heels i I'll Report You.


kfiadeg napisał(a):
Wydaje mi się że to po prostu niedoróbka. Nie tyle sprawa zapomniana co zaniechana. Inne tego typu karty (chociaż nie mogę znaleźć Permament-eventów w tej chwili) to np. Narya, no w ogóle short-eventy...

"Wydaje mi się że to po prostu niedoróbka." Też stawiam na to, że był błąd. Kwestia tego gdzie:
Albo:
-One Dear To You działa jak twierdzi |Highwayman| i niedoróbką jest inne niż My Precious i Will Shaken oznaczenie tej karty.
-Tribute Garnered nie modyfikuje Misc MP frakcji i błedem jest umieszczenie jej w omawianym zestawieniu.
-Tribute Garnered modyfikuje Misc MP frakcji i mylącym jest jej oznaczenie, tak jakby był to punkt osobno liczony. Nie wpomniałem jeszcze: Helms of Iron nie modyfikuje body ataków, które body nie mają. Im daje 4 body (nie mylić z + 4 to body). Body takich ataków modyfikuje dopiero następna kopia tej karty w grze (gdy już jakieś body mają).

Chyba wszystko zostało powiedziane. Jeśli ktoś nie wymięka i widzi niepokojąco trójzębne igły, ma równanie z trzema niewiadomymi. Stawiam na to, że wystarczy tylko jedna właściwa korekta a reszta okaże się spójna. Tymczasem dziękuję wszystkim za uwagę.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 13, 2005 11:07 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
Konrad, przede wszystkim na tekście Tribute Garnered jest wyraźnie napisane że modyfikuje Misc. MP. To raz.
Dwa - nie wiem gdzie jest napisane że Fallenowi owe punkty nie przsługują (w instrukcji WH?) Pokażcie...
Trzy - ten CRF który podałeś z TD to już jest mega przegięcie!!! Nie chodzi mi o to, że coś mogło by się stać z tego względu, że cencelled ktoś zamienił na successful, chociaż pewnie może sie stać, ale to jest zupełnie nie logiczne!!!! (niczym sprawa Marvels Told). Bo oto postać dostaje po dupsku od kreatury w pierwszym strike'u, a tu nagle z pozostałymi sobie radzi, chociaż już nie żyje :))))

Po czwarte - koledzy, spokojnie tu proszę i się nie unosić (na siebie nawzajem), nie chcemy przecież, żeby nam elfy zamknęły forum ;)

Pozdrawiam,

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 13, 2005 12:08 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 1001
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Ludzie :!: jak czytam takie dysputy :x to mi się normalnie odechciewa grać :(

Zachodzę tylko w głowę :shock: jakim cudem na dotychczasowych turniejach nie poszło jeszcze na noże :wink: i jakoś potrafimy się dogadać :?
A może po prostu "akademickość" większości problemów nei pozwala im ujrzeć światła dziennego :?: A jak już oglądają to widzą tylko machnięcie ręką...
Bo mnie osobiście na przykład to szkoda klawiatury :wink: (nie obrażając nikogo :lol: )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 13, 2005 12:08 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
kfiadeg napisał(a):
Bo oto postać dostaje po dupsku od kreatury w pierwszym strike'u, a tu nagle z pozostałymi sobie radzi, chociaż już nie żyje :))))


Coś pokręciłeś, to strike'i są succesfull (creature wygrywa)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 13, 2005 15:50 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
no tak, mea culpa...
przyjąłem że strike'i są successful dla postaci broniącej... wybaczcie ;)

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 13, 2005 19:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
kfiadeg napisał(a):
Konrad, przede wszystkim na tekście Tribute Garnered jest wyraźnie napisane że modyfikuje Misc. MP. To raz.
Dwa - nie wiem gdzie jest napisane że Fallenowi owe punkty nie przsługują (w instrukcji WH?) Pokażcie...
Trzy - ten CRF który podałeś z TD to już jest mega przegięcie!!! Nie chodzi mi o to, że coś mogło by się stać z tego względu, że cencelled ktoś zamienił na successful, chociaż pewnie może sie stać, ale to jest zupełnie nie logiczne!!!! (niczym sprawa Marvels Told). Bo oto postać dostaje po dupsku od kreatury w pierwszym strike'u, a tu nagle z pozostałymi sobie radzi, chociaż już nie żyje :))))

