Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Neverending Carambor https://meccg.pl/viewtopic.php?f=6&t=530 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Konrad Klar [ Wt gru 13, 2005 1:53 ] |
Tytuł: | Neverending Carambor |
Premiera tricku miała miejsce na śp. turnieju O Pierścień Khamula. Choć niestety w drugiej rozgrywce (z Jadedem), tytułowy gwóźdź programu został nieoczekiwanie wbity w ziemię w pierwszej turze. Ponieważ turniej prawdopodobnie nie rozstrzygnie się, postanowiłem przedstawić szczegóły. Obaj moi oponenci nie zgłosili zastrzeżeń do legalności zagrania, ale kto wie, może ktoś będzie jakieś uwagi. Cytuj: Carambor Unique. May tap at the end of his company's movement/hazard phase to allow it to move to an additional site on the same turn. Another site card may be played and another movement/hazard phase immediately follows for his company. The new site path must contain at least one Wilderness ![]() Cytuj: Healing of Nimrodel Playable during the organization phase on a moving company whose site of origin is a Haven ![]() ![]() Obie karty nie miałyby szansy na współpracę, gdyby nie Upadły Czarodziej. W grę wchodzi też zasada CRF-Turn Sequence-Organization Phase-Choosing a New Site: Cytuj: Effects that are played during the organization phase, and depend on the site or site path of a moving company, create an effect which is not declared until the new site is revealed. If the site or site path is not of the appropriate type when the effect resolves, the resource has no effect. If the company has multiple movement/hazard phases on the same turn, the card applies separately to each phase, having an effect only if the correct conditions are met. I jeszcze całkiem podobna CRF-Turn Sequence-Movement/Hazard Phase-Movement: Cytuj: If a company moves twice in one turn, resources played during the organization phase, like Secret Passage, are reapplied to the company at the beginning of each of their movement/hazard phases, if the conditions of the card are met. If both players have access to region movement, then neither player may be stopped from using region movement. Access includes region cards or an appropriate map. W fazie organizacyjnej dla kompanii Carambora w ![]() ![]() ![]() ![]() Cykl może się powtarzać wielokrotnie w czasie tej samej tury, za sprawą wspomnianych przepisów z CRF. Przerwać go może eliminacja lub usunięcie z aktywnej rozgrywki Carambora, zawrócenie kompanii do site of origin, zamiana ![]() ![]() Możliwe zastosowania: - szybkie wielokrotne wyczerpanie decku. W sprzyjających układach można wymusić zwołanie Rady/Audiencji/Dnia już w pierwszych turach rozgrywki, po osiągnięciu choćby nieznacznej przewagi punktowej. - szybkie przeszukanie decku w celu znalezienia kluczowych kart. Ponieważ przeciwnik ciągnie karty również, aby zwiększyć swoją przewagę najlepiej robić to w kombinacji z obecnością Upadłego Radagasta w kompanii, lub przy A Short Rest (na krótkich trasach). Inne karty zagrywane w fazie organizacyjnej mogą znacznie zredukować ryzyko niepowodzenia: Stealth, Sneakin', Ford, Hidden Ways a zwłaszcza: Cytuj: Spying out the Land Magic. Spirit-magic. Playable on a spirit-magic-using character during the organization phase. Opponent may reveal to you any hazards from his hand, and only those hazards can be played during the character company's movement/hazard phase. Unless he is a Ringwraith, character makes a corruption check modified by -3. Ich efekt będzie się aplikować ponownie w każdej kolejnej fazie M/H, na mocy cytowanych przepisów z CRF. |
Autor: | Gror [ Śr gru 21, 2005 16:48 ] |
Tytuł: | |
Rzeczywiście, oczy mi stanęły dęba ![]() Przy odpowiednim decku może to być zabójcze - ja grałem Pierścieniem, więc byłem ugotowany. Z drugiej jednak strony jeśli akurat Carambor nie jest obstawiony Stealthami czy innymi krukami to da się go załatwić. Problem w tym, że trzeba go zabić na śmierć ![]() Można go jeszcze capnąć korupcją - Alone and Unadvised czy Lure of Nature w końcu zaskoczy. Nevertheless miałem taką minę ![]() Z drugiej jednak strony to "tylko" ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Śr gru 21, 2005 18:20 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: że trzeba go zabić na śmierć Ewentualnie zranić undeadem i zagrać Endless Whispers, aby pod koniec fazy M/H nie był odtapowywany. Bo leczy się (i odtapowuje zarazem) pod koniec fazy M/H, jeszcze przed wizytą w Haven. Cytuj: Można go jeszcze capnąć korupcją - Alone and Unadvised czy Lure of Nature w końcu zaskoczy. Jest limit jednej karty korupcji na postać na turę. Gdyby więc Bilbo w Haven nie zajął się wcześniej czymś innym niż MT na Alone and Unadvised, trwałoby to dłużej - aż by mi się odechciało, lub coś zabiło Carambora na śmierć. ------------ Poprawiłem trzy ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |