Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 15:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 18, 2004 21:38 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Granie tymi samymi to czyssto teoretyczny problem, popierwsze dlatego ze ta zasada obowiazuje tylko dla gry w dwie osoby, a po drugie ze raczej szybko sie nie spotkam z druga osoba grajaca upadlym i to w dodatku takim samym :(

A co do wypowiedzi Gyga, wydaje mi sie ona rowniez rozsada. Nawet jak juz sie cos takiego zdazy i okaze sie potem ze wystawiam wizarda innego niz obowiazuje mnie do pewnych kart to sa one discardowane.
Musze przekonac jeszcze o tym moich przciwnikow (kfiadeg, gadzina) i bedze luz.
Mam jednak nadzieje ze uda mi sie to ze wzgledu chocizby na to, ze ostatnio rozgrywke upadlym, zakonczylem z ogromna iloscia 4MP :( (nie am sie czym chwalic, ale napewno zostanie to zmienione :)

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 18, 2004 22:14 
Offline
Scout/Ranger/Sage/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 18:33
Posty: 735
Lokalizacja: Warszawa
Granie dwoma tymi samymi upadlymi mija sie z celem. Jak to w instrukcji ujeli:
Kto pierwszy zagrywa upadlego ten wygrywa.
Zero przyjemnosci z rozgrywki.
Upadly jest zbyt wazny. Czarodzieja lub Nazgula mozna spokojnie zamienic innym, upadlego nie.
Ciekawe jak to jest gdy obaj gracze graja Balrogiem...
Nagle pojawia sie brat blizniak czy co? :wink:
Ale Ty jestes farciasz, Root. Dwoch stalych przeciwnikow... W tych czasach...

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!


Ostatnio edytowano N kwi 18, 2004 22:18 przez Gyg, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 18, 2004 22:18 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
kfiadeg napisał(a):
W takim razie przytoczę przypowieść którą wczoraj przytoczyłem współgraczom przy stole odnośnie problemów jakie takie rozwiązanie stwarza.

Początek rozgrywki. Dwóch graczy. Obaj deklarują się grac skorumpowanymi czarodziejami - w dodatku tymi samymi (Alatar). Nie jest to zabronione - ot, po prostu kto pierwszy wyciągnie czarownika z play decka ten będzie miał zwiększone szanse na wygraną.
Póki co żaden z nich jeszcze swojego Czarodzieja nie zagrał. Natomiast obaj zagrywają już karty Stage.
Gracz A zagrywa Fortres of The Towers na którym jest napisane tak jak już root wspomniał - Playable if are Alatar....... Niestety - to Gracz B pierwszy wyciąga i zagrywa Alatara.
Co wtedy dzieje się z kartami Stage Gracza A z wymaganiami j.w. ?

O ile dobrze pamiętam - możliwe jest włożenie do decka dwóch różnych czarodziejów (zamiast dwóch kopii tego samego) --- co jeszcze bardziej ubarwia taką sytuację.

Skoro Gracz A wyjął Alatara, to Gracz B już tego zrobić nie może - w takim razie posługuje się przygotowaną na taką okoliczność alternatywą - wykłada Gandalfa (dajmy na to). Co wtedy z ów Stage'ami?

pozdro


Oto odpowiedź z CRF:

? If your opponent is playing the same Fallen-wizard as you, and reveals that Fallen-wizard first, you must discard any Fallen-wizard specific stage resources that you have in play.

Zauważ, że "Fortress..." to nie jest karta specific, a więc może pozostać w grze

Nie wiem czy przepisy tego zabraniają, ale:

"If you are playing a Fallen-wizard you must tell your opponent which Fallen-wizard you are plaing..."

a to oznacza , że nie możesz w trakcie gry zagrać innego F-w.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 18, 2004 22:20 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Gadzin napisał(a):
Jaded napisał(a):
Wystarczy, że się zadeklarowało

Dlaczego ?


