Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Minion Worthy Hills
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=6&t=216
Strona 1 z 2

Autor:  |Highwayman| [ Pn sty 24, 2005 13:49 ]
Tytuł:  Minion Worthy Hills

Cytuj:
The Worthy Hills
minion site
Region: Cardolan
Site type: Ruins & Lairs
Draws: player 1 opponent 2
Nearest Haven: Carn Dum [sww]
Playable: Information
Automatic-attacks:
Men --- each character faces 1 strike with 9 prowess (detainment against covert company)
Special: This site never taps.


i co z tego ze sie nie tapuje? i tak mozna tam zagrac tylko informacje, a to nie jest mocna strona minionowych resource'uw

przynajmniej dopóki nie wyszedł balrog...

Cytuj:
Maker's Map
minion resource - permanent-event
MP: 2 miscellaneous
Description: Balrog specific. Playable during the site phase on an untapped ranger at an untapped site where Information is playable. Tap the ranger and the site. +2 to all rolls for his company to move to adjacent Under-deeps sites.


w zasadzie to tyle jesli chodzi o informacje, ale sa inne fajne karty które moga wykorzystac specjalna wlasciwosc Worthy Hills:

Cytuj:
Eddy in Fate's Tide
minion resource - permanent-event
MP: 2 miscellaneous
Description: Balrog specific. Playable during the site phase on an untapped site if The Balrog is there; the site cannot be an Under-deeps site or surface site thereof. Tap the Balrog and the site. This site is never discarded and never untaps for you. Before a company can play any ally or item at any version of this site, it must tap two characters during the site phase.


i w polaczeniu z zagraniem Hold Rebuilt and Repaired (taki minion'owy Rebuild the Town z ta róznica ze site staje sie Shadow-Holdem) mozemy zagrac jeszcze to:

Cytuj:
Tempest of Fire
minion resource - permanent-event
MP: 3 miscellaneous
Description: Balrog specific. Playable during the site phase on an untapped Border-hold [B] or Shadow-hold [S]; the site cannot be an Under-deeps site or surface site thereof. Tap the site. The company faces three attacks (Men at a Border-hold [B], Orcs at a Shadow-hold [S] --- 5 strikes with 8 prowess, 4 strikes with 9 prowess, 3 strikes with 10 prowess). Following these attacks: discard this card or tap a character, place this card in your marshalling point pile, and return each unique faction playable at the site to its owner's hand.


zwróćcie uwage ze zadna z prezentowanych przeze mnie kart nie jest unique ani nie posiada tekstu "Cannot be duplicated on a given site"

czyli podumujmy
Maker's Map x3 + Eddy in Fate's Tide x3 + Tempest of Fire x3 = 6+6+9= 21 MP (!)
a site jest shadow-holdem (czyli ataki na nim sa detainment) i nie ma automatic attack'u (bo Hold Rebuilt and Repaired go kasuje)
a... nie zapominajmy ze sa 2 nie-unikalne fakcje zagrywalne na shadow-holdach (Snaga Hai i A Few Recruits), kazad warta 1 MP a w sumie mozna miec 6 w talii
jedyny problem to dotarcie Balroga na ten site, weic moznaby zrezygnowac z Eddy in Fate's Tide

Autor:  Wojtek [ Pn sty 24, 2005 16:20 ]
Tytuł: 

No.... :shock:
Niegłupio se to w tej Balrogowej głowie wymyśliłeś :?

Autor:  kfiadeg [ Pn sty 24, 2005 18:33 ]
Tytuł: 

dżiiizz... teraz to wygląda niemal jak błąd autorów ;) ;)

Autor:  Jaded [ Wt sty 25, 2005 0:19 ]
Tytuł: 

Myślałem o tej karcie w wersji hero (też niezłe) pewnie dlatego, że nie mam minion :)
Mocne.

Autor:  Konrad Klar [ Wt sty 25, 2005 4:30 ]
Tytuł: 

Można tam założyć Hidden Haven, które się nigdy nie tapnie.

Autor:  Jaded [ Wt sty 25, 2005 10:03 ]
Tytuł: 

Po co?

Autor:  |Highwayman| [ Wt sty 25, 2005 12:43 ]
Tytuł: 

dobre pytanie, po co?
przeciez hidden haven skasuje to co jest napisane na karcie site'u ze mozna zagrac, i jednoczesnie site stanie sie haven'em weic wszelkie karty na ruinki (gdy zostawiamy Worthy Hills tak jak jest) czy border-holdy (gdy zagrywamy rebuild the town) czy shadow-holdy (gdy zagrywamy hold rebuilt and repaired) stana sie bezuzyteczne

Autor:  Konrad Klar [ Śr sty 26, 2005 6:12 ]
Tytuł: 

Żeby zagrać Wosów, Krasnoludów (w dowolnej alignacji) a potem Wizard's Ring i złożyć w tym samym miejscu.
Jeśli ktoś gra upadłym po konwersji, to może mu się jeszcze ostał Strider, który to wszystko wyciągnie z recyclingu.
A przy Guarded Haven:
Cards that give marshalling points are not playable at the site by your opponent in all cases.
Tyle.

