Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 12:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 17, 2008 11:08 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Konrad Klar napisał(a):
Na takiej samej zasadzie -Wizard/Ringwraith nie jest kontrolowany przez GI, czy DI, więc nie może być wprowadzony pod jedno, czy drugie.

:oops: Kurcze - nie doczytałem. :oops:
I znowu pomyłka - to pytanko powinno być w wątku "Pytania durne"... Niemniej, dzięki za odpowiedź.

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 13:48 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
Do innego tematu moje pytanie chyba się nie nadaje :oops:
Czy jeśli zginie mi wizard to mogę wystawić innego ?

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 16:09 
Offline
Dwarf
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 27, 2005 15:38
Posty: 763
Lokalizacja: The Lonely Mountain (Kędzierzyn-Koźle)
Nie bo:

CRF - Victory Conditions napisał(a):
Eliminating a Wizard or Ringwraith does not end the game. An eliminated Wizard or Ringwraith is placed in the out-of-play pile, and gives -5 MP to the final total. That player may not reveal another Wizard or Ringwraith. This includes Wizards who fail corruption checks.

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 14, 2008 17:17 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Wracam do swojego ulubionego wątku :P , bo tu najbardziej pasuje moje pytanko:

Ringwraith nie może być w kompanii z nie-Ringwraithowymi postaciami na sajcie, który nie jest Darkhavenem, zgadza się? A czy może być na nie-Darkhavenowym sajcie z nie-Ringwraithowymi postaciami, jeśli te postaci należą do przeciwnika ? W tedy przecież nie jest z nimi w kompanii. Chyba...

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 14, 2008 18:12 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Zgadza się.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 14, 2008 18:14 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Twoj Rigwraith i postacie przeciwnika to nie jest jedna kompania. Powiedzialbym raczej, ze to 2 zwalczajace sie grupy :-P Zatem: Ringwraith jak najbardziej moze byc na jendym site z postaciami nalezacymi do przeciwnika.
Czasami jest to nawet bardzo pozadane ;-) Pomysl o cvcc, kartach typu A Malady Without Healing, Ren Unleashed itp ;-)

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 14, 2008 18:26 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Że nie są jedną kompanią - to wiem. Pomyślałem tylko (nie mając większej nadzieji :( ), że jakby tak nie mogli sobie razem posiedzieć na jednym nie-Darkhavenowym sajcie, to w sytuacji gdy na takim sajcie byłby już Ringwraith a drużyna przeciwnika chciałaby tam wejść to... chyba by nie mogła. Bo skoro nie mogliby tam być razem, to ktoś musiałby się wycofać, i raczej nie byłby to Ringwraith, który był tam przecież pierwszy. Więc można by posłać Upiora na sajt, na który zmierza drużna przciwnika i uniemożliwić jej wejście na ten sajt - taki zawalidróżek :wink:
Ale to było tylko takie gdybanie :P

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 14, 2008 18:43 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Pomyśl o tym, jak wsadzić Ringwraitha do kompanii przeciwnika, żeby tak ją od środka... niczym Konrad Wallenrod zakon (albo Leszek Moczulski PZPR).

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 14, 2008 18:59 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
:lol:

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 14, 2008 19:26 
Offline
Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 08, 2006 11:07
Posty: 39
A czy ktoś może mi dokładnie wytłumaczyć jak to jest z wystawianiem Ringwright followerów... Jak to się robi. Można mieźć 9 koników, a przecież w talii można mieć tylko 2 takich samych Ringwrightów i jednego innego, to z kąd wystawiać tych followerów... z sidebordu?
Proszę o łopatologiczne wytłumaczenie, bo to jedyna zasada której nigdy nie skumałem.

_________________
www.meccg.za.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 14, 2008 19:32 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Z sideboardu.
Poza tym trzeba mieć odpowiednią kartę, lub Ringwraitha posiadającego odpowiednią zdolność (czyli w sumie też odpowiednią kartę), aby wystawiać followerów.
To chyba wszystko.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 14, 2008 19:35 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Tak co by się nie naprodukować i nie powtarzać co już było napisane:

http://meccg.tolkien.com.pl/forum/viewt ... 4018a70dec

Aha! Jeszcze tylko pamiętaj, że limit kompanii poza Darkhavenem (7 postaci) odnosi się też do Ringwraithów - czyli ruszyć możesz się maksymalnie 7 Upiorami, choć w Darkhavenie może stać dziewięciu.

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 07, 2008 20:59 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Cytuj:
Out of the Black Sky
Playable if Doors of Night is in play on a Nazgul permanent-event that could immediately attack as if it were in your hand as a creature. The Nazgul immediately attacks as a creature from its permanent-event state (not counting against the hazard limit) and chooses defending characters. If the Nazgul is defeated, place this card in opponent's marshalling point pile and remove the Nazgul from play. Otherwise, discard this card. This can be used on an opponent's Nazgul permanent-event as well as on your own.

Takie głupie pytanko - trochę na upewnienie:
Jeśli pokonam takiego Nazgula, to nie dostaję za niego punktów, tylko punkty za OotBS (on leci do out-of-play pile'a) ?

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 09, 2008 11:46 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 03, 2008 20:43 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Cytuj:
Night
Environment. The prowess of each non-ranger Dúnadan is modified by -1.
Additionally, if Doors of Night is in play, the prowesses of all attacks are modified by +1 and the prowess of each Man and Dúnadan is modified by -1.
Cannot be duplicated.

Znowu tutaj, co by nie zaśmiecać forum.
W sytuacji gdy DoN jest w grze, to czy po zagraniu Night każdy Dúnadan nie będący rangerem ma ostatecznie -2 do prowess czy -1 ?
Według mnie -2 (stoi "additionally"), ale nie każdy tak to widzi.

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.019s | 14 Queries | GZIP : On ]