Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 9:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt paź 24, 2008 14:33 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz cze 01, 2006 22:26
Posty: 245
Lokalizacja: Wrocław
Knowledge of the Enemy napisał(a):
Stolen Knowledge. Playable on an untapped character at a Shadow-hold [S] or Dark-hold [D] or if his company faced an agent attack and all of its strikes failed. Tap character. Can be stored at a Haven [H]-only if stored do you receive its marshalling point. If stored, you may discard this card and force one non-unique hazard to be removed from the play as you see your opponent discard it through a mechanism of the game.


Pass the doors of Dol Guldur napisał(a):
Stolen Knowledge. Playable on a company if the company discards (for no effect) a Stolen Knowledge card it controls. You can tap this card during the same site phase the company successfully plays Rescue Prisoners at Dol Guldur (or rescues characters taken prisoner if the rescue site is Dol Guldur); this card never untaps. If tapped, this card can be stored at a Haven [H]-only if stored do you receive its marshalling points. If stored, all automatic-attacks at all Dark-holds [D] and all Shadow-holds [S] are with one less prowess and one less strike (to a minimum of one). Once tapped, no other copy of this card can be tapped.


Rescue Prisoners napisał(a):
Playable at an already tapped Dark-hold [D] or Shadow-hold [S] during the site phase. The company faces a spider attack (2 strikes with 7 prowess). If not characters are untapped after the attack, discard Rescue Prisoners. Otherwise, you may tap 1 character in the company and put rescue prisoners under his control. That character may not untap until Rescue Prisoners is stored at a Haven [H], Border-hold [B], or Free-hold [F] during his organization phase. You receive the marshalling points for this card only when it is stored. Cannot be duplicated at a given site.



Teraz pytanie:
Czy drużyna może zagrać te karty w czasie 1 site phase'u?
Wchodzimy do Dol Guldur, zagrywamy "knowledge of the enemy", następnie rescue prisoners (jeżeli knowledge nie tapuje site'u to jakiś item można zagrać), mając spełnione wszystkie wymagania odrzucamy knowledge i zagrywamy pass..

Ktoś widzi jakieś przeciwskazania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 24, 2008 17:19 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Jak najbardziej, grałem kiedyś drużyną dwarfów to combo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 24, 2008 18:00 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz cze 01, 2006 22:26
Posty: 245
Lokalizacja: Wrocław
Jaded napisał(a):
Jak najbardziej, grałem kiedyś drużyną dwarfów to combo.


Cholera dlaczego jak coś wymyślę, to okazuje się że to już było :P.

Tak btw ile mogę maksymalnie kart typu knowledge zagrać na jednym sajcie w jednej turze (chodzi mi o resourcy zagrywane "na sajt" nie wymagające tapowania sajtu i nie będące ajtemem, fakcją ani allim)? 3?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 24, 2008 20:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
Knowledge of the Enemy nie tapuje site'u wiec musisz sobie coś jeszcze zagrac zeby site tapnąć a później Rescue Prisoners itd

natomiast generalnie nie ma żadnej zasady ograniczjącej ilosć kart które można zagrac na site'cie (ani ogólnie, ani w danej turze) - jedyne co cie ogranicza to fakt że po zagraniu przedmiotu, ally'a, fakcji (lub event'u którego zagranie wymaga tapnięcia site'u) site się tapuje co uniemożliwia ponowne zagranie na nim większości resource'ów

ale np. są fakcje czy ally'e których można zagrywać na tapniętych site'ach - jak ktoś sie bardzo postara i zwiększy sobie limit ręki do 11 to w Dunharrow można zagrać Shadowfax'a i jakiś minorek (to tapuje site) a następnie 3xNoble Steed, 3xNoble Hound, 3xWild Horses :P - wszystko w jednym site phase'ie oczywiście :P

natomiast co do "czemu jak coś wymyślę, to okazuje się że to już było?" to dlatego bo od dziesięcu lat liczba wzorów kart się nie zwiększa, więc sukcesywnie liczba nieodkrytych kombinacji zagrań się zmniejsza :(
im bardziej szalony pomysł tym większa szansa ze nikt tego jeszcze nie zrobił :P

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.019s | 14 Queries | GZIP : On ]