Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 10:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 13, 2007 10:43 
Offline
Scout/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 17:17
Posty: 140
Lokalizacja: Zabrze
Ilu mozna miec fallen wizardów w decku? Bo jak przeglądam decki to widzę ze ludzie mają po 3 wizardów:)

_________________
Elen sila lumenn omentielvo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 13, 2007 13:13 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
Germanus napisał(a):
Czy Thrall of The Voice wystawa się na stół, a dopiero po wystawieniu charaktera dołancza się do niego?


Tak, Thrall of the Voice zagrywasz najpierw (w character draft'cie odkrywasz go tak jakby był normalną postacią) a później - po zagraniu postaci na której chcesz mieć/musisz mieć Thrall'a - przekładasz go na odpowiednią postac

Germanus napisał(a):
Ilu mozna miec fallen wizardów w decku? Bo jak przeglądam decki to widzę ze ludzie mają po 3 wizardówSmile


w talii fallen'a może się znaleźć od 1 do 3 kopii tego samego maga i nie można mieć dwóch różnych magów w talii - a że większość fallen'owych talii bardzo polega na swoich magach dlatego ludzie zazwyczaj wkładają maksymalną dozwoloną liczbę magów (czyli 3) by go jak najszybciej dociągnąć

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 19, 2007 14:05 
Offline
Scout/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 17:17
Posty: 140
Lokalizacja: Zabrze
mam kolejny problem. Ile wart jest Tomcio Bombadil kiedy gram np. Upadłym Radkiem i mam zagrane Great Patron? Mag daje mi że Allay'e wartą sa pełną ilośc punktów - Tomek #, ale Great patron powoduje, że wszystkie allaye i charaktery które maja 2 lub więcej punktów sa warte 2. Jak to liczyc na koniec?

_________________
Elen sila lumenn omentielvo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 19, 2007 17:40 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
jesli dojdzie do takiej sytuacji to licz korzystniej dla siebie

ale takie sytuacje chyba nie sa zbyt częste bo jesli twój mag sam z siebie daje ci pełne punkty za coś to nie ma potrzeby wkładania do talii stage resource'a który zrobi to samo - oszczędzasz miejsce w talii by włożyć cos przydaniejszego

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 19, 2007 17:54 
Offline
Scout/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 17:17
Posty: 140
Lokalizacja: Zabrze
Mag daje alayom, ale nie charakterom:/. Mając kilku charakterów po dwa puunkty liczyłbym ich za jeden...

_________________
Elen sila lumenn omentielvo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 19, 2007 22:58 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Jest jeszcze kwestia kart typu Wizard's Przydupas. Niektóre stanowią, że postać wymaga 3 punkty influence do kontrolowania jej, inne że 2, inne że 1. Niektóre mogą być zagrane na tę samą postać.

Gdzieś widziałem ruling stanowiący, że w takim wypadku wybiera się mniejszą z liczb. I na tej zasadzie, to co mówi |Highwayman| by się zgadzało.
Oficjalnej reguły dla żadnego z przypadków nie znam.

Co do bezużytecznych kart stage - zawsze przynajmniej dają stage points, potrzebne do zagrania innych, bardziej użytecznych.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 16, 2007 14:11 
Offline
Scout/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 17:17
Posty: 140
Lokalizacja: Zabrze
GLOVE OF RADAGAST - mam pytanko. Ile allayów mogę zagrać dzięki temu na turę?

_________________
Elen sila lumenn omentielvo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 16, 2007 14:26 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Glove of Radagast napisał(a):
Unique. Radagast specific. Place this card on Radagast if he is in play. Any non-unique ally with 1 mind (a copy of which he does not already control) is considered playable with Radagast at his site. This ally may be taken from your discard pile or hand. "It was said that the glove was imbued with the Wizard's love of the olvar and the kelvar..."-Kuduk Lore


O ile dobrze rozumiem - jednego (no chyba że odtapujesz site)

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 16, 2007 15:07 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
prawidłowa odpowiedź brzmi - ilu chcesz :P

z tym ze i Radagast i site muszą się tapnąć przy tym (chyba ze jakoś zakombinujesz :P - np. za pomocą Friend of Secret Things)

na An Untimely Brood jest zaznaczone ze tylko jedneg na ture ally'a mozna zagrac - na Glove of Radagast takiego ograniczenia nie ma

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 16, 2007 15:30 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
|Highwayman| napisał(a):
prawidłowa odpowiedź brzmi - ilu chcesz :P

z tym ze i Radagast i site muszą się tapnąć przy tym (chyba ze jakoś zakombinujesz :P - np. za pomocą Friend of Secret Things)

na An Untimely Brood jest zaznaczone ze tylko jedneg na ture ally'a mozna zagrac - na Glove of Radagast takiego ograniczenia nie ma


Nie rozumiem. OK - nie jest napisane, że tylko jeden, ale nie jest też napisane, że ilu chcesz. Za to wyraźnie stoi, że jakiś ally (nie allies).

