Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 9:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 15, 2005 8:35 
Offline
Scout/Ranger/Sage/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 18:33
Posty: 735
Lokalizacja: Warszawa
Taa, moze dlatego ze twojego decku malo co ruszalo? Korupcja z marszu +2 (bo minion), lazenie tylko po underdeepach i do tego +miliard do prowessa dla kazdej postaci...Balrog nie jest dobrym przykladem, bo wszyscy wiemy ze jest troszeczke (:P) silniejszy od reszty.
A teraz powiedz mi co moze upadly zrobic jak Bane of Ithil Stone wejdzie na stol?
Moja konkluzja jest taka:
Moze miniony nie potrzebuja Voices of Malice ale hero i falleni bez marvelki to jak bez 2 nog i reki.

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 15, 2005 13:51 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Właśnie przejrzałem deck kolesia, który zajął 2 miejsce na Lure of Meccg. Ani śladu MT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 15, 2005 22:52 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 12, 2005 11:31
Posty: 311
Highwayman napisal
|Highwayman| napisał(a):
hazardy na smoki bez kart na które dziala Marvels Told

Doors of Night x3

hazardy na Drake'i bez kart na które dziala Marvels Told
Doors of Night x3


Czy ja mam z tego wnioskowac ze Marvels Told nie dziala na Doors of Night??

_________________
"Hige sceal þe heardra, heorte þe cenre, mod sceal þe mare þe ure maegen lytlað"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 16, 2005 1:46 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Niestety. Marvels Told drzwiczek nocy nie ruszy ...

Cytuj:
MARVELS TOLD - Short-event (C)
Ritual. Tap a sage to force the discard of a hazard non-environment permanent-event or long-event. Sage makes a corruption check modified by -2.


Cytuj:
DOORS OF NIGHT - Permanent-event (F)
Environment. All resource environment cards in play are immediately discarded, and all resource environment effects are canceled. Cannot be duplicated.

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 16, 2005 9:51 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 12, 2005 11:31
Posty: 311
Rzeczywiscie. Nie doczytalem tego o non-environment :)

_________________
"Hige sceal þe heardra, heorte þe cenre, mod sceal þe mare þe ure maegen lytlað"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.017s | 12 Queries | GZIP : On ]