Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Śr cze 18, 2025 0:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dark Minions
PostNapisane: Śr sty 19, 2005 8:24 
Offline
Pan na Rhosgobel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 8:12
Posty: 840
Lokalizacja: Rhosgobel
Może poniższe rozterki są błahe w porównaniu z dysputami toczącymi się w tym temacie, ale muszę zapytać, żeby wiedzieć :).

Okazało się, że turniej to nie tylko dobra zabawa, ale i inspiracja!
Do grudnia zeszłego roku myślałem, że zakończę moje zbieractwo na METW i METD. Jednakże ostatnia akcja jaką wykonał na turnieju Jaded spowodowała, że ze zdwojoną mocą zacząłem się przyglądać kartom z Dark Minions (a i z rozmachu Against The Shadow – tylko Hero). Rozpocząłem również małe zakupy i kilka wymian i po miesiącu mogę się pochwalić ponad setką kart do DM.
Ale ja nie o tym! W związku ze średnią znajomością angielskiego, mam prośbę o wyjaśnienie pewnych kwestii.
Przede wszystkim chodzi mi o Agentów. Z tego co zrozumiałem są ich dwa rodzaje minion i non-minion. Rozumiem, że te minion mogą być wykorzystywane jako postacie w drużynie minionsowej a te drugie nie, bo są traktowane tylko jako hazard. Domyślam się również z treści kart, że niektórzy agenci mogą przejmować (zamiast moich postaci) bohaterów, fakcje itp. przeciwnika. Ale nie rozumiem, po co np. takiej Lobeli +2 pkt do korupcji (przecież ona nie może chyba nic „nosić”). I tu się trochę gubię …
Poza tym, czy to jest tak, że agenci są jedynie skuteczni w swoim home site, gdzie mają +5 do prowess.? No, bo przecież w innym wypadku, ruszając się muszą się odkryć (?), przeciwnik wie w jakim sitcie stoi agent i tym samym po zabawie.
Agent może wykonać tylko jedną akcję na turę?!
Czy można rannego agenta uzdrowić kartami (jak postać)?! Czy agent wybiera kogo atakuje czy też robi to broniący się?!
Tego typu wątpliwości i wiele innych nie dają mi spać po nocach :wink:
Dlatego proszę jakiegoś obeznanego w temacie Forumowicza o krótkie info.

Jeszcze jedno – Manifestacje! O co konkretnie chodzi?!
Czy tylko o to, że karta Manifestacja nie może być zagrana jeżeli jest w grze karta, której ta manifestacja dotyczy?! Czy jeszcze o coś?!
Z tego co zrozumiałem (albo niezrozumiałem :wink: ) nie można wystawić manifestacji, jeżeli postać (ally) ją uosabiający była wcześniej w grze???

To zagadnienie szczególnie mnie interesuje, ponieważ na turnieju Jaded zabijając mi Trhanduila prowadzącego Golluma, spowodował odrzucenie Golluma do discardu. Następnie w tej samej turze odsłonił My Precious (Manifestacja Golluma) zabił mi Peath i spowodował odrzucenie The One Ring, w związku z czym przegrałem!! :(

To tyle! Czekam na wyjaśnienia. Możecie dodać również coś od siebie, jeżeli macie jakieś ciekawostki na temat agentów, a o co nie zapytałem!
Fenks

P.S. Jaded - o co Ci chodziło z tym, że karta Lobelia sacville-baggins to karta obowiązkowa w talii?! Może ona co prawda przejmować Hobbitów, ale juz dawno nie widziałem, żeby ktoś chadzał do Bag Endu! ???

_________________
Nie ufaj czarodziejom, bo są chytrzy i skorzy do gniewu.
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr sty 19, 2005 11:25 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
Efgard napisał(a):
Przede wszystkim chodzi mi o Agentów. Z tego co zrozumiałem są ich dwa rodzaje minion i non-minion. Rozumiem, że te minion mogą być wykorzystywane jako postacie w drużynie minionsowej a te drugie nie, bo są traktowane tylko jako hazard.

ehmm... poziom mojej wiedzy mówi że wszyscy agenci są minion. ten kolor niech cie nie zmyli (że czarny jako hazard) W takim razie po co byłby Lobelii +2 do korupcji?

Efgard napisał(a):
Domyślam się również z treści kart, że niektórzy agenci mogą przejmować (zamiast moich postaci) bohaterów, fakcje itp. przeciwnika. Ale nie rozumiem, po co np. takiej Lobeli +2 pkt do korupcji (przecież ona nie może chyba nic „nosić”). I tu się trochę gubię …

no właśnie... ale to może jakieś guru nam pomoże za chwile...