Autoerrata:
Machnąłęm się w jednym miejscu, Wizard's Ring się nie da złożyć. Poza tym "po co komu Strider", że zacytuję Roota. Upadłemu Radagastowi w zupełności wystarczy Mistress Lobelia, która potem pójdzie z nim do Deep Mines i poszuka Aiglosa i Ancient Black Axe, o których więcej w innym wątku.

Autor:  root [ Śr sty 26, 2005 15:39 ]
Tytuł: 

Zaniepokoileo mnie pewne stwierdzenie:


Cytuj:
Jeśli ktoś gra upadłym po konwersji, to może mu się jeszcze ostał Strider


Mnie sie wydawalo, ze jak ktos sie skorumpuje w trakcie gry to konsekwencja tego jest taka ze wszytkie postacie z mind wiekszym 5 schodza z gry - opuszczaja poprostu nedznego upadlego czardzieja.

Czyzbym sie mylil ? I upadly nie moze tylko wystawiac postaci o mind wiekszym niz 5, ale jesli tak w jakis sposob juz ma to ona zostaje ???

Autor:  |Highwayman| [ Śr sty 26, 2005 18:31 ]
Tytuł: 

powiem nawet wiecej, nie tylko jesli mag skorumpuje cie sie w trakcie gry to zachowujesz postacie z mindem wiekszym niz 5
ale upadly mag moze ruwniez przekonac influencem by dowolna postac przeszla na jego strone - musi tylko karte tej postaci odkryc przy influence'owaniu
zasady mianowicie muwia tylko o wprowadzaniu postaci do gry nie ma w nich nic o posiadaniu takich postaci w talii czy sideboardzie, a przejecie kontroli nad jakas postacia za pomoca influence'a nie jest zagraniem tej postaci

oczywiscie jest dosc trudno przeciaganc tak na swoja strone jakas wysoko mind'owa postac, ale przy odpowiednich kartach i odpowiednio pomyslanej talii mozna wzucic do sideboard'u jakies czesto pojawiajace sie postacie kture normalnie sa poza zasiegem fallen'a - moze przeciwnik akurat bedzie mial taka postac w grze i moze sie poszczesci nam

a do takich postaci '"do influence'owania", które powinny sie znalesc w talii na pewno powinien zaliczac sie Aragorn, Thrain, Thorin, Glorfindel, Elrond, Cirdan... moze jeszcze Dain i Galadriel'a....

generalnie talia pomyslana wokul skorumpowania wlasnego maga podczas gry nie jest glupim pomyslem jesli sie wszystko dokladnie zaplanuje - najwekszy problem to stage resource'e, bez kturych fallen nie wygra, a kture trzeba po 'upadku' jakos wprowadzic do gry z sideboard'u

Autor:  Gyg [ Śr sty 26, 2005 18:43 ]
Tytuł: 

Dlatego chyba najlepiej grac Gandalfem.
Korumpujemy siebie samego, i wyciagamy Gandalf's Friend i zagrywamy na np. Elronda... Mi:1 Di:6!!! A poza tym obowiazkowy Give Welcome To Unexpexted!

Autor:  |Highwayman| [ Śr sty 26, 2005 19:06 ]
Tytuł: 

Gandalfa nie tak łatwo skorumpowac, do Alatara, Pallanda i Sarumana wystarcza 2 startowe minior'y, ale Radagast i wlasnie Gandalf maja bonus do korupcji weic trzeba im dac cos jeszcze zeby mieli szanse spaprac coruption check

dobrym trickeim jest tez Alatar
dajesz Glorfindelowi Squire of the Hunt i masz postac 9/10 z DI 3 i wymagajacym tylko 2 GI do kontroli
poza tym Alatar ma Join the Hunt, które moze sobie zagrac odrazu po skorumpowaniu sie a kture daje pelne punkty za "weapon/shield/armor/helmet items in Alatar's company" i za "allies with a prowess attribute in Alatar's company"

Autor:  Gror [ Śr sty 26, 2005 19:23 ]
Tytuł: 

Hmm, to widzę, że więcej osób gra w ten sposób :?:
Mnie zastępowanie Wizarda po spapraniu korupcji Fallen Wizardem wydaje się cokolwiek dziwaczne i pozostawia pole do podobnych nadużyć :? . Dlatego na swoim podwórku nigdy w ten sposób nie gramy. Po prostu -5 MP i do tyle.

Autor:  Jaded [ Śr sty 26, 2005 20:34 ]
Tytuł: 

|Highwayman| napisał(a):
...zasady mianowicie muwia tylko o wprowadzaniu postaci do gry nie ma w nich nic o posiadaniu takich postaci w talii czy sideboardzie, a przejecie kontroli nad jakas postacia za pomoca influence'a nie jest zagraniem tej postaci...


To ciekawe, bo :"If the influece check is succesful[...]the revealed character card may be immediately played. In order to play this character ..." MELE 64-65

Autor:  Jaded [ Śr sty 26, 2005 20:36 ]
Tytuł: 

Konrad Klar napisał(a):
Żeby zagrać Wosów, Krasnoludów (w dowolnej alignacji) a potem Wizard's Ring i złożyć w tym samym miejscu.

W takim "głupim" Bree jest nawet lepiej.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/