Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 16:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr maja 09, 2007 20:43 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
Jak jest z kolejnością działania tych kart jeśli są w tym samym czasie na stole?Rozumiem,że kiedy byłyby wykładane to w zależności od kolejności wyłożenia Morgul-night objąłby swoim działaniem przekształcone :borderland: albo nie. Ale co się dzieje kiedy utrzymuje je w grze w kolejnym hazard phase przeciwnika dzięki Will of Sauron? Czy wtedy deklaruje,że najpierw działa Fell Winter a potem Morgul-night?

Chyba,że Morgul-night będzie działał niezależnie od kolejności wyłożenia kart itp to wtedy pytanie jest bez sensu.

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 09, 2007 20:58 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Mówi o tym adnotacja 26.

CRF, Turn-Sequence, Movement/Hazard Phase, General napisał(a):
Annotation 26: If at the start of a player's movement/hazard phase, there are multiple effects in play such that their net effect depends on the order they are applied, the player who is currently not taking his turn (i.e., the hazard player) decides the order in which they are to be applied. Once this interpretation is established, all further actions are applied in the order they are resolved for the rest of the turn.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2007 21:34 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
czy to oznacza ze efekty np. Plague of Wights+The Moon is Dead tez wybiera hazard player w jakiej kolejnosci działają gdy były już na stole?

bo zdaje sie ze jest tez taki CRF który mówi ze wtedy kolejnosc wybiera resource player

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2007 21:59 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Powraca problem rozróżniania stałych efektów (tu, w adnotacji 26, określonych jako "effects in play") od akcji spowodowanych wystąpieniem pasywnego warunku.

Plague of Wights i The Moon is Dead nie stwarzają stałych efektów w grze. Bonusy to akcje wywołane wystąpieniem ataku typu Undead.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 12:45 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 1001
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
|Highwayman| napisał(a):
bo zdaje sie ze jest tez taki CRF który mówi ze wtedy kolejnosc wybiera resource player


Bardzo byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mi tego CRFa zacytował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 17:31 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
CRF, Rulings by Term, Passive Conditions napisał(a):
A passive condition causes an action to happen as stated on a card already in play.

Annotation 9: If a card specifies that an action is to occur as a result of some specific passive condition, this action becomes automatically the first action declared in the chain of effects to immediately follow the chain of effects producing the passive condition. The passive condition must exist when this resulting action is resolved in its own chain of effects, or the action is canceled. Note that actions in the strike sequence follow a different set of rules.

Annotation 9a: If a card is required to be discarded by some passive condition, the card is discarded immediately when the condition resolves, not in the following chain of effects.

Annotation 10: If more than one action is required to be the first action declared in a chain of effects, the player whose turn it is chooses the order in which they are declared. No other actions may be declared in this follow-up chain until the multiple required actions have been declared.

A card causing an action as a result of a passive condition must be in play when the action resolves, or else the action is canceled.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.021s | 12 Queries | GZIP : On ]