Efgard napisał(a):
Poza tym, czy to jest tak, że agenci są jedynie skuteczni w swoim home site, gdzie mają +5 do prowess.? No, bo przecież w innym wypadku, ruszając się muszą się odkryć (?), przeciwnik wie w jakim sitcie stoi agent i tym samym po zabawie.

Agentem ruszasz gdy jest zakryty - tak jak on jak i site'y po których sie porusza. Odkrywasz wszystko w momencie jakiejś akcji, typu atak, czy przejmowanie czy co tam kolwiek... Oczywiście odsłonięty też może chodzić, ale wtedy żadna pomoc z niego tak jak mówisz ;)

Efgard napisał(a):
Agent może wykonać tylko jedną akcję na turę?!

Tak. Nie wiem czy są jakieś karty (ale chyba są) które pozwalają mu wykonać więcej niż jedną... (one mają Agent Only chyba napis na froncie)

Efgard napisał(a):
Czy można rannego agenta uzdrowić kartami (jak postać)?! Czy agent wybiera kogo atakuje czy też robi to broniący się?!

kartami agent-only można go uzdrawiać, healing herbsami nie-e ;)
a czy to agent wybiera czy broniący się to jest wszystko w ulotce napisane (kilka przypadków odnośnie różnych sytuacji wyjściowych aagenta przed atakiem)

Efgard napisał(a):
Jeszcze jedno – Manifestacje! O co konkretnie chodzi?!
Czy tylko o to, że karta Manifestacja nie może być zagrana jeżeli jest w grze karta, której ta manifestacja dotyczy?!

+/-... ale dochodzą jeszcze do tego akcje typu karty dotyczące manifestacji jakiejś postaci (dajmy na to) które można wykorzystać na wszystkich manifestacjach, a są karty które mozna zagrać tylko na konkretnych manifestacjach danej postaci...
do tego dochodzi wyjątek od tej zasady jeśli chodzi o smoki (we wkładce do smoków jest chyba to objaśnione?)

Efgard napisał(a):
Z tego co zrozumiałem (albo niezrozumiałem :wink: ) nie można wystawić manifestacji, jeżeli postać (ally) ją uosabiający była wcześniej w grze???

Przeważnie tak jest, ale np. musisz zdjąć Nazgula jeśli ja wykładam odpowiednią manifestację Ringwraitha. Czasem jest też na karcie napisane która manifestacja ma przed którą priorytet...

Efgard napisał(a):
To zagadnienie szczególnie mnie interesuje, ponieważ na turnieju Jaded zabijając mi Trhanduila prowadzącego Golluma, spowodował odrzucenie Golluma do discardu. Następnie w tej samej turze odsłonił My Precious (Manifestacja Golluma) zabił mi Peath i spowodował odrzucenie The One Ring, w związku z czym przegrałem!! :(

eh ten Jaded! podstępna z niego dziewka! ;)

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr sty 19, 2005 12:03 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Efgard napisał(a):
Ale nie rozumiem, po co np. takiej Lobeli +2 pkt do korupcji (przecież ona nie może chyba nic „nosić”). I tu się trochę gubię …

To jest parametr "na wyrost" W ICE coś tam planowali, ale nie wyszło. Zignoruj to.

Cytuj:
Poza tym, czy to jest tak, że agenci są jedynie skuteczni w swoim home site, gdzie mają +5 do prowess.? No, bo przecież w innym wypadku, ruszając się muszą się odkryć (?), przeciwnik wie w jakim sitcie stoi agent i tym samym po zabawie.


Wykonanie akcji nie wymaga odkrycia agenta, a co za tym idzie karty miejsca.

Cytuj:
Agent może wykonać tylko jedną akcję na turę?!


Tak, chyba że jakieś karty w grze to zmieniają (np. Never seen him)

Cytuj:
Czy można rannego agenta uzdrowić kartami (jak postać)?!


Nie, trzeba poświęcić jedną akcję
Agent może też poświęcić akcję na "odtapowanie" - to errata - nie ma tego w instrukcji.

Cytuj:
Czy agent wybiera kogo atakuje czy też robi to broniący się?!


Agent wybiera gdy jest zakryty i "u siebie", gdy ma taką specjalną zdolność, gdy została zagrana jakaś karta (np. Cunning foes), w innych przypadkach wybiera broniący się

Cytuj:
Jeszcze jedno – Manifestacje! O co konkretnie chodzi?!
Czy tylko o to, że karta Manifestacja nie może być zagrana jeżeli jest w grze karta, której ta manifestacja dotyczy?! Czy jeszcze o coś?!
Z tego co zrozumiałem (albo niezrozumiałem :wink: ) nie można wystawić manifestacji, jeżeli postać (ally) ją uosabiający była wcześniej w grze???

