Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Nasty Caradhras
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=6&t=246
Strona 1 z 2

Autor:  Jaded [ Pn lut 14, 2005 13:48 ]
Tytuł:  Nasty Caradhras

Cytuj:
Playable on a company using region movement to move through one of the following regions (and not stopping at a site therein): High Pass, Redhorn Gate, Angmar, Gundabad, Grey Mountain Narrows, or Imlad Morgul. Each character in target company must face one strike (not an attack) of 8 prowess which cannot be canceled. Any resulting body check is modified by +1.


Karta może mało ekstremalna (stąd tytuł) ma jednak pewne cechy, które mogą umknąć na pierwszy rzut oka.
Po pierwsze można ją zagrać na drużyny, które wyjeżdżają z wymienionych regionów (co znacznie poprawia jej zagrywalność)
Po drugie, nie jest to atak a "strikes cannot be canceled", co sprawia, że niemal nie sposób tej karty uniknąć.
Kartę tą widzę w talii przeciwko Ringwraith'om, bo w grze przeciwko nim zyskuje na znaczeniu:
- można ją zagrywać na drużyny wyjeżdżające z Carn Dum i Minas Morgul (darkhaveny)
- nie jest to detainment (a bodycheck z +1 może być śmiertelny)
- jeśli postacie wyjdą zwycięsko z tej walki, nic z tego nie mają (trofea, punkty) a karta zawsze ląduje w discard pile (co ma akurat znaczenie w dłuższych grach)

Oczywiście 8 prowess nie przeraża i bez "dopalenia" (gloom, wearines...a szczególnie "nothing to eat...") jest to raczej przeszkadzajka niż realne zagrożenie. (nietapująca postać z prowess 5 ma 27% na porażkę)

Autor:  Gyg [ Pn lut 14, 2005 14:16 ]
Tytuł: 

Wszyscy wiemy ze to 27% rosnie tak do 50%... :D
Karta rzeczywiscie mocna, moze sporo namieszac. Zwlaszcza jak sie ja polaczy z innymi "wojujacymi" hazardami.

Autor:  Gror [ Pn lut 14, 2005 14:54 ]
Tytuł: 

A ja to raczej widzę jako kosa na Hobbitów. Jadą sobie cwaniaki ze Stealthem i myślą, że nic im nie grozi a tu łups! Fakt, że się raczej nie przekręcą, ale będzie to na pewno jakiś problem.
A co do minionów to rzeczywiście :x dochodzi fakt rzucania body przez brudasów (O&T). A tu to już jak wiemy loteryjka.

Autor:  kfiadeg [ Pn lut 14, 2005 16:06 ]
Tytuł: 

i to diabelstwo nie jest Unique! moim zdaniem całkiem niezła przeszkadzajka....

Autor:  |Highwayman| [ Pn lut 14, 2005 20:38 ]
Tytuł: 

Gror napisał(a):
A ja to raczej widzę jako kosa na Hobbitów. Jadą sobie cwaniaki ze Stealthem i myślą, że nic im nie grozi a tu łups! Fakt, że się raczej nie przekręcą, ale będzie to na pewno jakiś problem.
A co do minionów to rzeczywiście :x dochodzi fakt rzucania body przez brudasów (O&T). A tu to już jak wiemy loteryjka.


a propo zabijania postaci pod Stealth'em...
na karice pisze ze: "No creature hazards may be played on his company this turn",
znaczy sie ze Ahunt'y mozna na takie druzyny zagrywac, tak samo jak od Ahunt'y juz w grze tez dostana, jak i od innych event'uw
mam racje?

Autor:  kfiadeg [ Pn lut 14, 2005 21:16 ]
Tytuł: 

mash..... niestety.
szkoda że nigdzie nie ma klaryfikacji odnośnie eventów które atakują, co by je uważać w tym momencie za kreatury.... (moje kochane Wrony nie pomagają!!)

Autor:  Jaded [ Pn lut 14, 2005 22:24 ]
Tytuł: 

kfiadeg napisał(a):
mash..... niestety.
szkoda że nigdzie nie ma klaryfikacji odnośnie eventów które atakują, co by je uważać w tym momencie za kreatury....


Rzeczywiście - dziwaczne.

Cytuj:
(moje kochane Wrony nie pomagają!!)


Głupia sprawa, z tekstu wynika ,że wrony działają na ahunt - tylko co? Wracają ahunt na rękę?

Autor:  root [ Pn lut 14, 2005 22:41 ]
Tytuł: 

Wrony nei dzialaja na ahunty bo na wronach jest napisane hazard creature, a jak wiadomo ahunt to long event.

Moim zdaniem bardzo sluszne. Wrony sa i tka za dobre, jeszcze by mogly odganiac ataki na miejsce i wogole eventy. grrrrrr :evil:

Wrony nie sa unikalne i latwo zagrywalne, w wielu miejscach i moim zdaniem sa mega przesadzone (troszke jestem stronniczy, ale jak wygram z kfiadem to mi sie obiektywnoisc poprawi - narzie wrony mnie draznia ) :twisted:

Autor:  Konrad Klar [ Wt lut 15, 2005 1:24 ]
Tytuł: 

Wrony:
1. Anulują hazard creature attack
2. Przywracają na rękę creature's card.
Long-Event nie atakuje, ale generuje hazard creature attack. Punkt drugi nie musi nastąpić, jeśli nie ma creature's card.
Podobna sytuacja występuje przy karcie Riddling Talk - attack i creature's card, pierwsze anulowane, drugie odrzucane i chyba nikt nie sugeruje odrzucenia automatycznego ataku smoka (razem z kartą site'u - kompania wpada w otchłań).

Autor:  Gror [ Wt lut 15, 2005 10:07 ]
Tytuł: 

Konrad Klar napisał(a):
Wrony:
1. Anulują hazard creature attack
2. Przywracają na rękę creature's card.
Long-Event nie atakuje, ale generuje hazard creature attack. Punkt drugi nie musi nastąpić, jeśli nie ma creature's card.


O! I to jest profesjonalne rozwianie wątpliwości. :D

Autor:  kfiadeg [ Wt lut 15, 2005 11:53 ]
Tytuł: 

hihihi, co ty na to Root??? :)))

Autor:  root [ Wt lut 15, 2005 18:32 ]
Tytuł: 

Zamiast wszechmocnego Bombadila, ktory jak by nie bylo jest dosc potezny, mamy wszechocne wrony ktorych sie nawet smoki boja !!!! ehhh

Autor:  root [ Wt lut 15, 2005 19:05 ]
Tytuł: 

Jeszcze ma pytanie. Jak sie ma sprawa w przypadku kreatury ktora ma wiecej niz jeden atak ?

Wrony anuluja jeden atak, ale kolejne trzeba rozwiazac i dopiero kreatura wraca na reke czy anuluja jeden atak, a potem kreatura i tak znika (zostaje wrocona na reke) wiec nie ma reszty atakow ???

Autor:  Jaded [ Wt lut 15, 2005 19:23 ]
Tytuł: 

Według mnie przypadek drugi (niestety?)

Autor:  Konrad Klar [ Wt lut 15, 2005 19:37 ]
Tytuł: 

Tak samo jak przy Ridling Talk i Ready To His Will.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/