To aksjomat :)
tak jest w przepisach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 18, 2004 22:23 
Offline
Scout/Ranger/Sage/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 18:33
Posty: 735
Lokalizacja: Warszawa
No no, Jaded, jakich Ty madrych slow uzywasz...
Czyzby student nauk scislych? :wink:

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 18, 2004 23:34 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
Jaded napisał(a):
Oto odpowiedź z CRF:

? If your opponent is playing the same Fallen-wizard as you, and reveals that Fallen-wizard first, you must discard any Fallen-wizard specific stage resources that you have in play.

fakt - znalazłem jeszcze coś takiego:

Kod:
To play a name-specific card, you must have declared yourself as the character with that name. That character need not be in play.


Jaded napisał(a):
(ciach) Nie wiem czy przepisy tego zabraniają, ale:

"If you are playing a Fallen-wizard you must tell your opponent which Fallen-wizard you are plaing..."

a to oznacza , że nie możesz w trakcie gry zagrać innego F-w.

hmm, możliwe że jest to tylko turniejowa zasada dotycząca Ringwraithów:
Kod:
Number of Ringwraiths: Up to 3 of the same Ringwraith or up to 2 of the same Ringwraith and 1 of a different Ringwraith may be included in a play deck.

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn kwi 19, 2004 13:04 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Jak dlamnie to wystarczy ze sie zlikwiduje glupia nikomu niepotrzebna zasade grania tym samy fallen wizardem co przeciwnki (notabene stosowana tylko do rozgrywki w doch graczy) i wszystko staje sie jasne. Zadeklarowanie ze sie gra jakims wizardem czy fallen-wizardem czy upiorem oznacza za sie nim jest i juz !!!

Specyfiki moge zagrywac zanim wystawilem upadlego, tak samo sie tyczy karty fortress the towers, w dodatku ta karta nawet zostaje w grze jesli moj falen zostanie zabity, karty specyfic natomiast schodza.

Z tym zabiciem wizarda, to poprostu przyjecie zasad turniejowch gdzie za zabitego wizarda, fallen-wizarda czy ringwraitha otrzymujemy ujemne MP

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt kwi 20, 2004 0:02 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Gyg napisał(a):
No no, Jaded, jakich Ty madrych slow uzywasz...
Czyzby student nauk scislych? :wink:


nauki ścisłe? o nie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So kwi 24, 2004 16:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Kolejna zagwozdka.

Jesli gram upadlym to restrykcje dotyczace wystawiania minion characters, ktorzy sa agentami, sa takei same jak w przypadku grania nazgulem ??? Czyli takiego bohatera bez specjalnycjh kart mozna wystawic tylko w jego home site???

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 25, 2004 0:10 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
afkors :) , przeczytaj łosiu CRF w końcu! ;)
Uno:
Cytuj:
Fallen-wizards use minion rules for agents, except where specified by the White Hand rules insert.

Due:
Cytuj:
Fallen-wizards use Ringwraith rules for agents.

a to mnie mega cieszy :)

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 15, 2004 15:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Pytanie jest krotkie ;)

Czy jako upadly moge uzywac normalnej hero lub minion wersji ISENGARDU, czy musze uzywac tej przeznaczonej dla upadlych. Chodzi o to czy np jak mi sie zachce to moge potraktowac Isengard jako przystan, a w innym przypadku moge pojsc tam i zagrac majora itp ????

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 15, 2004 15:41 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
Musisz uzywac site'ow fallena (podobnie jak balrog swoich underdeepow).

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 15, 2004 15:46 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
Szkoda :(, ale tak podejrzewalem.

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 21:57 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
|Highwayman| napisał(a):
Musisz uzywac site'ow fallena (podobnie jak balrog swoich underdeepow).


Ależ skąd:

"Unless stated otherwise on a card, a fallen wizard player MAY use these [Fallen-wizard] sites instead of the hero/minion version."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 16, 2004 22:46 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 910
Lokalizacja: Mount Doom
To tez mnie cieszy niezmiernie ;) chociaz troszke zaskakuje, bo musze przynac ze zadalem to pytanie tylko tak pro forma bo bylem przekonany ze tak jak mowi highwayman, jest to mi zabronione. Ale fajnie ze tak jednak nie jest :D

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.024s | 12 Queries | GZIP : On ]