Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
-4 Corruption Points? https://meccg.pl/viewtopic.php?f=6&t=639 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Konrad Klar [ So mar 11, 2006 22:13 ] |
Tytuł: | -4 Corruption Points? |
Jak zwykle w co któryś weekend, nieco o średnio praktycznych wynalazkach, nad którymi pracują w wolnych chwilach wałbrzyskie laboratoria. Postać posiada hero Palantír of Amon Sul. Event o nazwie Fate of The Ithil-Stone został złożony i teraz Palantír of Amon Sul daje 2CP, jednak, jako że normalnie daje 3CP gracz zagrywa na niego w fazie M/H Free To Choose, co przy Gates of Morning redukuje CP o trzy - do -1CP (tekst Free to Choose nie wspomina o jakimś minimum). Przeciwnik zagrywa Bane of the Ithil-stone i CP wszystkich palantirów jest dublowane, tego do -2CP. Następnie zagrywane jest The Balance of Things i dla tej postaci Palantír of Amon Sul zostaje tym źródłem korupcji, dla którego CP zostają podwojone. |
Autor: | Gror [ N mar 12, 2006 15:26 ] |
Tytuł: | |
Pytanie tylko czy najpierw modyfikacja z FREE TO CHOOSE czy z hazardów ![]() Bo jeśli to drugie to już nie będzie tak różowo. |
Autor: | |Highwayman| [ N mar 12, 2006 16:56 ] |
Tytuł: | |
kolejnośc działania kart już lezacych na stole wybiera resource player przedmiot moze chyba dawac minimalnie 0 punktów korupcji - pewnie nie ma tego nidzie w zasadach czy przepisach ale wnioskuje tak z klaryfikacji do Emerald of the Mariner; przy Balance'sie nie można podwioć jego +1 do rzutów na korupcje, broszka liczy sie jakby dawało 0 korupcji |
Autor: | Konrad Klar [ N mar 12, 2006 17:29 ] |
Tytuł: | |
CRF, Turn Sequence, Movement/Hazard Phase, General Cytuj: Annotation 26: If at the start of a player's movement/hazard phase, there are multiple effects in play such that their net effect depends on the order they are applied, the player who is currently not taking his turn (i.e., the hazard player) decides the order in which they are to be applied. Once this interpretation is established, all further actions are applied in the order they are resolved for the rest of the turn To sądzę ma tu zastosowanie a nie np. zasady dot. akcji powodowanych przez pasywne warunki. Źródła korupcji, palantiri występują w grze stale i też efekty Bane, Balance, Fate są stałe - utrzymują się tak długo, jak karty te są w grze. Adnotacja 26 mówi właśnie o kolejności następowania takich efektów. Dlatego, trochę po asekurancku, umieściłem przykładową sytuację w fazie M/H, aby efekty wchodziły w niej - w kolejności rozwiązywania się. Inna rzecz, czy "are multiple effects in play such that their net effect depends on the order they are applied" to w ogóle dotyczy kart zagranych na target, jak Free To Choose. Czy jeśli na Bree zostaną zagrane kolejno Nature's Revange, Rebuild The Town, Mischief in Mean Way i znów Nature's Revange "the player who is currently not taking his turn (i.e., the hazard player)" ma decydować czym w tej chwili jest Bree? Cytuj: przedmiot moze chyba dawac minimalnie 0 punktów korupcji - pewnie nie ma tego nidzie w zasadach czy przepisach ale wnioskuje tak z klaryfikacji do Emerald of the Mariner Nie wiem o jaką klaryfikację do Emerald of the Mariner chodzi. Jest zasada, która mówi, że wolne GI nie może być ujemne, ale ilość CP - nie znam takiej. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |