Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 15:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N mar 06, 2005 1:29 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Prosta sprawa: czy z Powera... zagranego przeze mnie moze korzystac moj przeciwnik ???

Pytam sie, bo juz tak dawno nie gralem, ze nie pamietam czy jest gdzies jakas zasada o tym mowiaca. To pytanie w zasadzie odnosi sie takze do innych hazardow Permanent-event (np. Great Secrets Buried There itd...)

Na Daelomin at Home wyraznie pisze ze tylko ja moge go ztapowac, na Shadow of Mordor takze jest podnosnik mowiacy o kazdej poruszajacej sie kompanii, ale co z Power Built by Waiting ???

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 5:34 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Skoro wszędzie indziej na tej karcie jest "you" lub "your", to ja się moge tylko domyślać, że dyrektywa:
Cytuj:
Tap during a company's movement/hazard phase to increase the hazard limit against that company by one

odnosi się również do gracza, który ją zagrał. Ale lepiej zaczekać, co nasi eksperci językowi powiedzą. Sam jestem ciekaw.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 12:30 
Offline
Warrior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 04, 2005 10:38
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Karta byłaby z deczka bez sensu, gdyby mógł jej używać również przeciwnik.

Ale żadnej oficjalnej zasady na ten temat nie znalazłem :shock:

_________________
Amenaza al Mundo!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 12:59 
Offline
Scout/Ranger/Sage/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 18:33
Posty: 735
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem Power Built ... moze uzywac tylko wlasciciel.

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 13:51 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Niby bylaby bez sensu, ale w grucie rzeczy czemu nie, skoro nigdzie na niej nie ma takstu mowiacego ze moze ja uzyc tylko wlasciciel...

Kiedys, dawno temu, zaraz po tym jak dorwalem karte Great Secrets Buried There wrzucilem ja do decku cieszac sie jak jest ona zajebczasta ;-)

Cytuj:
GREAT SECRETS BURIED THERE - Permanent-event (U)
Playable if opponent has at least ten cards in his play deck. Opponent reveals the top ten cards of his play deck to himself. If one is available, opponent must choose a non-special, non-hoard item from the revealed cards to place off to the side under this card (item does not give marshalling points and is considered out of play). If none are available, opponent must show you the cards he revealed to himself. Opponent shuffles all remaining revealed cards into his play deck. Opponent may play this item as though it were in his hand at any Under-deeps site. Alternatively, you may play this card as a resource on yourself if you have at least ten cards in your play deck. In this case, you and your opponent reverse roles.


Jakiez bylo moje zaskoczenie gdy po wystawieniu tego zaczal z niej korzystac wlasnie moj przeciwnik :-/ Do tej pory sie zastanawiam, czy jest to mozliwe...

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 14:13 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Nie jest możliwe.
Można tapować/odrzucać tylko swoje hazardy.

-
Słyszałem o pewnym gościu w Stanach, który zaskarżył producenta tosterów, że nie umieścił w instrukcji informacji o groźbie porażenia w przypadku wpadnięcia urządzenia do wanny z wodą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 14:37 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
tym razem nie rozumiem Cie, Jaded - możesz przybliżyć swój tok myślenia?

co do Great Secrets.... - faktycznie nie jest napisane nigdzie na niej, że nie może być wykorzystana przez przeciwnika.
Doors of Night też jest zagrywane przez konkretnego gracza, a przecież ich (drzwi) efekty wykorzystywane są przez wszystkich...

muszę przyznać, ze na mój gust wszystko jest legalne.... (w CRF nic nie ma odnośnie takiej sytuacji...)

niezbadane są możliwości w MECCG :)

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 15:09 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
kfiadeg napisał(a):
co do Great Secrets.... - faktycznie nie jest napisane nigdzie na niej, że nie może być wykorzystana przez przeciwnika.

Jak to nie? Tekst karty jest oczywisty: zagrywasz na przeciwnika-on umieszcza tam swój przedmiot-jedzie do under deep- zagrywa tam swój przedmiot
albo
zagrywasz na siebie - umieszczasz swój przedmiot - jedziesz do under deep -zagrywasz tam swój przedmiot.
Wszystko jest jasno opisane w tekście karty.