Nie można zagrać manifestacji która jest aktualnie w grze. Są trzy wyjątki:
-wszystkie manifestacje smoków mogą znajdować się w grze jednocześnie
-Jeśli zagrasz Ringwraitha odpowiadujący mu Nazgul jest odrzucany
-karty zagrane "face down" nie liczą się jako "unique" - gdy w momencie odgrycia okaże się, że agent/stwór nie mógł być zagrany jest natychmiast odrzucany
(W grze z "malym" się nad tym zastanawiałem, już znam odpowiedź: gdy "Lord of Carrock" jest w grze, nie można zagrać Beorna)

Cytuj:
To zagadnienie szczególnie mnie interesuje, ponieważ na turnieju Jaded zabijając mi Trhanduila prowadzącego Golluma, spowodował odrzucenie Golluma do discardu. Następnie w tej samej turze odsłonił My Precious (Manifestacja Golluma) zabił mi Peath i spowodował odrzucenie The One Ring, w związku z czym przegrałem!! :(

Majstersztyk, prawda :) O ile pamiętam Thranduil wrócił na rękę po "Call of home"


Cytuj:
P.S. Jaded - o co Ci chodziło z tym, że karta Lobelia sacville-baggins to karta obowiązkowa w talii?! Może ona co prawda przejmować Hobbitów, ale juz dawno nie widziałem, żeby ktoś chadzał do Bag Endu! ???


Sprawdź sobie kartę "Pilfer anythig unwatched" - hazard z MEAS :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 19, 2005 14:41 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
z grubsza Jaded na wszystko odpowiedzial wiec dorzuce tylko pare sluw

zgadza sie ze agentuw sa swa rodzja: minion i non-minion
podstawowa ruznica to ta ze minion agetn moze byc w druzynie u minion player'a, a non-minion agent (czyli My Precious i Lobelia) nie
tu juz mozliwe ze zmyslam ale wydaje mi sie ze non-minion agent atakuje minion companies normalnie a nie jak detainment (bo kazdy minion agent na bank atakuje minion companies jako detainment zawsze)

a propo manifestacji
oczywiste jest ze standardowym trick'iem na talie na jedyny jest zagranie od razu odkrytego My Precious zeby przeciwnik nie mugl zagrac Gollum'a i Gollum's Fate :P
nie zgodze sie natomiast z Jaded;em jesli chodzi o przyklad z Lord of Carrock i Beorn'em - przez analogie do Ringwraith'uw hazardowe manifestacje Magów, Elronda, Cirdana, Galadrieli i Beorna sa discardowane gdz ich character version wchodzi do gry
i nalezy zaznaczyc ze jesli kturakolwiek manifestacja jakiejs unikalnej karty jest removed from the game (czy przez zabicie hazardu/postaci czy jakas wredna karte ktura zmusza do wyrzucenia z gry jakiejs innej karty) to nie mozna juz zadnej innej manifestacji tej karty zagrac
również postacie 'off to the side' (np. zlapane przez jakas łapaczke z DM) licza sie nadal jako unique, chociaz sa poza polem gry

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 19, 2005 18:02 
Offline
Pan na Rhosgobel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 8:12
Posty: 840
Lokalizacja: Rhosgobel
Cytuj:
oczywiste jest ze standardowym trick'iem na talie na jedyny jest zagranie od razu odkrytego My Precious zeby przeciwnik nie mugl zagrac Gollum'a i Gollum's Fate


A co jeżeli My precious był cały czas zakryty, Gollum poszedł do discardu z powodu powrócenia prowadzącego go Thranduila na rękę, po zagraniu Call of Home, a następnie My precious zostaje odkryty i atakuje drużynę?!

_________________
Nie ufaj czarodziejom, bo są chytrzy i skorzy do gniewu.
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 19, 2005 18:15 
Offline
Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lis 28, 2004 14:15
Posty: 103
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Efgard napisał(a):
A co jeżeli My precious był cały czas zakryty, Gollum poszedł do discardu z powodu powrócenia prowadzącego go Thranduila na rękę, po zagraniu Call of Home, a następnie My precious zostaje odkryty i atakuje drużynę?!