Po czwarte - koledzy, spokojnie tu proszę i się nie unosić (na siebie nawzajem), nie chcemy przecież, żeby nam elfy zamknęły forum ;)

Pozdrawiam,


Zacytować dwa razy, to czasem za mało, więc proszę Cię bardzo:
Z WH:

Cytuj:
These MPs cannot be modified by a hero or minion resource event (e.g., Rumor of the
One, Tribute Garnered, Sentinels of Numenor, etc.). However, Fallen-wizard abilities
and stage resource cards can modify the number of marshalling points certain cards
give.

I jeszcze raz gwoli jasności, nie podlega kwestii sama zasada, a obecność TG w zestawieniu.
Nie wiem teraz jeszcze, czy jesteś za, czy przeciw, bo piszesz, że Tribute Garnered (wyraźnie) modyfikuje, (choć daje "additional" MP z kategorii, której wartość bazowa wcześniej dla frakcji nie istniała) a potem, że "nie wiem gdzie jest napisane że Fallenowi owe punkty nie przsługują (w instrukcji WH?)".
Z tymi strike'ami to ma takie znaczenie, że niektóre poza głównym efektem, mają też dodatkowy (for each successfull strike) i od kształtu tej zasady zależy np. ile kart będzie mógł obejrzeć gracz zagrywający Goblin Faces, jeśli postać, która mierzyła się z kilkoma strikes z tego ataku, zostanie odrzucona/wyeliminowana zanim zmierzy się z kolejnymi.
Pozdrawiam.
Do Grora:
To przykład "akademickiego problemu" i jak świadczy cytowany na wstępie post, faktycznie nie wszędzie ujrzał on światło dzienne.
Tak, chodzi o ten jeden MP w przypadku Tribute Garnered - to strona praktyczna, "akademicka" jest taka: czy można mówić o modyfikacji/stosować modyfikację, jeśli bazowa wartość nie istnieje. Znów ma to praktyczne znaczenie np. przy interpretacji działania Liquid Fire (czy można modyfikować body check, gdy nie ma body).

Pozdrawiam i proszę o nieinstalowanie wykrywaczy metalu na następnych turniejach.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 16, 2005 19:52 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Wspomniałem wcześniej o kilku innych kartach dających samodzielnie Misc MP, m.in. Andúril, the Flame of the West, co do którego zdaje się wątpliwości nie było. Może właśnie od tej karty zacząć powinienembył.

Cytuj:
Andúril, the Flame of the West.
Unique. Sage only during the site phase at an untapped site where Information is playable. Tap the sage and the site. Sage makes a corruption check modified by -3. Keep sage tapped until Andúril, the Flame of the West is stored at a Haven [H]. Once stored, you may discard a stored reforging and place Andúril, the Flame of the West with Narsil. In addition to Narsil's effects, Andúril, the Flame of the West gives its bearer 4 marshalling points, +4 prowess (to a maximum of 11), +1 direct influence, and one more corruption point. Andúril, the Flame of the West may be tapped to untap a Dúnadan character in the same company, but its bearer must make a corruption check modified by -1.


Czyżby więc modyfikacja do/dodatkowe Misc MP postaci? A komu w takim razie przysługują te Misc MP, gdy Narsil z nałożonym Andúril, the Flame of the West zostanie złożony w Haven? To juz nie tylko problem dotyczący FW.
Nie narzucam nikomu wniosków. Mój jest taki, że niektóre sformułowania na kartach były pisane "lekką ręką" i należy faktycznie ustalić jak dana karta działa. Można oczywiście wszystko zbagatelizować, ale wtedy pożegnajmy się z jakimikolwiek combo, bo większość, jeśli nie wszystkie, polega na precyzyjnym wykorzystaniu definicji i kolejności efektów opisanych na kartach i w przepisach.
P.S. Taki trochę niewesołe myśli naszły mnie po przeczytaniu wczoraj ICE Digests, nieujętych dotychczas (może i dobrze) w oficjalnym CRF. Przyznaję, sam wymiękłem. Mniej więcej co czwarta odpowiedź stała w sprzeczności z mechanizmami gry i była prostowana w kolejnym Digest, a sporo pytań było całkiem banalnych. Możliwe, że skończyła się era bezkrytycznego polegania na zapisach kart i instrukcji a nawet, że do niektórych tematów na tym forum, w których już zapadły wnioski (w ramach głosowania) trzeba by wróć (np. An Unexcepted Party + A Chance of Meeting).

