Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Nec Hercules contra plures
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=6&t=53
Strona 1 z 1

Autor:  Jaded [ Wt kwi 20, 2004 21:34 ]
Tytuł:  Nec Hercules contra plures

Was też irytują grupki postaci z niskim HL i cancelami wszelkiej maści? Może cieńkie hobbity których nie sposób ruszyć? Oto lekarstwo!

Cytuj:
Revealed to all watchers
Unique. Reveal your hand to opponent. Place all non-Hazard cards from your hand off to the side. Draw cards from your play deck until your hand is size is reached. Place the non-hazard cards from off to the side face down on top of your play deck in any order you choose.


a do tego

Cytuj:
Two or three tribes present
Playable on a company moving with at least two Wildernesses [w], one Shadow-land [s], or one Dark-domain [d] in their site path. When played, announce a creature type except Nazgul, Undead, or Dragons (like Orcs, Men, Slayers, Drakes, etc.) For this turn, any hazard creatures of this type played against target company do not count against the hazard limit.


Przy HL=2 można wysłać na łono Iluvatara całą drużynę. Trzeba tylko włożyć do decku/sideboardu odpowiednią ilość kreatur jednego rodzaju i powyższe dwie karty ("TOTTP może być w trzech egzemplarzach). Gdy już zbierzemy na ręce kilka z nich zagrywamy "TOTTP", a następnie wszystkie kreatury. Na koniec rzucamy "RTAW" i z dużym prawdopodobieństwem dobieramy następne. Jeśli wybraliśmy men lub spiders to najlepiej zakończyć odpowiednio abductorem lub giant spiders. Szansa, że jakaś postać pozostanie na stole, drastycznie spada.

Autor:  Chris [ Pt kwi 23, 2004 11:10 ]
Tytuł: 

Zawsze jest jeszcze niesmiertelny Dealomin at home, lub Power Built by Waiting nio i dla undeadow Sleepless Malice :)
aczkolwiek ToTTP jest cool :D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/