Cytuj:
przecież wspomniane karty działają tylko na jedną kompanię.
A dokładniej na
jego (rangera) kompanię. Kompania, na którą oddziaływują efekty Promptings of Wisdom/Piercing of Shadows jest definiowana obecnością rangera, na którego je zagrano.
Cytuj:
myślę, że Seized by Terror można zagrać na kompanię, która użyła wspomnianych kart
Na postać w kompanii. Zagrać można. Jeżeli będzie to postać inna, niż ranger z aktywnym Promptings of Wisdom/Piercing of Shadows, to już nie będzie
jego kompania.
Pozostaje sprawa taka (dla mnie nieoczywista), czy można oddzielić z pomocą Seized by Terror samego rangera, skoro nie można go cofnąć (wiem, jest ruling, który mówi, że nie, ale nie mówi dlaczego nie).