Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 19:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N maja 22, 2005 19:15 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 12, 2005 11:31
Posty: 311
Jak to jest z tymi wartosciami maksymalnymi? Czy jak dam powiedzmy Celebornowi Dagger Of Westernesse (max prowess 8) i to niewazne jakie pierscienie, fellowshipy i inne bonusy by on zdobyl to i tak maksymalny jego prowess moze wyniesc 8? A co jesli dam mu pózniej Barrow-blade (kolejny +1) , niby ma wtedy 8 wiec wsystko spoko, ale jak przyjdzie mu walczyc z Nazgulem (bonus +3 zamiast 1) to czy mimo to ma on prowess 8??

_________________
"Hige sceal þe heardra, heorte þe cenre, mod sceal þe mare þe ure maegen lytlað"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 23, 2005 1:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Prowess kazdej broni ktora ma jakies tam maximum dodajemy zawsze do podstawowego prowess postaci (z karty postaci). Tak samo ma sie zreszta z body.

Jesli zatem Celebornowi (6/9) dasz mieczyk i na jego druzyne nalozysz 3 fellowshipy to imc pan z Lorien bedzie mial bagatela 10 prowess. (6+1+3*1)

Natomiast jesli dasz mu Glamdringa (+3 prowess max 8 ) to Celeborn z 3 fellowshipami bedze mial tylko 11 prowess (6+2(3zredukowana do 2) + 3*1)

Reasumujac modyfikator od broni dodaje sie zawsze pierwszy i zawsze do tego co jest napisane na karcie postaci. Dopiero potem uwzglednia sie kolejne modyfikacje. Identyczna sprawa przy przedmiotach modyfikujacyh body (armory i shield)

Zastanawilo mnie tylko w tej chwili co sie dzieje jak sie uzywa karty Sword master (promo notabene), ktora umozliwia uzywanie dwoch broni na raz

Cytuj:
SCHWERTMEISTER - Resource Permanent-event (P)
[MP: 1]
Sage only. Playable on an untapped sage at an untapped site where Information is playable during site phase. Tap the site and the sage. Gives the sage warrior skill. If the sage is already a warrior, he can use two weapons (both modifiers count). If he uses two weapons, he can not use a shield. Cannot be duplicated on a given character.


Jak to sie wtedy ma sprawa z maximum jakiejs broni. Celeborn uzbrojony w dwa Gondoliny bedzie mial prowess 10 czy tylko 8 bo na Gondolinie jest maximum 8 ??? Niech sie madrzejsi wypowiedza :)

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 23, 2005 4:31 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Cytuj:
Barrow-blade
Tap the bearer of a Dagger of Westernesse during the site phase at a Ruins & Lairs [R] and play this with the Dagger of Westernesse. Dagger of Westernesse receives +1 prowess (+3 versus Undead and Nazgûl). Cannot be duplicated on a given Dagger of Westernesse. No other blade...would have dealt that foe a wound so bitter...-LotRIII

Skoro już jest problem akademicki, to niech się mądrzejsi wypowiedzą, czy bonus jest do Dagger of Westernesse, czy do prowess postaci, bo na karcie pisze, to co pisze, ale jak znam życie, nic oczywistego...
Czy maksimum dla konkretnej broni jest znoszone przez Barrow-blade czy Swordmaster? Nic takiego nie pisze na Barrow-blade lub Swormaster, ale specjaliści od "If it isn't there, it isn't there" mogą zawsze powiedzieć, że jak nie pisze, że nie znosi, to znosi.
Proponuję pójść za zasadami i tekstem karty. Ale jak komu wygodniej, zawsze może znależć uzasadnienie dla wszystkiego.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 23, 2005 7:45 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 12, 2005 11:31
Posty: 311
Czyli jsk ns Daggerze pisze ze maksymamlny prowess to 8 to odnosi sie to tylko do modyfikatorów wynikajacych z weaponów? Bo ja myslalem ze to wredy blokujm mu prowess d 8 i wiecej juz za cholere nie moze osiagnac.

_________________
"Hige sceal þe heardra, heorte þe cenre, mod sceal þe mare þe ure maegen lytlað"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 23, 2005 9:00 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Tak. Chodzi tylko o maksimum z danego źródła.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 23, 2005 9:35 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 1001
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
root napisał(a):
Zastanawilo mnie tylko w tej chwili co sie dzieje jak sie uzywa karty Sword master (promo notabene), ktora umozliwia uzywanie dwoch broni na raz

Cytuj:
SCHWERTMEISTER - Resource Permanent-event (P)
[MP: 1]
Sage only. Playable on an untapped sage at an untapped site where Information is playable during site phase. Tap the site and the sage. Gives the sage warrior skill. If the sage is already a warrior, he can use two weapons (both modifiers count). If he uses two weapons, he can not use a shield. Cannot be duplicated on a given character.


Jak to sie wtedy ma sprawa z maximum jakiejs broni. Celeborn uzbrojony w dwa Gondoliny bedzie mial prowess 10 czy tylko 8 bo na Gondolinie jest maximum 8 ??? Niech sie madrzejsi wypowiedza :)


Ja bym to interpretował w ten sposób, że maksima obowiązują, ale w kolejności w jakiej gracz je sobie wybierze.
W powyższym przykładzie więc 2 Gondoliny dla Celeborna nie miałyby sensu (i tak miałby 8 ). Natomiast jak najbardziej w przypadku na przykład Balina czy Denethora.
Miałoby to znaczenie w przypadku innej broni (z wyższym maksimum) np. Wormsbane. Wówczas najpierw dodawałoby się za Gondolin, a potem za Wormsbane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 23, 2005 10:17 
Offline
Pan na Rhosgobel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 8:12
Posty: 840
Lokalizacja: Rhosgobel
Gror napisał(a):
Wówczas najpierw dodawałoby się za Gondolin, a potem za Wormsbane.


Wydawało mi się, że jeżeli postać niesie kilka egzemplarzy tej samej broni (np. dwa miecze, dwa hełmy) to bonusy dostaje tylko z jednej z nich (do wyboru przez kontolującego go gracza)!

Ciężko by było posługiwać się np. czterema mieczami naraz!

_________________
Nie ufaj czarodziejom, bo są chytrzy i skorzy do gniewu.
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 23, 2005 10:42 
Offline
Warrior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 04, 2005 10:38
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Czterema - owszem, cięzko. Ale dwoma, jak najbardziej (karta Swordmaster)

_________________
Amenaza al Mundo!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 23, 2005 11:01 
Offline
Pan na Rhosgobel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 8:12
Posty: 840
Lokalizacja: Rhosgobel
caliban napisał(a):
dwoma, jak najbardziej (karta Swordmaster)


Chyba przegłosowaliśmy, że nie stosujemy niemieckich kart promocyjnych, więc nie wiem nad czym się tu zastanawiać?!

_________________
Nie ufaj czarodziejom, bo są chytrzy i skorzy do gniewu.
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 23, 2005 11:23 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
jest temat Niemieckie Karty Promocyjne, i z tego co sie ludzie tam wypowiadaja tylko jedna osoba jest przecwina zalegalizowania kart niemeckich

generalnie kolejnosc przyznawania bonusów zalezy od resource player'a i niestety karty w stylu Barrow Blade czy Map to Mithril nie zwiekszaja maximów jakie ma bron

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 24, 2005 10:58 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
ha, czyli nie taki Dagger straszny! ;P

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.058s | 15 Queries | GZIP : On ]