No wiec chcialem zarzucic na forum zasad nowe pytanie do rozpatrzenia przez szanowne grono forumowiczow.
Pytanie odnosi sie karty Dragon's Blood. Kazdy karte chyba zna i wie co ona czyni
Kfiad wyczytal ostatnio ze atak jako calosc nie moze byc cancelled po przypisaniu strikow. Jest to dla mnei zrozumiale i nawt sensowne.
Problem jak dlamnie pojawia sie dopiero przy wyzej wymienionej karcie.
Jak rzucamy ta karte? Np rzucam jakiegos draka, dragona i przeciwnik parzy sobie, no fanjnie kreatura ktora mozna kropnac i przypisuje strike, a ja mu na to wtedy dragon's blood, co diametralnie zmienia postac rzeczy, bo bez wzgledy na wynik starcia bedze robiony boody check (no moze sie udac nie robic jak wyrzucimy rowno, ale to jest mala szansa). Strike sa juz przypisane i i jedynym sposobem ustrzerzenia sie wtedy od tego jest cancel samego striku.
Czy druga opcja, jak rzucam drake czy tam dragona i chce na to zaplikowac dragon's blood to rzucam to odrazu, wtedy przeciwnik widzi co jest zgrane i mzoe poprostu prysnac calemu atakowi? Albo decyduje sie przyjac atak no i ja wtedy po przypisaniu strikow przypisuje dragon's blood do konkretnego bohatera.
Pytanie poprostu odnosi sie wlasciwie kto ma miec latwiej, czy atakujacy, czy broniacy sie w takim przypadku.
No to tyle.
Pozrdawiam