Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 19:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 15, 2007 17:08 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
A czy to, że ktoś może jednak na odpowiedni sajt pójść i stawić czoła aa podchodzi pod "potential effect" ?

Konrad Klar napisał(a):
To było pytanie podchwytliwe? :)

Szalenie :D A to powyższe? :wink:

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 15, 2007 17:24 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Site, na który karta oddziaływuje, może potencjalnie pojawić się w grze. I efekt, który karta ma na taki site, to jest formalnie potencjalny efekt. To, czy ktoś z tego powodu tam pójdzie, czy wręcz przeciwnie, formalnie nie jest potencjalnym efektem karty.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 16, 2007 15:07 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Czyli rozumiem, że mogę te karty zagrać nawet jeśli nie ma akurat w grze odpowiednich sajtów.


Cytuj:
In addition, unless Galadriel is at Lórien, or she is not in play, Lórien is considered a Free-hold [F] (for the purposes of healing and playing hazards). +2 prowess to all automatic-attacks at sites in Hollin, Redhorn Gate, and Wold & Foothills.

Czy ten dodatek działa jeśli nie ma w grze Morii, na którą w zasadzie jest zagrywany "BoM" ?

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 16, 2007 15:34 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
at home'y czy Balrog, czy karty spawn'ów z ME: The Balrog

nie sa zagrywalne na site, sa to globalne permanent-event'y, które zazwycaj mają kilka efektów, jednym z nich to pojawia sie dodatkowy atak na jakims site'cie - ale na site'y zagrywalne nie sa, event'y zagrywalne na site'y maja w swoim tekscie to ze sa zagrywalna na jakis site

np. Siege, Whole Willages Roused itp...

co do efektu Balrog of Moria, który kasuje Lorien jako haven.... w tej chwili nie pamietam i jestem zbyt zajęty zeby przejzeć materiały i sobie przypomniec jak to dziala - pewne jest to ze jest to jedna z najgorzej i najmniej jasno napisanych kart

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 16, 2007 17:27 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Inaczej mówiąc, warunek zagrania i efekt karty, to nie te same rzeczy.
Permanent-events stwarzające efekt na site (przedmiot, postać itd.) wymagają site'u tylko wtedy, gdy są zagrywalne na site (przedmiot, postać itp.).

Co do efektu Balrog of Moria, który kasuje Lorien jako haven... akurat mam czas. To działa wtedy, gdy Galadriel jest w grze i nie w Lorien. Autorzy przyjeli, że jeśli Galadriela nie jest reprezentowana przez kartę, to jest obecna w Lorien, tak samo z Radagastem i minion Rhosgobel. W przypadku The Under-Gates, uwzględniono fakt, że Balrog of Moria, lub jego manifestacja (w wersji hero nawet nie to - jedynie Durin's Bane) może zostać wyeliminowana.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 17, 2007 10:17 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
A ten bonus do prowess automatic ataków - chyba nie jest zależny od obecności Galadrieli w grze/Lorien?

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 17, 2007 10:34 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
I przy okazji: dodatkowe efekty "at home'ów" działają, nawet jeśli akurat sam smok nie ma gdzie "wsadzić" swojego" automatic atacu, bo nie ma w grze odpowiedniego sajtu?

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 17, 2007 10:50 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
Vandrer napisał(a):
A ten bonus do prowess automatic ataków - chyba nie jest zależny od obecności Galadrieli w grze/Lorien?


zgadza się, to +2 do prowess auto-attack'ów w wymienionych regionach, nie jest zależne od obecności Galadrieli w grze czy w Lorien

Vandrer napisał(a):
I przy okazji: dodatkowe efekty "at home'ów" działają, nawet jeśli akurat sam smok nie ma gdzie "wsadzić" swojego" automatic atacu, bo nie ma w grze odpowiedniego sajtu?


tez zgadza sie, nawet jesli 'home site' danego somoka 'at home' nie jest w grze to druga zdolność 'at home' dziala - i to na wszystkich graczy

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 17, 2007 15:59 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
No i super. Dzięki!

