Wojtek napisał(a):
Widząc, że pytania są ciekawe a odpowiedzi jeszcze ciekawsze, więc:
Cytuj:
A chance meeting
A character (even a Hobbit) may be brought into play with direct influence at any Free-hold, Border-hold, or Ruins and Lairs.
i
Cytuj:
Open to the Summons
Playable on a minion company. One agent minion may be played with target company at a Darkhaven - place this card with the agent. -1 to his mind to a minimum of 1.
Pierwsza pozwala zagrać postać w dowolnym momencie tury, tzn. nie koniecznie w fazie organizacji.
A czy druga również ??
Zanim moderator wywali temat...
Sam byłem za zasadą, że jedna specjalna własność karty nie warunkuje innej, nieopisanej na niej.
Zachodnia (oficjalna) interpretacja tej karty opiera się nie na istniejącym tekście, lecz takim, jaki powinien on być zdaniem tamtejszych interpretatorów. Uznawana jest ona za zagrywalną w dowolnym momencie tury, jeśli kompania jest na odp. site a postać nie liczy się do limitu wprowadzanych na turę. Sam zaś tekst karty jest uważany za przykład "wczesnych", nieprecyzyjnych tekstów (w razie potrzeby znajdę odp. cytat z meccg.net).
Sam mam w tej chwili wątpliwość, dlaczego nie ma na karcie warunku: "Playable during organization phase"? Przedmiotu na site również nie można zagrać w innej fazie, niż site phase a jednak w tekście Thorough Search jest "Tap a scout during the site phase...". O tej wątpliwości napomknąłem w przedprzedostatnim swoim poście w temacie "Jak grać Białą Ręką".
Sądzę, że faktycznie czegoś tu na tej karcie brakuje, albo zastrzeżenia, że może być zagrana podczas fazy organizacyjnej, albo że ta postać nie liczy się do limitu jednej na turę. Na Zachodzie wybrali opcję drugą, wychodząc z założenia, że mechanika tej karty jest taka sama, jak mechanika We Have Come to Kill. O tym ostatnim pisał |Highwayman|.