Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 11:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 9:09 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
Mam problem ze znalezieniem w instrukcji/ach jakie są dokładnie zasady używania przedmiotów przez drugą stronę mocy. Ktoś mógłby mnie oświecić?

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 9:16 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1877
Lokalizacja: Katowice
Nie wiem czy o to ci chodzi , ale:
Cytuj:
Deck Construction

Only Ringwraith players may include minion characters, resources, and sites in their decks, while only Wizard players may include hero characters, resources, and sites in their decks.

However, there is an exception to this: a Ringwraith player may use any hero item resource card as if it were a minion item resource card. Similarly, a Wizard player may use any minion item resource card as if it were a hero item resource card. The following apply:
All normal requirements must be met to play the item.
All restrictions to movement still apply.
All bonuses and special abilities are ignored.
The item is only worth half (round up) of its normal marshalling points.
The hero version of a unique item is a manifestation of the same minion version of the item and vice versa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 12:45 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
Tak o to mi chodziło. Widzę,że po prostu szukałem nie tam gdzie powinien był.Dzięki;)

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 20:15 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Hmmm, no to niech mi ktos wytlumaczy, jak to:

Cytuj:
Ringwraith player may use any hero item resource card as if it were a minion item resource card. Similarly, a Wizard player may use any minion item resource card as if it were a hero item resource card


ma sie do tego:

Cytuj:
Only Ringwraith players may include minion characters, resources, and sites in their decks, while only Wizard players may include hero characters, resources, and sites in their decks.


??????????

Wysilam moja mala mozgownice, szare komorki (a raczej ich resztka) rozgrzewaja sie do czerwonosci i nadal nic z tego nie rozumiem... :? :? :?

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 21:02 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
Jaded napisał(a):
Nie wiem czy o to ci chodzi , ale:
Cytuj:
However, there is an exception to this:

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 21:07 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Kolejne zadanie z cyklu: wykaż, że "2+2=4"

Jak to się dzieje, że Open To the Summons jest eventem a może być zagrane zamiast minor item i odsłonięte w drafcie jak gdyby to była postać?
Na mocy swojego tekstu.
Cytuj:
Playable on a minion company. One agent minion may be played with target company at a Darkhaven [V]-place this card with the agent. -1 to his mind to a minimum of 1. This card may be played with a starting company in lieu of a minor item. When played as such, reveal it when starting companies are determined as if it were a character. Cannot be duplicated on a given character.


Ogólna zasada jest taka, że wpierw się odsłania w drafcie postacie, potem minor items. I ta ogólna zasada się nie zmienia. Ale na potrzeby pierwszego Open To the Summons jest postacią, na potrzeby drugiego minor item.

Analogicznie:
Ogólna zasada
Cytuj:
Only Ringwraith players may include minion characters, resources, and sites in their decks, while only Wizard players may include hero characters, resources, and sites in their decks.


Na te potrzeby przedmioty hero liczą się jako minion resources i vice versa.
Miło, że pominąłeś w drugim cytacie fragment
"However, there is an exception to this:"

bo w przeciwnym wypadku nie miałbym chyba niczego do wyjaśniania. :)

P.S.

O widzę, że |Highwayman| już mnie ubiegł. :cry:

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 23:07 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1149
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Dobra pojmuje, ale...

Nie wiem jak wyjatkiem od wrzucania do decku kart z innego alignmentu jest mozliwosc ich uzywania ale to tylko maly szczegol...

Chyle glowe i odtad bede sie stosowal do "zasad" ;-) Dzieki za wyjasnienie :-)

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 23:10 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
Ale Ciachu..ich się nie używa (w sensie jakiś zdolności przedmiotów) tylko można mieć punkt za nie i do tego społowione..

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 23:59 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Ciachu napisał(a):
Dobra pojmuje, ale...

Nie wiem jak wyjatkiem od wrzucania do decku kart z innego alignmentu jest mozliwosc ich uzywania ale to tylko maly szczegol...

Chyle glowe i odtad bede sie stosowal do "zasad" ;-) Dzieki za wyjasnienie :-)


Wyjątkiem od możliwości wkładamia do decku resource'ów tego samego alignmentu jest możliwość użycia items przeciwnego alignmentu.

Faktycznie pokraczny skrót myślowy (zawierający jednocześnie możliwość włożenia do decku i używania) , ale proszę bardziej nie przekręcać. Ten chłopiec do bicia (niejasne zapisy w zasadach) ma i tak wystarczająco dużo ciała.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 15, 2007 11:28 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Wykorzystując istniejący wątek:

Czy hero player ma możliwość zagrania spirit ringów (poza ich wyinfluencowaniem)? Bo chyba nie może wytestować odpowiednich minionowych gold ringów (nawet jeśli je wrzuci do talii) ?

Pomijam fakt, że sam pomysł jest mało opłacalny.

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 15, 2007 12:42 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
nie, nie ma takiej opcji - tylko poprzez influence

chyba ze za takie małe spirit ring'i weźmiemy mind ring'i, które sa minor item'ami... wiec mozna je zagrac jak zwykłego minor'a - z tym ze hero nie bedzi miał z nich zadnego porzytku

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 15, 2007 15:16 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Że nie będzie miał pożytku to wiem, zastanawiałem się tylko czy w ogóle jest możliwe zagranie "spiritów" przez hero playera - taka pomorska ciekawość :wink:

Ale dzięki i tak.

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 15, 2007 16:49 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Nie można, bo:
CRF, Rulings by Term, MELE vs. METW napisał(a):
Hero items may not be used as conditions for minion resources, and minion items may not be used as conditions for hero resources. Note that a Fallen-wizard may play special ring items regardless of the alignment of the gold ring item tested.
# If you are playing against a deck with three Wizards in it, you may play any combination of three Ringwraiths, except one each of three different Ringwraiths.


Gold Ring jest warunkiem dla Spirit Ring (Playable only with a Gold Ring and after a test indicates a Spirit Ring). Minionowego Gold Ringa hero player nie przetestuje, bo może używać jego właściwości.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 15, 2007 16:52 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
Czyli tak jak sądziłem i jak napisał |Highwayman|
Ale wytłumaczenie konkretne - dzięki.

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt gru 21, 2007 16:49 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 822
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
A czy minion character niosący hero palantir może go użyć po zagraniu Wizdom to Wield? (no bo jak niesie ten palantir to chyba jest bearer? )

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.031s | 12 Queries | GZIP : On ]