Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 15:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr mar 02, 2005 13:07 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 22, 2004 15:08
Posty: 305
Lokalizacja: Brzeg
Temat watku brzmi nieco tajemniczo i w zasadzie pozornie ww. karty nie maja ze soba wiele wspolnego, ale jednak maja jeden drobny szczegol.
Jest to szczegol, ktorego wyjasnienia w zasadzie nigdzie nie znalazlem (moze za malo szukalem) i jestem ciekaw Waszych opinii jak to traktowac.

Mianowicie chodzi o +1 korupcji dla wszystkich czlonkow Druzyny Pierscienia oraz +2prowess wszystkich automatycznych atakow w Hollinie , Redhorn Gate i Wold & Foothills.........
i teraz pytanie, czy ow +1 pkt korupcji dostaje rowniez nosiciel Jedynego Pierscienia ? Czy Dodatkowy AA w Morii (1strike prow. 18) , dostaje te dodatkowe +2 ?
Bo na przestrzeni lat o ile pamietam, to gralismy z tym roznie, raz tak, raz tak.

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr mar 02, 2005 14:10 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Tworek napisał(a):

Mianowicie chodzi o +1 korupcji dla wszystkich czlonkow Druzyny Pierscienia oraz +2prowess wszystkich automatycznych atakow w Hollinie , Redhorn Gate i Wold & Foothills.........
i teraz pytanie, czy ow +1 pkt korupcji dostaje rowniez nosiciel Jedynego Pierscienia ? Czy Dodatkowy AA w Morii (1strike prow. 18) , dostaje te dodatkowe +2 ?
Bo na przestrzeni lat o ile pamietam, to gralismy z tym roznie, raz tak, raz tak.

pzdr


Trochę trudu kosztowało mnie zrozumienie o jakie karty pytasz :)

+1 dostają wszyscy łącznie z Powiernikiem

+2 do prowess dostają wszystkie automatyczne ataki, ta 18 też.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr mar 02, 2005 15:30 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 22, 2004 15:08
Posty: 305
Lokalizacja: Brzeg
Jaded napisał(a):
Trochę trudu kosztowało mnie zrozumienie o jakie karty pytasz :)

+1 dostają wszyscy łącznie z Powiernikiem

+2 do prowess dostają wszystkie automatyczne ataki, ta 18 też.


no tak, nie napisalem ze chodzi o The One Ring oraz Balrog Of Moria,
a przeciez Balrogow w MECCG jest jak mrowkow, tylko ja - stara konserwa, ktory nigdy kartami poDarkMinionsowymi nie gral (i nie ma zamiaru :) ), czesto o tym zapomina.

A z tym, ze to tak dziala jak napisales to na logike wziales czy jest jakies wyjasnienie w regulach na to ?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 02, 2005 15:51 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Wziąłem pod uwagę treść kart. Nie ma formalnych powodów, żeby dla tych kart robić wyjątki. "Every character" i "all automatic-attacks" brzmi jednoznacznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 02, 2005 16:02 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 22, 2004 15:08
Posty: 305
Lokalizacja: Brzeg
Niby racja, ale skoro nawet w mnie kontrowersyjnej sytuacji, czyli przy wywalaniu kart z reki (tapniecie Khamula) jest tam napisane :
"(including this one)" odnosnie liczenia Nazguli na stole...
Ale generalnie to sie z Toba zgadzam i od dawna tak wlasnie gralismy, jednak zawsze dobrze poznac opinie innych osob.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 02, 2005 18:07 
Offline
Scout/Ranger/Sage/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 18:33
Posty: 735
Lokalizacja: Warszawa
Ja rozumiem ze nie chcesz grac zla strona.
Ale zeby tak nie szczuc tych wszystkich wiedzm/balrogow hazardami z tamtych dodatkow? :D :lol:
Niech gina jak powinni!! :twisted:

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 03, 2005 0:47 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Tworek napisał(a):
Niby racja, ale skoro nawet w mnie kontrowersyjnej sytuacji, czyli przy wywalaniu kart z reki (tapniecie Khamula) jest tam napisane :
"(including this one)" odnosnie liczenia Nazguli na stole...
Ale generalnie to sie z Toba zgadzam i od dawna tak wlasnie gralismy, jednak zawsze dobrze poznac opinie innych osob.


Chodzi w przypadku Khamula o to, że w momencie deklaracji efektu jest już odrzucony i nie ma go na liście obecnych, stąd "(including this one)".
Stąd też zapewne klaryfikacja do tej karty, opierająca się na założeniu, że chodzi o liczbę Nazguli (i potem kart) będących w grze w momencie deklaracji efektu a nie rozwiązania. Czyli że Wizard River Horses, rzucone w odpowiedzi nie pomoże.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.032s | 13 Queries | GZIP : On ]