Cytuj:
Doors of Night też jest zagrywane przez konkretnego gracza, a przecież ich (drzwi) efekty wykorzystywane są przez wszystkich...


Zwykle na environmentach pisze "if doors of night is in play"

Cytuj:
muszę przyznać, ze na mój gust wszystko jest legalne.... (w CRF nic nie ma odnośnie takiej sytuacji...)


Życzę powodzenia w graniu Nazgulami.
Aha, nie denerwuj się jak w następnej turze po zagraniu Nazgula przeciwnik ci go stapuje i weźmie sobie hazard do decku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 17:34 
Offline
Scout/Ranger/Sage/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 18:33
Posty: 735
Lokalizacja: Warszawa
Panowie bez przegiec!
Hazardy ktore ja rzucam naleza do mnie i przeciwnik nie moze ich uzywac.
Wyjatek stanowia karty ktore maja napisane ze kazdy gracz moze z nich korzystac (Nazguls are abroad itd.).

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 21:13 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Jaded napisał(a):
zagrywasz na siebie - umieszczasz swój przedmiot - jedziesz do under deep -zagrywasz tam swój przedmiot.
Wszystko jest jasno opisane w tekście karty.


Poniewasz w tym wypadku role są odwrócone, to konsekwentnie - zagrywasz na siebie, ale Twój przeciwnik wybiera przedmiot, lub pokazuje Ci dziesięć kart, jeśli przedmiot był niedostępny.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 21:28 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Chyba coś pokręciłeś (chyba - czytaj: na pewno)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 06, 2005 21:43 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Tak, pokręciłem :oops: .

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2005 11:26 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 22, 2004 15:08
Posty: 305
Lokalizacja: Brzeg
Ciachu napisał(a):
Prosta sprawa: czy z Powera... zagranego przeze mnie moze korzystac moj przeciwnik ???

Pytam sie, bo juz tak dawno nie gralem, ze nie pamietam czy jest gdzies jakas zasada o tym mowiaca. To pytanie w zasadzie odnosi sie takze do innych hazardow Permanent-event (np. Great Secrets Buried There itd...)

Na Daelomin at Home wyraznie pisze ze tylko ja moge go ztapowac, na Shadow of Mordor takze jest podnosnik mowiacy o kazdej poruszajacej sie kompanii, ale co z Power Built by Waiting ???


Troche po niewczasie odpowiadam, bo umknal mi ten watek, ale zaprawde zabawnie by wygladalo, gdyby przeciwnik mogl uzywac Twojego "Power Builda" :). Ty go w swojej fazie hazardow odtapowujesz (zeby w nastepnej go moc uzyc) a przeciwnik w swojej Ci go "lup" tapuje, i jeszcze bonusy z tego powodu ma, ze hoho :D

Przy okazji na turnieju multiplayerowego (co by zwiekszyc smiertelnosc ;) ) mozna by sie dogadac, ze mozna uzywac Power BUilda "hazardowego sojusznika" - za jego zgoda. Co o tym myslicie ?
pzdr
Tworek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2005 12:17 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 1001
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Tworek napisał(a):
Przy okazji na turnieju multiplayerowego (co by zwiekszyc smiertelnosc ;) ) mozna by sie dogadac, ze mozna uzywac Power BUilda "hazardowego sojusznika" - za jego zgoda. Co o tym myslicie ?


Używać :? cudzych kart to może nie, ale w tym konkretnym przypadku jak najbardziej legalne będzie następujące zagranie:

X zagrywa hazardy, potem tapuje PBbW i oddaje limit następnemu
Y zagrywa hazardy dalej i może zrobić ten sam myk ze swoim PBbW

Korzyść z takiej kombinacji polega na zniwelowaniu "straty" hazard limitu przy przekazaniu kolejnemu graczowi. Wiąże się to jednak z pewnym ryzykiem, że ten kolejny ma akurat na ręku same resource'y. No ale zawsze się przecież można kopnąć pod stołem... :twisted: :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 08, 2005 12:58 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
no, skoro Power Build... trzeba tapować, to jasne że go nie można używać, ale GREAT SECRETS BURIED THERE tapowania nie wymaga.

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.032s | 12 Queries | GZIP : On ]