Wspomniane site'y nie pochodzą z Location Deck i muszą być spełnione określone warunki, aby je zagrać. Jednak wprowadzone do gry funkcjonują podobnie - kompanie mogą zagrywać tam pewne resources, mogą być na nich lub na nie zagrywane hazardy, posiadają określony typ. Gdzie jest więc ta zasadnicza różnica, która uniemożliwiałaby odsłonięcie na nich agenta? Przypominam, że jeśli określony przez gracza zagrywającego hazardy home site nie jest dostępny w LD, agent odsłonięty na takim site pozostaje w grze do końca tury.
W przedstawionej przez |Highwaymana| sytuacji, dla dwóch agentów z Nobody's Friend zostało wybrane Minas Tirith jako site, gdzie "he came into play". Ten site również nie był w tym momencie dostępny w LD (zajmował go inny agent) a mimo to mogli oni zostać na nim odsłonięci i została zastosowana zasada:
Cytuj:
If one of your agents is revealed before it has moved, you must immediately choose which home site it is at-place the appropriate site card with the agent. If you do not have such a site card in your location deck, discard the agent at the end of the current turn.
Czyli tak, jakby site zadeklarowany jako miejsce wejścia agenta do gry był jego home site.
Pytałem kiedyś w wątku "Dodatkowe akcje agentów", co oznacza sformułowanie "the site he came into play (which is not represented by a card)". Padła odpowiedź (bodajże |Highwayman| jej udzielił), że znaczy to jedynie tyle, że nie trzeba kopii site'u zadeklarowanego jako miejsce wejścia agenta do gry, umieszczać pod kartą agenta.