Wszystko zgodne z przepisami :twisted: ponieważ , w momencie odkrycia My Precious jest jedyną manifestacją Golluma w grze. Co innego gdyby Gollum został zabity, wtedy My Precious nie może się pojawić. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 20, 2005 4:20 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Jaded napisał(a):
Nie można zagrać manifestacji która jest aktualnie w grze. Są trzy wyjątki:
-wszystkie manifestacje smoków mogą znajdować się w grze jednocześnie
-Jeśli zagrasz Ringwraitha odpowiadujący mu Nazgul jest odrzucany
-karty zagrane "face down" nie liczą się jako "unique" - gdy w momencie odgrycia okaże się, że agent/stwór nie mógł być zagrany jest natychmiast odrzucany
(W grze z "malym" się nad tym zastanawiałem, już znam odpowiedź: gdy "Lord of Carrock" jest w grze, nie można zagrać Beorna)


Gwoli ścisłości, dotyczy to także pary The Mouth i Mouth of Sauron - The Mouth wraca na rękę gdy Mouth of Sauron jest zagrywane..
A tak na prawdę, to tylko smoki są wyjątkiem - tylko one mogą występować jednocześnie w grze. Pozostałe wymienione przykłady dotyczą sytuacji gdy inna manifestacja już jest w grze a mimo to można zagrać inną. Ale zanim się to stanie ta pierwsza jest już odrzucana/przywracana na rękę, więc w grze jest tylko jedna. Takie sytuacje zachodzą wcale często np. przy wpływaniu na postacie czy resource'y przeciwnika, wystawiony wtedy duplikat jeszcze nie jest w grze i zanim wejdzie, odrzucany jest "oryginał".
Wszystkie takie wyjątki są zawsze opisane na kartach, więc bez obaw o konieczność zapamiętania "tony przepisów".

Jaded napisał(a):
Sprawdź sobie kartę "Pilfer anythig unwatched" - hazard z MEAS

Oj pamiętam... jak mnie twoje wyjątkowo niskie wyrzuty kością wtedy uratowały.

|Highwayman| napisał(a):
tu juz mozliwe ze zmyslam ale wydaje mi sie ze non-minion agent atakuje minion companies normalnie a nie jak detainment (bo kazdy minion agent na bank atakuje minion companies jako detainment zawsze)

"Zmyślasz" podobnie jak w przypadku Recently Visited Sites - gdzie mówiłeś, że ta zasada dotyczy tylko kart o tym samym alignment.
Ale jak wtedy, nie protestuję, bo niby czemu obrońcy Mount Gram mieliby być zaalarmowani po wizycie Nazgula, który przyszedł tam wpłynąć na frakcję (i site został tapnięty) albo Minas Tirith po wizycie Aragorna i zagraniu Palantiru? Podobnie dlaczego nie minionowi agenci mieliby mieć względy dla sług Saurona? Nie służą temu samemu panu.
Przy okazji "prywata": "zmyślałem" i ja, pytając czemu standardowe modyfikacje mininowych frakcji mają stosować się wobec frakcji kontrolowanych przez inne strony (Ringwraitha, Balroga, Fallen Wizarda)?
W końcu jeśli jest to wrogość, czy inne resentymenty, jak w przypadku Dunlendingów i Rohirrimów (wiem, ci ostatni nie mają wersji minion), to raczej pomogłoby to wystawić ich przez przeciwne strony a nie utrudnić ich wprowadzenie.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 20, 2005 10:00 
Offline
Pan na Rhosgobel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 8:12
Posty: 840
Lokalizacja: Rhosgobel
Mag napisał(a):
Wszystko zgodne z przepisami ponieważ , w momencie odkrycia My Precious jest jedyną manifestacją Golluma w grze. Co innego gdyby Gollum został zabity, wtedy My Precious nie może się pojawić.


No to w takim razie to rzeczywiście majstersztyk.Ukłony w kierunku Jadeda :)

_________________
Nie ufaj czarodziejom, bo są chytrzy i skorzy do gniewu.
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 20, 2005 11:38 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
|Highwayman| napisał(a):

zgadza sie ze agentuw sa swa rodzja: minion i non-minion
podstawowa ruznica to ta ze minion agetn moze byc w druzynie u minion player'a, a non-minion agent (czyli My Precious i Lobelia) nie
tu juz mozliwe ze zmyslam ale wydaje mi sie ze non-minion agent atakuje minion companies normalnie a nie jak detainment (bo kazdy minion agent na bank atakuje minion companies jako detainment zawsze)

Co prawda, w erracie pisze że "Agent attacks against minions are always detainment" i nie ma podziału na minion/non-minion, to twoja sugestia wydaje mi się sensowna

