| Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
| Morannon Trick https://meccg.pl/viewtopic.php?f=6&t=220 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | |Highwayman| [ Cz sty 27, 2005 0:55 ] |
| Tytuł: | Morannon Trick |
Cytuj: Morannon hero resource - short-event Playable at the end of the organization phase on a company that has a size of less than three, contains a scout, and begins the turn at a site in Dagorlad. This card is used as a Dark-hold [D] site card in the region of Udun that is moved to using the following site-path: [sd] (the moving player draws 2 cards and his opponent draws 5 cards). The company can later leave this site using region cards or by using the following site path to Lorien: [ddswwfb]. Discard Morannon when the company successfully plays a new site card. Cytuj: Lucky Search hero resource - short-event Scout only. During the site phase, tap a scout at a tapped or untapped Shadow-hold [S] or Dark-hold [D]. Turn over cards from your play deck one at a time until you reveal a non-special item (it cannot be a unique item already in play) or reach the end. If you reveal such an item, the scout takes control of it. In any case, the scout must face a single strike attack with a prowess equal to 3 plus the number of cards revealed; this attack/strike cannot be canceled. Discard item if the scout is wounded by this attack. Reshuffle all revealed cards except the item back into the play deck (this does not exhaust the play deck). ot cała sztuczka dzieki morannon'owi uzyskujemy najbezpieczniejszy dark-hold w grze - nie posiada on zadnego automatic'u wystarczy troche Hiding'uw, Eowyn lub Peath by odstraszyc nazgule, star-galss lub dwa by zalatwic undead'y i Morannon staje sie jeszcze bezpieczniejszy do tego jakis sposub na podgladanie/ukladanie wierzchnich kart z deck'u i sposub na wracanie Lucky Search'a do talii i jestesmy ustawieni nie jestem tego pewien ale w razie potrzeby zawsze mozemy zejsc do The Under-galleries, zagrac tam cokolwiek i zakosic bonusowe 3 punkty za tapniecie tego site'u (tylko trzeba zostawic jakas postac na Mornanno'nie zeby tam móc wrucic) (nie jestem tego pewien przez ten fragment Morannon'u: "The company can later leave this site using region cards or by using the following site path to Lorien: [ddswwfb]" - nie ma tu nic o under-deep movement ale kiedy ta karta wyszla to under-deep'uw jeszcze nie bylo wiec...) przykladowy sposub na wracanie Lucky Search'a do talii - Smoke Rings, Palantir of Osgiliath przykladowy sposub na podladanie/ukladanie wierzchnich kart deck'u: Eyes of Mandos, Palantir of Minas Tirith, Enduring Tales (podgladanie sie przydaje, kiedys gralem z kims i zagral Lucky Search'a na Aragorna, przedmit ktury mugl zagrac z niego byl 20 z odkrytych kart = Aragorn walczyl ze strikiem o sile 23 którego nie mug skasowac.... zle sie to sknczyło) |
|
| Autor: | root [ Cz sty 27, 2005 20:20 ] |
| Tytuł: | |
Ja na trunieju mialem tak sytuacje. The Mouth chcial chyba wyciagnac Lucky Searchem Jedynego no i efekt byl taki ze Sam walczyl z potworem o sile 28 A sposob z Morannonem nie glupi |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Cz sty 27, 2005 23:13 ] |
| Tytuł: | |
jedynego to niestety nie da sie wyciagnac Lucky Search'em bo to special item (nawet very special bym powiedzial) kiedys zglebialem dylemat czy mozna zagrac jedynego inaczej niz testujac pierscien i o dziwo, pomimo licznych dziur w zasadch w innych miejscach ICE postaral sie zeby nie bylo innej opcji na zagranie jedynego niz zmudne testowanie go (ewentualnie zawsze zostaje influence'niecie go przeciwnikowi, ale tego chyba jeszcze nikt nie dokonal - w konco jaka jest chansa ze beda graly ze saba dwie talie na jedyny?) |
|
| Autor: | kfiadeg [ Pt sty 28, 2005 1:24 ] |
| Tytuł: | |
a ja na to mam sposób już wkrótce opisze go na łamach Ekstremalnych Sztuk Walki (tylko musze dopracować, żeby nie wyjść na lacza) |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Pt sty 28, 2005 9:43 ] |
| Tytuł: | |
