Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 14:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt maja 18, 2007 23:21 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
Zagranie przez miniona Mithrilu jest niemożliwe z racji tego, iż niezbędna karta w postaci Vein of Arda jest eventem a nie itemem?

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 19, 2007 4:31 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Chyba, że to minion w służbie FW (niekoniecznie po zagraniu przezeń Saurona). W pozostałych przypadkach pozostaje wyinfluencować Mithril.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 20, 2007 14:22 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
coś mi wyjży, że tylko minion w służbie u upadłego może zagrać Mithril.

Cytuj:
W pozostałych przypadkach pozostaje wyinfluencować Mithril.


"wyinfluencować" się go nie da (chyba, że mówimy o przekonaniu przeciwnika do pozbycia się M a nie oddania go nam, ale wtedy i tak nie będziemy mieli M w posiadaniu), bo do tego trzeba by mieć w decku własny mithril, co jest niemożliwe ze względu na to:

Cytuj:
The hero version of a unique item is a manifestation of the same minion version of the item and vice versa.


a z tego co wiem nie ma minionowej wersji M, więc jeden z warunków "używania itemów przez inny alignment" nie zostaje spełniony...

NIEDLAPSAKIEŁBASA :wink:

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 20, 2007 14:29 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Vandrer napisał(a):
NIEDLAPSAKIEŁBASA :wink:


COMAPIERNIKDOWIATRAKA :?:

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 20, 2007 15:01 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
NIEDLAMINIONAMITHRIL

chyba że u upadłego

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 20, 2007 15:25 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Ależ minion player może mieć w decku hero items.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 11:03 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Konrad Klar napisał(a):
Ależ minion player może mieć w decku hero items.


Tak, pod warunkiem, że istnieje minionowa wersja tegoż itemu. Pozwolę sobie raz jeszcze przytoczyć:

Cytuj:
The hero version of a unique item is a manifestation of the same minion version of the item and vice versa.


A nie ma minionowego Mithrilu.

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 11:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
No dobra, czegoś chyba nie widzę...
Gdzie pisze (z czego wynika), że gracz nie może włożyć do talii przedmiotu opozycyjnego alignmentu, jeżeli nie jest to manifestacja wersji dla jego alignmentu?

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 12:06 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Cytuj:
Deck Construction

Only Ringwraith players may include minion characters, resources, and sites in their decks, while only Wizard players may include hero characters, resources, and sites in their decks.

However, there is an exception to this: a Ringwraith player may use any hero item resource card as if it were a minion item resource card. Similarly, a Wizard player may use any minion item resource card as if it were a hero item resource card. The following apply:
All normal requirements must be met to play the item.
All restrictions to movement still apply.
All bonuses and special abilities are ignored.
The item is only worth half (round up) of its normal marshalling points.
The hero version of a unique item is a manifestation of the same minion version of the item and vice versa.


może tu ?

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 12:11 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Wciąż nie...

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 12:52 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
A dokładniej - nie widzę aby z tego:

"The hero version of a unique item is a manifestation of the same minion version of the item and vice versa."

wynikało coś dotyczącego przedmiotów, które nie mają manifestacji dla przeciwnej strony. Szczególnie niemożność ich użycia w decku gracza z opozycyjnym alignmentem.

Jeśli o to chodziło, to jesteśmy w kropce. Widzimy inne rzeczy (związki).

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 13:23 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Jak dla mnie ten tekst znaczy, że aby minion mógł użyć unique hero item (albo hero mógł użyć minion unique item), tenże item musi mieć swoja wersję dla obu stron. Ergo, unique itemy, które maja tylko wersje hero lub tylko minion nie wliczają się do powyższych zasad stosowania przedmiotów w wersji dla strony przeciwnej.

Dla non-unique items nie ma takich ograniczeń, więc gdyby Mithril był non-unique, to minion mógłby go sobie używać do woli. Jednak dla unique'ów musi być spełniony warunek posiadania odpowiednika.

Tak ja to widzę...

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 13:33 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Nie sądzę abym ja Cię przekonał, ale może fragment z instrukcji Lidless Eye, który znajduje się zaraz za cytowanym przez Ciebie:

Cytuj:
Example: Nick plays Wendy's favorite METW deck a lot so he prepares for the next game by putting Book of Marzarbul and Glamdring in his deck. During the game, he still has to go to Moria to play the Book of Marzarbul as it says on the card. Unfortunately, Nick cannot tap the Book of Marzarbul to increase his hand size, because all of its special abilities are ignored. If he gets Glamdring into play. it will only be worth 1 marshalling point to Nick instead of the normal 2.

Likewise Wendy is prepared for Nick's MELE One Ring deck. She plays the hero version of Scroll of Isildur which Nick often uses to help him get The 0ne Ring. Even though Nick's minion version of the Scroll of Isildur is a different card, it is considered a manifestation of Wendy's hero version. Since it is also unique, Nick cannot play his own Scroll of Isildur if Wendy has hers in play.


Dodam tylko, ze Glamdring i Book of Mazarbul są unique i nie mają wersji minion.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 13:49 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Vandrer napisał(a):
Cytuj:
The hero version of a unique item is a manifestation of the same minion version of the item and vice versa.


Z tego zdaje się wynika, że nie można obu wersji mieć w decku (bo nie wiem po co innego jest to zdanie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 14:00 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Jaded napisał(a):
(bo nie wiem po co innego jest to zdanie)


Inaczej nie możnaby wpłynąć na hero Palantir of Minas Tirith przeciwnika wystawiając wersję hero, bo na żadnej z kart nie pisze, że są manifestacją drugiej.

Albo na każdej takiej karcie musianoby dodatkowo napisać, że jest manifestacją.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.029s | 14 Queries | GZIP : On ]