Gyg napisał(a):
No ale zgodzisz sie ze ktos kto gra fallenem i wystawi karte Sauron powinien dostac po glowie.
Nie jest przesądzone, że czegoś istotnego nie pominąłem. Czekam, aż mnie forumowi angliści poprawią, jeśli tak jest.
Gyg napisał(a):
Mysle ze mozna przyjac ze ostatnie zdanie dotyczy tez akapitu 1 (czemu FW ma byc gorszy od innych?).
Jeśli punkty za stage resources mogą być w ogóle modyfikowane, to otwierają się ciekawe perpektywy - przesunięcie centrum rozgrywki z Arthedainu i Gap of Isen do Gondoru a to za sprawą Sentinels of Numenor. Jeśli tam stać będzie protected Wizardhaven Pallando lub Sarumana, Half Orcs i Greater Half Orcs będą trudniejsze do wprowadzenia ale warte więcej punktów.
Pomijając nawet sprawę upadłego czarodzieja, to zwracam uwagę na jedną sprawę, w Lond Galen (Anfalas) są normalnie zagrywalne A Panoply of Wings i podpadają jako takie pod efekty Sentinels of Numenor i to bez względu na to, na jakim site zostaną zagrane, jak długo Lond Galen nie stanie się Haven ShadowHoldem czy DarkHoldem a Anfalas nie przestanie być Wilderness.
Jakby tego było mało, to w Anfalas można zorganizować Ruins&Lairs. Ponieważ nie ma co specjalnie liczyć na to, że przeciwnik dopisze i zagra Gloom, czy Nature's Revange na Lond Galen (już prędzej New Moon na Rivendell), trzeba wziąść sprawy w swoje ręce. W fazie organizacji z pomocą Master of Wood, Water, or Hill zmienić Wilderness w ShadowLand i w tejże fazie zagrać Wondrous Maps (w Anfalas). Gdy tylko Anfalas na powrót stanie się Wilderness, można zacząć zagrywać (i znów niekoniecznie w Wondrous Maps) Wild Hounds i kłaść pod Sentinels of Numenor. Dzikie Psy też mają świadomość, że są spadkobiercami tradycji Numenoru i znają swoją wartość.