Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 12:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So lis 01, 2014 11:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Cytuj:
● You may not make influence attempts against cards an avatar controls. (MEBA 17)
● Oh, yes you can. (CoE 35) The game summary is just that -- a summary, not
new rules, which are clearly delineated. Therefore, the MELE rules will take
precedence over the MEBA game summary, but not over the new rules presented
in the MEBA booklet. (CoE 35)


Czyli można czy nie? Kwestia decyzji, bo chyba argumentów brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 01, 2014 12:02 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
Znowu jakaś bzdura. Jak dla to oczywiste jest, że nie można zabierać rzeczy kontrolowanych przez avatara. To nie jest zwykła postać tylko karta, która reprezentuje Ciebie jako gracza.

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 01, 2014 12:33 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Nie jest jednak wcale wykluczone, że Wizard z Lure of Nature zawali o 1, lub 2 punkty, test korupcji, bez względu na to, że gracz, którego reprezentuje, chce nadal grać a nie iść do lasu.

Jedyne, co mi się wydaje oczywiste, to to, że brak atrybutu Mind uniemożliwia przeprowadzenie procedury wpłynięcia na przedmiot, który posiada avatar.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 01, 2014 13:45 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Co do przedmiotu to pełna zgoda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 01, 2014 22:12 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Jakoś do tej pory nigdy nie zastanawiałem się nad niemożliwością przejęcia czegoś spod avatara przeciwnika, ale wydaje mi się, że totalną bzdurą jest twierdzenie, że nie można takiej rzeczy dokonać.
Uwaga Konrada mówiąca o fizycznej niemożliwości przejęcia przedmiotu będącego w posiadaniu avatara jest jak najbardziej słuszna, ale co ma do tego ally i follower avatara? :?

Gdyby nie oficjalne zapisy zarówno w instrukcji do MELE (str. 64) i do MEBA (str. 17) to pewnie biłbym tu niemiłosiernie pianę, ale tak chyba muszę spasować :(

Co oczywiście nie oznacza, że podobają mi się oficjalne zapisy (jest wręcz całkowicie odwrotnie).

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N lis 02, 2014 1:46 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Uwaga Konrada (pierwsze zdanie) odnosiła się do uwagi Muad'Dib. Skoro reprezentowanie gracza nie gwarantuje Wizardowi samokontroli, to co mówić o kontrolowaniu podległych mu postaci, allies?

Summary to zestawienie zbiorcze.
Skoro indywidualne zapisy mówią np. że jest czegoś 500, a zestawienie zbiorcze, że 5000, to gorzej dla zestawienia zbiorczego.
Gorzej dla podsumowania faktów, niż dla faktów.

Co innego, ale wtedy nie ma konfliktu, jeśli o pewnych faktach można dowiedzieć się tylko z zestawienia zbiorczego. Jak na przykład o opcji odrzuceniu karty w end-of-turn phase i wyrównaniu ręki w następnej kolejności - ta procedura nie jest opisana w całości gdzie indziej w podręczniku. Całą procedurę opisuje dopiero Full Player Turn Summary z Lidless Eye. Wcześniej jest jedynie wzmianka, jakim ograniczeniom podlega odrzucanie karty w grach Multi-Player.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.021s | 11 Queries | GZIP : On ]