Efgard napisał(a):
Ale nie rozumiem, po co np. takiej Lobeli +2 pkt do korupcji (przecież ona nie może chyba nic „nosić”). I tu się trochę gubię …
To jest parametr "na wyrost" W ICE coś tam planowali, ale nie wyszło. Zignoruj to.
Cytuj:
Poza tym, czy to jest tak, że agenci są jedynie skuteczni w swoim home site, gdzie mają +5 do prowess.? No, bo przecież w innym wypadku, ruszając się muszą się odkryć (?), przeciwnik wie w jakim sitcie stoi agent i tym samym po zabawie.
Wykonanie akcji nie wymaga odkrycia agenta, a co za tym idzie karty miejsca.
Cytuj:
Agent może wykonać tylko jedną akcję na turę?!
Tak, chyba że jakieś karty w grze to zmieniają (np. Never seen him)
Cytuj:
Czy można rannego agenta uzdrowić kartami (jak postać)?!
Nie, trzeba poświęcić jedną akcję
Agent może też poświęcić akcję na "odtapowanie" - to errata - nie ma tego w instrukcji.
Cytuj:
Czy agent wybiera kogo atakuje czy też robi to broniący się?!
Agent wybiera gdy jest zakryty i "u siebie", gdy ma taką specjalną zdolność, gdy została zagrana jakaś karta (np. Cunning foes), w innych przypadkach wybiera broniący się
Cytuj:
Jeszcze jedno – Manifestacje! O co konkretnie chodzi?!
Czy tylko o to, że karta Manifestacja nie może być zagrana jeżeli jest w grze karta, której ta manifestacja dotyczy?! Czy jeszcze o coś?!
Z tego co zrozumiałem (albo niezrozumiałem

) nie można wystawić manifestacji, jeżeli postać (ally) ją uosabiający była wcześniej w grze???
Nie można zagrać manifestacji która jest aktualnie w grze. Są trzy wyjątki:
-wszystkie manifestacje smoków mogą znajdować się w grze jednocześnie
-Jeśli zagrasz Ringwraitha odpowiadujący mu Nazgul jest odrzucany
-karty zagrane "face down" nie liczą się jako "unique" - gdy w momencie odgrycia okaże się, że agent/stwór nie mógł być zagrany jest natychmiast odrzucany
(W grze z "malym" się nad tym zastanawiałem, już znam odpowiedź: gdy "Lord of Carrock" jest w grze, nie można zagrać Beorna)
Cytuj:
To zagadnienie szczególnie mnie interesuje, ponieważ na turnieju Jaded zabijając mi Trhanduila prowadzącego Golluma, spowodował odrzucenie Golluma do discardu. Następnie w tej samej turze odsłonił My Precious (Manifestacja Golluma) zabił mi Peath i spowodował odrzucenie The One Ring, w związku z czym przegrałem!!
Majstersztyk, prawda

O ile pamiętam Thranduil wrócił na rękę po "Call of home"
Cytuj:
P.S. Jaded - o co Ci chodziło z tym, że karta Lobelia sacville-baggins to karta obowiązkowa w talii?! Może ona co prawda przejmować Hobbitów, ale juz dawno nie widziałem, żeby ktoś chadzał do Bag Endu! ???
Sprawdź sobie kartę "Pilfer anythig unwatched" - hazard z MEAS
