Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 15:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 30, 2007 11:24 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Dopiero przy kolejnym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 30, 2007 18:24 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
W sumie różnica i tak niewielka, ale szkoda. Trudno :)
Dzięki śliczne!

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 09, 2007 17:03 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Takie głupie pytanie:
Cytuj:
The One Ring
Unique. The One Ring. Playable only with a Gold Ring and after a test indicates The One Ring. +5 prowess (to a maximum of double the bearer's starting prowess), +5 to body (to a maximum of 10), +5 to direct influence. Bearer may make a corruption check modified by -2 to cancel a strike; this does not work against Undead and Nazg?l strikes. +1 corruption to every character in the bearer's company.

Czy postać niosąca TOR również otrzymuje ten niezafajny "bonus" ? Stoi every a nie every other :?

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 09, 2007 17:22 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Taka głupia odpowiedź, która niedawno pojawiła się w wątku Seized by terror + alone and unadvised.

CRF, Rulings by Term, Character napisał(a):
A character enacting an effect counts as a character in his company, and may affect himself as a character in the company.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 10, 2007 18:16 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
No nie pomyślałem, co by tam szukać. Dzięki.
Ale mogli po prostu napisać, że niosący TOR ma 7cp a reszta +1 - było by łatwiej... :P

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 10, 2007 18:25 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Może byłoby łatwiej, ale przy np. The Balance of Things wcale nie wychodziłoby na jedno.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 11, 2007 10:47 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Ale ja nie twierdzę, że wyszłoby na jedno. Tylko gdybam nt. TOR - nic więcej :)

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 13, 2008 16:28 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Takie pytanko:
Czy jeżeli przeciwnik zagra Cave-drake'a jako drugi auto-attack na Under-gates, Under-leas albo Iron-deeps, to mogę zagrać tam hoard item? Bo przecież site zawiera hoard jeśli ma dragon auto-attack...

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 13, 2008 17:30 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
CRF, Errata (Rules) napisał(a):
Dragon Rules, Hoards: Change "Each site with a Dragon automatic-attack (i.e., each
Dragon's Lair) contains a hoard" to "Each site which had a Dragon automatic-attack
at the beginning of the turn contains a hoard."


Ale bez względu na to, site od momentu pojawienia się w grze posiada drugi AA, jedynie zaś od fazy site wiadomo jakiego typu jest ten atak.
Twierdzę, że taki site zawiera hoard (jako, że nie było tego wiadomo w fazie M/H, nie można odsłonić on guarda takiego jak Known To An Ounce, podobnie jak nie można odsłonić Dragon's Desolation, bo typ ataku w fazie M/H był nieznany) .

P.S. Dlaczego takie pytania padają w wątku "Pytania nowicjusza"? Jakimi tematami zajmują się nie-nowicjusze?

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 15, 2008 11:11 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Pytanie jest w tym wątku, bo byłem pewien, że to proste, tylko przeoczyłem gdzieś jakiś zapis.
No ale niezwykle schlebia mi to, ze uznane zostało za "nie-nowicjuszowskie" :D

Dzięki za odpowiedź, zwłaszcza za zwrócenie uwagi na niemożność zagrania niektórych kart.

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 15, 2008 12:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Niemożność zagrania niektórych kart - chodzi o to, że wszystkie targety on guardów muszą istnieć w fazie M/H. Są karty, które na mocy swojego tekstu mogą być odłonięte jako on guard i nie obowiązuje ich to ograniczenie. W przeciwnym wypadku nie mogłyby zadziałać wcale, np. Half An Eye Open (drugi efekt) - bo jej target - burglary attempt nie mógł istnieć w fazie M/H (żaden burglary attempt a na pewno nie ten konkretny).

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 16, 2008 16:17 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
To teraz coś, zdaje mi się, bardziej nowicjuszowskiego:

Czy A Chance Meeting/We Have Come to Kill pozwala na wprowadzenie do gry Wizarda/Ringwraitha? Bo to przecież też character...

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 16, 2008 17:16 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Nic nie jest w stanie obniżyć/zwiększyć body ataku Cave-Drake'a, bo on nie ma tego parametru. Nawet Prowess of Might. Fakt, że przecież Cave-Drake to też Dragon a Prowess of Might oddziaływuje na Dragon attack, nie ma nic do rzeczy.

Na takiej samej zasadzie -Wizard/Ringwraith nie jest kontrolowany przez GI, czy DI, więc nie może być wprowadzony pod jedno, czy drugie.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 17, 2008 1:11 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Jest o tym mowa w CRF. zeby było śmieszniej na zachodzie zdaje się obowiązuje interpretacja, że Ringwraith-followera mozna wprowadzić, bo rzekomo nie jest ringwraithem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 17, 2008 1:33 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Jeśli autorom CRF nie chodziło o rasę, tylko o rolę w grze (awatar/nie-awatar), to takie rozróżnienie (ringwraith a ringwraith follower) ma sens. Faktycznie ringwraith follower może być kontrolowany przez DI ringwraitha.

P.S.
Sądzę (i powiedziałem to już to przy kilku okazjach), że podobnie jest w przypadku A Chance Meeting. Że wcale nie chodzi o rasą postaci (Hobbit), tylko o specjalną właściwość - niemożność wprowadzenia postaci do gry poza jej home site, tylko że akurat w edycji The Wizards te dwie rzeczy (rasa i właściwość) dokładnie się pokrywały.
Ale już od Dragons, wraz z wprowadzeniem Frama Framsona - nie.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.028s | 12 Queries | GZIP : On ]