Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 11:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt lut 29, 2008 0:58 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
czy w MECCG jest jakaś zasada zabraniająca w ramach Chain of Effects odpowiadac na akcje wywyłane przez samego siebie?

np. czy moge zagrac Deeper-shadow by zmniejszyć hazard limit i jesli przeciwnik nie odpowie w zaden sposób to czy moge zagrać kolejny Deeper-shadow?

albo czy moge zagrać Twilight'a a nastepnie kolejnego Twilight'a by skasować pierwszego który zagrałem?

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 29, 2008 1:29 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Nie. Tapowanie się dla wsparcia do testów korupcji wywołanych przez zadeklarowane przez samego siebie akcje, to to samo w końcu.
Czy składając przedmiot w fazie organizacyjnej trzeba czekać, aż przeciwnik zmiłuje się i zagra Twilight, żeby móc odpowiedzieć zagraniem New Frienship, albo tapnięciem postaci do cc?

Ale jedna rzecz wymaga chyba wyraźnego ustalenia. Chodzi mi o taką sytuację, kiedy jeden z graczy pasuje, drugi również postanawia nie odpowiadać żadną deklaracją i w tym momencie, widząc taką reakcję (brak odpowiedzi) przeciwnika, ten pierwszy postanawia jednak coś dodać do CoE. Sądzę, że to powinno być zabronione. Jeśli ktoś postanawia spasować, może co najwyżej odpowiedzieć na kolejną deklarację przeciwnika, nie na tą, na którą postanowił wcześniej nie odpowiadać.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 29, 2008 16:14 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Coś nie do końca rozumiem, z tego co kojarzę to przepisy pozwalają na dobrywanie do własnego coe jeśli przeciwnik nie odpowiada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 29, 2008 16:55 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Nie rozumiem, co jest nie rozumiane. Mam przykład podać?

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 29, 2008 19:15 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Wydaje mi się, ze twilight na swojego twilighta jest ok bo : "You may follow one of your declared actions with another of your declared actions in the same chain of effects, so long as you give your opponent a chance to respond to your first action." A nie rozumiem tego, że twierzisz , ze nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 29, 2008 19:42 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
No to już rozumiem, co w tym było niezrozumiałe. Bo nie twierdzę tego, co twierdzisz, że ja twierdzę.

Przykład sytuacji, o której mówię:
W fazie M/H jeden z graczy zagrywa Narya. Przeciwnik ma na ręce Many Sorrows Befall, którym mógłby zagrać w odpowiedzi, ale liczy na to, że resource player zagra jeszcze jakiś resource modyfikujący cc i wtedy dopiero zagra MSB, psując nie tylko jedną kartę, ale całe kombo. Pasuje więc - nie odpowiada na zagranie Narya.
Resource player też jednak niczego nie deklaruje.
I sądzę, że jest niedopuszczalne aby w tym momencie hazard player mógł oświadczyć: "skoro ty nic nie zagrywasz w odpowiedzi, to ja zagrywam Many Sorrows Befall na Narya".
Jeżeli wszyscy gracze zdecydowali się nie odpowiedzieć na akcję, łańcuch efektów powinien się zacząć rozwiązywać. Nie można zmieniać tej decyzji na skutek braku deklaracji przeciwnika. Odpowiadać można tylko na deklaracje, przeciwnika lub swoje.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 29, 2008 21:01 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
No to wszystko jasne - jeśli z obu stron nie ma deklaracji to następuje rozwiązanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 29, 2008 21:04 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
popieram

i dzieki za wyjaśnienie

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.020s | 12 Queries | GZIP : On ]