Cytuj:
Ale w regułach jest wzmianka o mindzie i dlatego nie można wrzucić Lieutenanta
Jednakowoz mozna wprowadzic postacie z mind 6
Cytuj:
you may bring into play one character (including a minion agent) with up to a 6 mind
(cytat notbane zreszta ze spornej karty TotV) czyli pomimo tej wzmainki o midzie postaci da sie prowadzic przy uzyciu odpowiednich kart postacie z mind wiekszym niz 5. Bad Company pozwala wprowadzac orki i trole, nie ma na niej nic wpspomniane o midzie wiec mogla by byc tez taka karta ktora umozliwia wprowadzenie postaci nie kwalifikujacej sie do mind 5 i mniej.
Takie rozwiazanie uwazasz niezgodne z regulami, ja zreszta tez

, bo pomimo braku zapisu o midzie uwazam ze nadal obowiazuje przepis 5 i nie wiecej - dltego wlasnie ze nie ma tego zapisu o mindzie !!!
Tak samo jest wedlug mnie z TotV. Mozesz wprowadzic bohaterow, ktorych ci wolno normalnie wprowadzac z modyfikacja na minda. Nie ma nic o orkach i trolach wiec ta karta ich nie obejmuje. Dodali wzmainke o agentach, co za problem bylo by napisac "including agent, orc and troll". Takiego zapisu jednak nie ma, wiec wydaje mi sie ze by wprowadzic 6 mindowego orka lub trola musisz miec np Bad Commpany.
Spor jest dziwny, bo wlasciwe nie ma jednoznacznego argumentu. Ja ci jednk podaje analogie co sie stanie jak zaczniemy domniemywac ze jesli cos nie jest wspomniane to zaczy ze jest dozwolone (pozwala zignorowac jakis przepis z instrukcji).
Jesli chcesz mnie przekonac podaj mi jakis przyklad, gdze wlasnie cos nie jest wspomniane a jednak wszycy sie zgadzaja ze tak jest.