I dzięki wszystkim, za wszystkie powyższe wyczerpujące odpowiedzi :)

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 27, 2007 16:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
To teraz baaardzo początkujące pytanie:

Czy hazard creature, które do regionu przypisane jest by name może być zagrane na kompanię, która w danej turze się nie ruszyła? (Jeśli nie ma dodatkowo "... and in sites in those regions" ) Bo dobra - jak jest "keyed to region by type" to nie bardzo, ale przecież jak coś atakuje w, dajmy na to, Arthedain, to co mu przeszkadza zaatakować w, np., Bree?

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 27, 2007 16:54 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Lidless Eye, Starter Rules, Playing and Drawing Cards, Creature Cards napisał(a):
If a creature satisfies more than one of these conditions, you must choose (when you play the creature) one of these criterion that the attack is "keyed to." The effects of certain cards are based upon the region or site type that a creature is keyed to.

The region types that a company moves through during a given turn are determined by the following criteria:

* If a company did not play a new site card, it did not move through any regions so, no creature may be played based solely on region conditions.
* If the company was at a Darkhaven and has played a new non-Darkhaven site card, the region types are indicated by the new site card's site path.
* If the company was at a Darkhaven site and has played a new Darkhaven site card (but no region cards), the region types are indicated by the new Darkhaven site card's "Site Path from" the old Darkhaven site (i.e., the site path from the site of origin Darkhaven).
* If the company was at a non-Darkhaven site and has played a new Darkhaven site card (but no region cards), the region types are indicated by the site of origin's site path (i.e., the site path on the site that the company left).
* Standard Rules: If the company used region movement, the region types of the site path are indicated by the region cards or an appropriate map (i.e., each region card has a region type).


Poza tym niektóre kreatury mogą być "played keyed" to region, inne (zamiast tego, albo oprócz) to site in region.
Na zdrowy rozsądek (który nie zawsze ma w tej grze zastosowanie), po coś to rozróżnienie jest.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 27, 2007 20:36 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Konrad Klar napisał(a):
Poza tym niektóre kreatury mogą być "played keyed" to region, inne (zamiast tego, albo oprócz) to site in region.
Na zdrowy rozsądek (który nie zawsze ma w tej grze zastosowanie), po coś to rozróżnienie jest.


No niby po coś jest, ale wolałem się upewnić. Dzięki za wyrozumiałość. I za odpowiedź oczywiście.

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 30, 2007 21:14 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Widzę, że to wątek stworzony dla mnie ;)

Czy karty resource'owe działają na karty hazardowe? Czy np. Sun daje bonus do prowess dla np. Sons of Kings, albo The Evenstar dla Elves upon Errantry ?
Wiem, że hazardy nie działają na characterów, ale w tą (nie powiem drugą) stronę?

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 30, 2007 21:39 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
O to ja przy okazji podłącze się do pytanie..czy resource hero (long event)dające bonusy do prowess (bądź do czegoś innego)dla powiedzmy wszystkich postaci (bądź elfów -never mind) będą działały na postacie miniona także?

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 30, 2007 21:58 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
CRF, Turn-Sequence, Combat, Attack napisał(a):
Annotation 15: An attack must be the first declared action in a chain of effects, i.e., a creature card may not be played in response to another card in the same chain of effects. Revealing an on-guard creature is an exception. In order to cancel an attack or to directly affect an attack, the character doing so must be in the company facing the attack. Note that the region/site type a hazard creature was keyed to can be affected otherwise. Cards only modify attacks if they say they specifically mention attacks.


Czyli jeśli karta modyfikuje prowess of Elf, Man, nie modyfikuje prowess ataku Elves, Men.

Hero/minion resource może oddziaływać zarówno na postacie minion jak i hero.

P.S. Okazuje się, że wątek stworzony również dla mnie...

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.026s | 16 Queries | GZIP : On ]