Cytuj:
nie zgodze sie natomiast z Jaded;em jesli chodzi o przyklad z Lord of Carrock i Beorn'em - przez analogie do Ringwraith'uw hazardowe manifestacje Magów, Elronda, Cirdana, Galadrieli i Beorna sa discardowane gdy ich character version wchodzi do gry

Tylko, że jest to wyraźnie zaznaczone w instrukcji(Ringwraith), natomiast ani w MELE ani MEAS nie mam mowy o innych postaciach i nie widzę powodu, żeby zmieniać wymieniony wyżej przepis, który to reguluje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 21, 2005 17:16 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
znaczy że jak?
wystawiam 5 magów Elronda, Galadriele, Cirdana i Beorna - wszystkich w wersji hazardowej i co? nie mozna juz wystawic ich jako postaci? przeciez to by calkiem zniszczylo talie Wizard'owe nie muwiac juz o Fallen'ach.....

znalazełm:

Cytuj:
Alatar the Hunter
Description: Unique. Maia. Manifestation of Alatar. Two strikes. Attacker chooses defending characters. Detainment and -3 prowess against hero companies. Discard this card if Alatar comes into play. As a creature, may also be played keyed to Andrast, Old Pukel Gap, Anfalas, Lamedon, Lebennin, Belfalas, or Anorien; or at sites in these regions. As a permanent-event, all Maia attacks: receive +1 prowess and +1 strike and attacker chooses defending characters. Discard when any play deck is exhausted.


to samo jest na kartach pozostałych magów

nie ma niestety na kartach hazardowego Beorna, Elronda, Cirdana i Galadrieli
!!! :shock: !!!

nie bede przezucal instrukcji zeby cos na to znalezc, zagadm do obcokrajowców ale, faktycznie wydaje sie ze hazardowe manifestacje Beorna, Elronda, Cirdana i Galadrieli licza sie do manifestacji unique
co jest beznadziejnie glupia sprawa co nawet sami powinninsmy zerratowac jesli nic na ten temat nigdzie nie znajdziemy

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 22, 2005 12:03 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Wniosek jest prosty: wystawiaj ich w starting line up.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 22, 2005 22:28 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
|Highwayman| napisał(a):
nie bede przezucal instrukcji zeby cos na to znalezc, zagadm do obcokrajowców ale, faktycznie wydaje sie ze hazardowe manifestacje Beorna, Elronda, Cirdana i Galadrieli licza sie do manifestacji unique
co jest beznadziejnie glupia sprawa co nawet sami powinninsmy zerratowac jesli nic na ten temat nigdzie nie znajdziemy


Ktoś inny może mieć pretensje, że mu odkrycie The Precious uniemożliwia usmażenie Golluma w ogniu Orodruiny albo Balrog of Moria blokuje zagranie Durin's Bane. Jakby się to prawnie należało.
Wyjątki i tak zrobiono w Against The Shadow dla Avatarów. A że w przypadku Ringwraithów ich hazardowe manifestacje powstały trzy edycje wcześniej, konieczność ich odrzucenia zawarto w regułach (z Lidless Eye) a nie na samych hazardach.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 04, 2005 21:24 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Jeszcze zdziebko o manifestacjach. W Lidless Eye znajduje sie pewien zapis, dotyczący zasad wpływania (czy też oddziaływania) na resource'y i postacie opozycyjnej strony:
Cytuj:
9 ˇ INFLUENCE
Influencing your opponent's resources and characters is handles just as it is in METW and MELE with the following exceptions:
ˇ All influence checks are modified by -5; i.e., it is harder for evil characters to influence the Free Peoples and vice versa.
ˇ Instead of revealing a card that is identical to the card being influenced, you may reveal a manifestation of that card or the same resource of the opposing side (e.g., if attempting to influence away the Hillmen from a Wizard, you can reveal the Hillmen minion faction resource for full effect).


Nic nie więc stoi na przeszkodzie, aby wpływając na The Balrog (ally), wyłożyć The Balrog of Moria (permanent-event), albo Rogroga (creature) na Lieutenant of Angmar (character), albo Master of the House (creature/permanent-event) na Elronda.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 04, 2005 22:28 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
nie mozesz podczas influencowania wystawiac hazardowych manifestacji by wyzerowac niekture modyfikatory
tu chodzi o resource'owe manifestacje - takie kture bedziesz mugl po udanym influence'sie polozyc w swoim MP pile albo w swojej druzynie

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 04, 2005 22:32 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Gdzie to zostało napisane?

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.051s | 14 Queries | GZIP : On ]