Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 16:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz maja 03, 2007 23:09 
Offline
Dwarf
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 27, 2005 15:38
Posty: 763
Lokalizacja: The Lonely Mountain (Kędzierzyn-Koźle)
Rebel-talk napisał(a):
Playable on a non-Ringwraith, non-Wizard, character with mind of 7 or less. Character cannot be controlled by direct influence. Once during each of his organization phases, the character may attempt to remove this card by making a roll (drawing a #)-if the result is less than 7, discard this card. Cannot be duplicated on a given character.

CRF napisał(a):
A character removed from the control of direct influence outside the organization phase does not need to be controlled by general influence until that player's next organization phase.


Karta zagrana na postać z mindem 7 kontrolowaną przez inna postać powoduje „wyjecie” jej spod kontroli tej postaci. Gracz miał 5 wolnego GI. Sytuacja ta powoduje:

1. GI jest momentalnie zmniejszony do 0 wolnego (gracz nie musi discardować postaci żeby wyrównać GI do 20 do następnej fazy organizacji pomimo tego, że „niby” teraz używa 22 GI)

2. GI pozostaje bez zmian – czyli 5 wolego i wyrównanie następuje standardowo w następnej fazie organizacji – pytanie tylko przez co/kogo/cokolwiek kontrolowana jest ta postać i jak się ją rozlicza z minda, a może jest zawieszona w czaso-przestrzeni :twisted:


Może jakoś inaczej interpretujecie pogrubiony tekst z CRF.

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 03, 2007 23:21 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Postać jest kontrolowana tylko przez gracza, aż do następnej jego fazy organizacji. Allies też nie wymagają DI ani GI do kontrolowania ich i nie jest to jakiś niesamowity problem.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 04, 2007 2:05 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
ja ten zapis z CRF'u rozumiem ze postać nie musi być kotrolowana przez GI, czyli nawet jak nie ma wystarczającego GI to pozostanie w grze (bo drużyny i GI sie sprawdza i koryguje w fazie organizacji) ale nadal jej mind zmniejsza ilość wolnego GI (do minimum 0)

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 04, 2007 2:48 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Jeśli to by miało znaczyć to, co mówisz, to po co w ogóle ten zapis z CRF?
Wystarczające byłoby:

Lidless Eye, Standard Rules, Characters & Companies, Limitations On Company Composition, Discarding Characters napisał(a):
Clarification: If you do not have enough influence to control all of your characters in play, they remain in play. However, you must discard any excess characters at the end of your next organization phase. If you bring a character into play during your organization phase and then do not have enough influence to control him, the character just brought into play must be returned to your hand at the end of your organization phase.


Moim zdaniem:

"Postać nie musi być kontrolowana przez GI"

i

"Nie musisz mieć wystarczającego GI do kontrolowania postaci."

to dwie różne rzeczy.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 04, 2007 10:07 
Offline
Dwarf
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 27, 2005 15:38
Posty: 763
Lokalizacja: The Lonely Mountain (Kędzierzyn-Koźle)
Konrad Klar napisał(a):
Allies też nie wymagają DI ani GI do kontrolowania ich i nie jest to jakiś niesamowity problem.


Do allies jest osobny zapis - ale mniejsza z tym. O kontrole pytałem tak tylko bo moze ktoś bedzie miał na to ciekawą teorie w momencie wybrania możliwości 2.

Ja przystaje przy 2 i w pełni popieram Konrada bo "does not need to be controlled by general influence" jak dla mnie to : "nie musi być kontrolowana przez GI", a jak nie musi to wiadome, że nie bedzie - bo i po co.

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 04, 2007 11:38 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
faktycznie przy mojej interpretacji zapis z CRF'u nie jest potrzebny - same zasady zawarte w instrukcjach wystarczają

niebyłby to pierwszy i zapewne nie ostatni taki przyopadek

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.022s | 11 Queries | GZIP : On ]