| Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
| Nasty Caradhras https://meccg.pl/viewtopic.php?f=6&t=246 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | Jaded [ Pn lut 14, 2005 13:48 ] |
| Tytuł: | Nasty Caradhras |
Cytuj: Playable on a company using region movement to move through one of the following regions (and not stopping at a site therein): High Pass, Redhorn Gate, Angmar, Gundabad, Grey Mountain Narrows, or Imlad Morgul. Each character in target company must face one strike (not an attack) of 8 prowess which cannot be canceled. Any resulting body check is modified by +1. Karta może mało ekstremalna (stąd tytuł) ma jednak pewne cechy, które mogą umknąć na pierwszy rzut oka. Po pierwsze można ją zagrać na drużyny, które wyjeżdżają z wymienionych regionów (co znacznie poprawia jej zagrywalność) Po drugie, nie jest to atak a "strikes cannot be canceled", co sprawia, że niemal nie sposób tej karty uniknąć. Kartę tą widzę w talii przeciwko Ringwraith'om, bo w grze przeciwko nim zyskuje na znaczeniu: - można ją zagrywać na drużyny wyjeżdżające z Carn Dum i Minas Morgul (darkhaveny) - nie jest to detainment (a bodycheck z +1 może być śmiertelny) - jeśli postacie wyjdą zwycięsko z tej walki, nic z tego nie mają (trofea, punkty) a karta zawsze ląduje w discard pile (co ma akurat znaczenie w dłuższych grach) Oczywiście 8 prowess nie przeraża i bez "dopalenia" (gloom, wearines...a szczególnie "nothing to eat...") jest to raczej przeszkadzajka niż realne zagrożenie. (nietapująca postać z prowess 5 ma 27% na porażkę) |
|
| Autor: | Gyg [ Pn lut 14, 2005 14:16 ] |
| Tytuł: | |
Wszyscy wiemy ze to 27% rosnie tak do 50%... Karta rzeczywiscie mocna, moze sporo namieszac. Zwlaszcza jak sie ja polaczy z innymi "wojujacymi" hazardami. |
|
| Autor: | Gror [ Pn lut 14, 2005 14:54 ] |
| Tytuł: | |
A ja to raczej widzę jako kosa na Hobbitów. Jadą sobie cwaniaki ze Stealthem i myślą, że nic im nie grozi a tu łups! Fakt, że się raczej nie przekręcą, ale będzie to na pewno jakiś problem. A co do minionów to rzeczywiście |
|
| Autor: | kfiadeg [ Pn lut 14, 2005 16:06 ] |
| Tytuł: | |
i to diabelstwo nie jest Unique! moim zdaniem całkiem niezła przeszkadzajka.... |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Pn lut 14, 2005 20:38 ] |
| Tytuł: | |
Gror napisał(a): A ja to raczej widzę jako kosa na Hobbitów. Jadą sobie cwaniaki ze Stealthem i myślą, że nic im nie grozi a tu łups! Fakt, że się raczej nie przekręcą, ale będzie to na pewno jakiś problem. A co do minionów to rzeczywiście a propo zabijania postaci pod Stealth'em... na karice pisze ze: "No creature hazards may be played on his company this turn", znaczy sie ze Ahunt'y mozna na takie druzyny zagrywac, tak samo jak od Ahunt'y juz w grze tez dostana, jak i od innych event'uw mam racje? |
|
| Autor: | kfiadeg [ Pn lut 14, 2005 21:16 ] |
| Tytuł: | |
mash..... niestety. szkoda że nigdzie nie ma klaryfikacji odnośnie eventów które atakują, co by je uważać w tym momencie za kreatury.... (moje kochane Wrony nie pomagają!!) |
|
| Autor: | Jaded [ Pn lut 14, 2005 22:24 ] |
| Tytuł: | |
kfiadeg napisał(a): mash..... niestety. szkoda że nigdzie nie ma klaryfikacji odnośnie eventów które atakują, co by je uważać w tym momencie za kreatury.... Rzeczywiście - dziwaczne. Cytuj: (moje kochane Wrony nie pomagają!!) Głupia sprawa, z tekstu wynika ,że wrony działają na ahunt - tylko co? Wracają ahunt na rękę? |
|
| Autor: | root [ Pn lut 14, 2005 22:41 ] |
| Tytuł: | |
Wrony nei dzialaja na ahunty bo na wronach jest napisane hazard creature, a jak wiadomo ahunt to long event. Moim zdaniem bardzo sluszne. Wrony sa i tka za dobre, jeszcze by mogly odganiac ataki na miejsce i wogole eventy. grrrrrr Wrony nie sa unikalne i latwo zagrywalne, w wielu miejscach i moim zdaniem sa mega przesadzone (troszke jestem stronniczy, ale jak wygram z kfiadem to mi sie obiektywnoisc poprawi - narzie wrony mnie draznia ) |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Wt lut 15, 2005 1:24 ] |
| Tytuł: | |
Wrony: 1. Anulują hazard creature attack 2. Przywracają na rękę creature's card. Long-Event nie atakuje, ale generuje hazard creature attack. Punkt drugi nie musi nastąpić, jeśli nie ma creature's card. Podobna sytuacja występuje przy karcie Riddling Talk - attack i creature's card, pierwsze anulowane, drugie odrzucane i chyba nikt nie sugeruje odrzucenia automatycznego ataku smoka (razem z kartą site'u - kompania wpada w otchłań). |
|
| Autor: | Gror [ Wt lut 15, 2005 10:07 ] |
| Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): Wrony: 1. Anulują hazard creature attack 2. Przywracają na rękę creature's card. Long-Event nie atakuje, ale generuje hazard creature attack. Punkt drugi nie musi nastąpić, jeśli nie ma creature's card. O! I to jest profesjonalne rozwianie wątpliwości. |
|
| Autor: | kfiadeg [ Wt lut 15, 2005 11:53 ] |
| Tytuł: | |
hihihi, co ty na to Root??? |
|
| Autor: | root [ Wt lut 15, 2005 18:32 ] |
| Tytuł: | |
Zamiast wszechmocnego Bombadila, ktory jak by nie bylo jest dosc potezny, mamy wszechocne wrony ktorych sie nawet smoki boja !!!! ehhh |
|
| Autor: | root [ Wt lut 15, 2005 19:05 ] |
| Tytuł: | |
Jeszcze ma pytanie. Jak sie ma sprawa w przypadku kreatury ktora ma wiecej niz jeden atak ? Wrony anuluja jeden atak, ale kolejne trzeba rozwiazac i dopiero kreatura wraca na reke czy anuluja jeden atak, a potem kreatura i tak znika (zostaje wrocona na reke) wiec nie ma reszty atakow ??? |
|
| Autor: | Jaded [ Wt lut 15, 2005 19:23 ] |
| Tytuł: | |
Według mnie przypadek drugi (niestety?) |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Wt lut 15, 2005 19:37 ] |
| Tytuł: | |
Tak samo jak przy Ridling Talk i Ready To His Will. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|