Na pocieszenie pozostaje tylko sposób na to, by spalić Jedynego i mieć go jednocześnie - przekazać przez Pledge of The Conduct podczas testu korupcji przy Cracks of Doom. |
|
| Autor: | Jaded [ Pt sty 28, 2005 10:10 ] |
| Tytuł: | |
Eee tam. Test robi "bearer". |
|
| Autor: | Wojtek [ Pt sty 28, 2005 16:58 ] |
| Tytuł: | Re: Morannon Trick |
|Highwayman| napisał(a): dzieki morannon'owi uzyskujemy najbezpieczniejszy dark-hold w grze - nie posiada on zadnego automatic'u Tylko jeżeli grasz Lucky Searchami to co ci przeszkadza automatic attack? Bliżej jest do Carn Dum i wszystkie pozostałe kart działają tak samo. Jedyna różnica to to, że nie może cię tu dziabnąć drużyna minionsów. |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Pt sty 28, 2005 17:43 ] |
| Tytuł: | |
bo zeby cokolwiek zrobic na site'cie w fazie site'u musisz najpierw wejsc na site czyli zwalczyc z automatic'iem jesli takowy jest |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Pt sty 28, 2005 18:45 ] |
| Tytuł: | |
|Highwayman| napisał(a): bo zeby cokolwiek zrobic na site'cie w fazie site'u musisz najpierw wejsc na site czyli zwalczyc z automatic'iem jesli takowy jest Racja. Jeszcze ewentualnie grozi Lava Flow. |
|
| Autor: | Gyg [ Pt sty 28, 2005 20:21 ] |
| Tytuł: | |
Zastanawia mnie czy inne druzyny moga uzywac tego miejsca? Bo jak nie to jest to jedno z bardziej bezpiecznych miejsc. Moze troche przekombinowywuje ale po zagraniu Dwarven Hoard i Bounty of the Hoard mozna tam nawet itemy zagrywac... No i Rescue Prisioners. A falleni moga bezpiecznie zagrywac technologie! |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Pt sty 28, 2005 22:12 ] |
| Tytuł: | |
Dwarven Hoard i Bounty of the Hoard to juz znaczne przekombinowanie - za duzo zachodu by zagrac major haord item - musza ci doskonale karty podejsc to tego natomiast zgadza sie - inne druzyny nie moga wejsc na ten site o ile same nie zagraja swojego Morannon'u - czyli minioni tam nie wejda nigdy a technologie moze zagrywac i zwykly hero - to item co z tego ze special, bedzie dawal polowe punktuw (czyli nadal 1MP) i nie bedzie mozna go uzyc (czego i tak prawie nikt nie robi) duzym minusem takiego trick'u jest to ze musi ci podejsc Morannon, weic fallen'em bym tego chyba nie prubowal bo mzoe miec tylko 2 w talii, a zwyklo hero nawet jak ma 3 to przy odrobinie pecha nie podejdzie mu zbyt szybko podejzewam ze talia oparty na tym zagraniu by uzywala conajmniej 2 jak nie 3 druzyn - jedna leci jak najszybciej do dagroland'u, pozostale dwie biegaja by dociagac karty i zagrac jakies fakcje i ally'iuw (pewnie inteligentnym pomyslem byloby pozostwaienie tych druzyn w okolicy Eriador'u i granie na A Short Rest) PS nadal sie wacham jak to jest ze schodzeniem z Morannon'u do The Under-galleries, weic chetnie wyslucham czyichś opinii na ten temat |
|
| Autor: | Gyg [ So sty 29, 2005 11:15 ] |
| Tytuł: | |
Oczywiscie ze mozna. Morannon to site in Udun, nie? Z innej beczki: czy ktos z Braci robi talie o ktorej dyskutowalismy wracajac z KK? |
|
| Autor: | |Highwayman| [ So sty 29, 2005 11:36 ] |
| Tytuł: | |
Gyg napisał(a): Z innej beczki: czy ktos z Braci robi talie o ktorej dyskutowalismy wracajac z KK? przeciez ustalilismy jeszcze w pociagu ze wyjdzie na to ze wszyscy zloza takie talie o jakiej dyskutowalismy wtedy robilismy pare podejsc do niej ale aktualnie mamy inne sprawy na glowach |
|
| Autor: | Jaded [ N sty 30, 2005 20:26 ] |
| Tytuł: | |
|Highwayman| napisał(a): PS nadal sie wacham jak to jest ze schodzeniem z Morannon'u do The Under-galleries, weic chetnie wyslucham czyichś opinii na ten temat Myślę, że możemy przyjąć wersję, że tak. To rozróżnienie na karcie miało, jak sądzę, na celu danie opcji powrotu przy pomocy starter movement, a nie ograniczenie innych możliwości (nie widzę powodu by drużyna nie mogła np. skorzystać z pomocy Gwihira) |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Śr lut 02, 2005 21:27 ] |
| Tytuł: | |
W drugą stronę tylko schodkami (starożytnymi lub, w wypadku FW, legendarnymi). |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|