Link do wspomnianych digests:
http://www.meccg.net/netherlands/meccg/index.html?rules.html#digest

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 16, 2005 20:14 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
czarno na bialym ze Anduril daje MP a nie modyfikuje MP Narsil'a, pozatym Anduril daje Item MP a nie Misc. MP

nadal nie wiem po co to drazysz i do czego próbujesz dojsc

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 16, 2005 20:31 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
|Highwayman| napisał(a):
czarno na bialym ze Anduril daje MP a nie modyfikuje MP Narsil'a, pozatym Anduril daje Item MP a nie Misc. MP

nadal nie wiem po co to drazysz i do czego próbujesz dojsc

Faktycznie, Item MP. Przepraszam, kiepski argument.
Resztę podtrzymuję.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 16, 2005 21:10 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
|Highwayman| napisał(a):
czarno na bialym ze Anduril daje MP a nie modyfikuje MP Narsil'a, pozatym Anduril daje Item MP a nie Misc. MP

nadal nie wiem po co to drazysz i do czego próbujesz dojsc

Dziękuję jednocześnie, że zwróciłeś uwagę na to, że "Anduril daje MP a nie modyfikuje MP Narsil'a", bo to faktycznie różnica. Być może to jest odpowiedzią na: "nadal nie wiem po co to drazysz i do czego próbujesz dojsc".

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 04, 2005 14:12 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Mam takie male pytanie o Biala Reke, ale niekoniecznie zwiazane z powyzsza dyskusja...

Cytuj:
RADAGAST - Warrior/Scout/Ranger/Diplomat Fallen-wizard (C)
[GI: 22; DI: 5; P/B: 6/9; Home Site: Rhosgobel]
Unique. Your unique factions that are neither Man, Dwarf, Dúnadan, Hobbit, Orc, nor Troll are each worth 2 marshalling points. (...)


Jak interpretowac wyroznione przeze mnie zdanie ??? Czy:
- wszystkie inne factiony sa juz od momentu ich nagrania warte 2 punkty ??
- wszystkie inne factiony warte sa 2 punkty dopiero w momencie podliczania punktow zwyciestwa ??

O ile pytanie to troszke nie ma sensu w przypadku factionow dajacych na starcie 3 punkty (np. The Great Eagles), to juz dla tych dajacych 1 punkt (np. Wild Hounds) robi sie zamieszanie. Bo jesli 2 punkty juz od wystawienia, to mozna wczesniej zwolac Day of Reckoning dla Upadlego, a jesli 2 dopiero po zwolaniu Dnia, to wtedy Radagast jest ciut "opozniony w rozwoju" ;-)

Oswiecicie mnie ???


-----EDIT-----

I jeszcze jedno...
Fallen-Wizard zaczyna z kartami stage, ale co z 2 minor-itemami ??? Czy oprocz kart stage jego startowa kompania takze dostaje 2 przedmioty ???
Jakos nie moge sie o tym niczego doczytac w instrukcji do WH...

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 04, 2005 14:44 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Wszystkie unikalne frakcje poza tymi typu Man, Dwarf, Dúnadan, Hobbit, Orc, lub Troll są warte 2 MP w momencie ich wprowadzenia.
Wild Hounds (i Beasts of Woods, A Panoply of Wings, Wild Horses) są niestety nieunikalne.
Ciachu napisał(a):
Oswiecicie mnie ???

Oświecimy Cię.

Kompania startowa grającego Fallen-Wizardem może startować z dwoma nieunikalnymi minor items, lub/i kartami używanymi w ich miejsce. Nie ma o tym wzmianki w insercie do White Hand ponieważ, z wyjątkiem zmian określonych w tym insercie, stosuje się standardowe zasady z METW i MELE. Tą zmianą jest oczywiście możliwość użycia zarówno hero, jak i minion resources, w przypadku minor items, lub/i kart używanych w ich miejsce.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.019s | 14 Queries | GZIP : On ]