Poza tym, jeśli przy zagraniu takowego ally i Radek i site muszą tapnąć, to bez pomocy innych kart nie zagrasz więcej niż jednego ally.
(dobra jak zakombinujesz to możesz zagrać więcej ["ile chcesz"], ale w takim wypadku to samo można powiedzieć o tym, co można zrobić na dowolnym, wielofactionowym site'cie)

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 16, 2007 16:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
generalnie o to właśnie chodzi w Glove of Radagast - ta karta nie zmienia sposobu zagrywania ally'ów (i site i postac - w tym przypadku Radagast - muszą się tapnąć), z tym że sprawia ze kazdy nie-unikalny ally z mind'em 1 (którego Radagast jeszcze nie ma) moze zostac zagrany na site'cie Radagasta przez Radagasta

w połączeniu z Friend of Secret Things mozna tego ally'a zagrać nawet jesli site jest już tapnięty

jakby co to look'nijcie jeszcze sobie tutaj, na zagraniczne forum, gdzie kiedys toczyła się dyskusja na temat Glove of Radagast

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 16, 2007 22:01 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Vandrer napisał(a):
|Highwayman| napisał(a):
prawidłowa odpowiedź brzmi - ilu chcesz :P

z tym ze i Radagast i site muszą się tapnąć przy tym (chyba ze jakoś zakombinujesz :P - np. za pomocą Friend of Secret Things)

na An Untimely Brood jest zaznaczone ze tylko jedneg na ture ally'a mozna zagrac - na Glove of Radagast takiego ograniczenia nie ma


Nie rozumiem. OK - nie jest napisane, że tylko jeden, ale nie jest też napisane, że ilu chcesz. Za to wyraźnie stoi, że jakiś ally (nie allies).

Poza tym, jeśli przy zagraniu takowego ally i Radek i site muszą tapnąć, to bez pomocy innych kart nie zagrasz więcej niż jednego ally.
(dobra jak zakombinujesz to możesz zagrać więcej ["ile chcesz"], ale w takim wypadku to samo można powiedzieć o tym, co można zrobić na dowolnym, wielofactionowym site'cie)


Na karcie Mount Gram (hero) też nie jest napisane że jeden major item jest zagrywalny, ani, ile chcesz.
Major item jest tam po prostu zagrywalny a zagranie każdego wymaga nietapniętego site'u i postaci, która się do tego tapnie.

Jest masa sytuacji, w których nie pisze, że coś nie jest zakazane i nie pisze, że wolno.

W pewnym sensie sam sobie to powiedziałeś na przykładzie wielofactionowego site.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn wrz 17, 2007 8:49 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 1001
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
GLOVE OF RADAGAST umożliwia zagrywanie ally'ów na tym sajcie (nawet jeżeli normalnie nie byliby tam zagrywani) plus dodatkowo można ich wyciągać "z rękawa".
Oczywiście żeby zagrać każdego z nich trzeba nadal spełnić "normalne" wymogi zagrywania ally'ów, czyli tapnąć site i Radagasta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn wrz 17, 2007 9:15 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Ależ mi właśnie chodziło o "normalne warunki" ! :evil:
Nie o to, że jeden ally i koniec, ale że bez "zakombinowania" da się zagrać tylko jednego (nawet jeśli z rękawa).
Ale dzięki za potwierdzenie słuszności mojej tezy... :P :wink:

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 04, 2007 16:39 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Mam takie pytanie (trochę w związku z ostatnim pytaniem |Highwayman|a w konkursie nieustającym) :

Czy karty takie jak np. Gandalf's friend mogą być zagrane na samego wizarda (jeśli to on jest tym 'specific', oczywiście) ?
Czy fakt, że to 'wizard's ktośtam' i ta polityczna poprawność wspomniana przez KK, oznaczają, że taki myk jest niedozwolony/niemile widziany ?

Tak się pytam - z ciekawości... :P

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.020s | 12 Queries | GZIP : On ]