| Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
| Minion Worthy Hills https://meccg.pl/viewtopic.php?f=6&t=216 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | |Highwayman| [ Pn sty 24, 2005 13:49 ] |
| Tytuł: | Minion Worthy Hills |
Cytuj: The Worthy Hills minion site Region: Cardolan Site type: Ruins & Lairs Draws: player 1 opponent 2 Nearest Haven: Carn Dum [sww] Playable: Information Automatic-attacks: Men --- each character faces 1 strike with 9 prowess (detainment against covert company) Special: This site never taps. i co z tego ze sie nie tapuje? i tak mozna tam zagrac tylko informacje, a to nie jest mocna strona minionowych resource'uw przynajmniej dopóki nie wyszedł balrog... Cytuj: Maker's Map minion resource - permanent-event MP: 2 miscellaneous Description: Balrog specific. Playable during the site phase on an untapped ranger at an untapped site where Information is playable. Tap the ranger and the site. +2 to all rolls for his company to move to adjacent Under-deeps sites. w zasadzie to tyle jesli chodzi o informacje, ale sa inne fajne karty które moga wykorzystac specjalna wlasciwosc Worthy Hills: Cytuj: Eddy in Fate's Tide minion resource - permanent-event MP: 2 miscellaneous Description: Balrog specific. Playable during the site phase on an untapped site if The Balrog is there; the site cannot be an Under-deeps site or surface site thereof. Tap the Balrog and the site. This site is never discarded and never untaps for you. Before a company can play any ally or item at any version of this site, it must tap two characters during the site phase. i w polaczeniu z zagraniem Hold Rebuilt and Repaired (taki minion'owy Rebuild the Town z ta róznica ze site staje sie Shadow-Holdem) mozemy zagrac jeszcze to: Cytuj: Tempest of Fire minion resource - permanent-event MP: 3 miscellaneous Description: Balrog specific. Playable during the site phase on an untapped Border-hold [B] or Shadow-hold [S]; the site cannot be an Under-deeps site or surface site thereof. Tap the site. The company faces three attacks (Men at a Border-hold [B], Orcs at a Shadow-hold [S] --- 5 strikes with 8 prowess, 4 strikes with 9 prowess, 3 strikes with 10 prowess). Following these attacks: discard this card or tap a character, place this card in your marshalling point pile, and return each unique faction playable at the site to its owner's hand. zwróćcie uwage ze zadna z prezentowanych przeze mnie kart nie jest unique ani nie posiada tekstu "Cannot be duplicated on a given site" czyli podumujmy Maker's Map x3 + Eddy in Fate's Tide x3 + Tempest of Fire x3 = 6+6+9= 21 MP (!) a site jest shadow-holdem (czyli ataki na nim sa detainment) i nie ma automatic attack'u (bo Hold Rebuilt and Repaired go kasuje) a... nie zapominajmy ze sa 2 nie-unikalne fakcje zagrywalne na shadow-holdach (Snaga Hai i A Few Recruits), kazad warta 1 MP a w sumie mozna miec 6 w talii jedyny problem to dotarcie Balroga na ten site, weic moznaby zrezygnowac z Eddy in Fate's Tide |
|
| Autor: | Wojtek [ Pn sty 24, 2005 16:20 ] |
| Tytuł: | |
No.... Niegłupio se to w tej Balrogowej głowie wymyśliłeś |
|
| Autor: | kfiadeg [ Pn sty 24, 2005 18:33 ] |
| Tytuł: | |
dżiiizz... teraz to wygląda niemal jak błąd autorów |
|
| Autor: | Jaded [ Wt sty 25, 2005 0:19 ] |
| Tytuł: | |
Myślałem o tej karcie w wersji hero (też niezłe) pewnie dlatego, że nie mam minion Mocne. |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Wt sty 25, 2005 4:30 ] |
| Tytuł: | |
Można tam założyć Hidden Haven, które się nigdy nie tapnie. |
|
| Autor: | Jaded [ Wt sty 25, 2005 10:03 ] |
| Tytuł: | |
Po co? |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Wt sty 25, 2005 12:43 ] |
| Tytuł: | |
dobre pytanie, po co? przeciez hidden haven skasuje to co jest napisane na karcie site'u ze mozna zagrac, i jednoczesnie site stanie sie haven'em weic wszelkie karty na ruinki (gdy zostawiamy Worthy Hills tak jak jest) czy border-holdy (gdy zagrywamy rebuild the town) czy shadow-holdy (gdy zagrywamy hold rebuilt and repaired) stana sie bezuzyteczne |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Śr sty 26, 2005 6:12 ] |
| Tytuł: | |
Żeby zagrać Wosów, Krasnoludów (w dowolnej alignacji) a potem Wizard's Ring i złożyć w tym samym miejscu. Jeśli ktoś gra upadłym po konwersji, to może mu się jeszcze ostał Strider, który to wszystko wyciągnie z recyclingu. A przy Guarded Haven: Cards that give marshalling points are not playable at the site by your opponent in all cases. Tyle. Autoerrata: Machnąłęm się w jednym miejscu, Wizard's Ring się nie da złożyć. Poza tym "po co komu Strider", że zacytuję Roota. Upadłemu Radagastowi w zupełności wystarczy Mistress Lobelia, która potem pójdzie z nim do Deep Mines i poszuka Aiglosa i Ancient Black Axe, o których więcej w innym wątku. |
|
| Autor: | root [ Śr sty 26, 2005 15:39 ] |
| Tytuł: | |
Zaniepokoileo mnie pewne stwierdzenie: Cytuj: Jeśli ktoś gra upadłym po konwersji, to może mu się jeszcze ostał Strider Mnie sie wydawalo, ze jak ktos sie skorumpuje w trakcie gry to konsekwencja tego jest taka ze wszytkie postacie z mind wiekszym 5 schodza z gry - opuszczaja poprostu nedznego upadlego czardzieja. Czyzbym sie mylil ? I upadly nie moze tylko wystawiac postaci o mind wiekszym niz 5, ale jesli tak w jakis sposob juz ma to ona zostaje ??? |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Śr sty 26, 2005 18:31 ] |
| Tytuł: | |
powiem nawet wiecej, nie tylko jesli mag skorumpuje cie sie w trakcie gry to zachowujesz postacie z mindem wiekszym niz 5 ale upadly mag moze ruwniez przekonac influencem by dowolna postac przeszla na jego strone - musi tylko karte tej postaci odkryc przy influence'owaniu zasady mianowicie muwia tylko o wprowadzaniu postaci do gry nie ma w nich nic o posiadaniu takich postaci w talii czy sideboardzie, a przejecie kontroli nad jakas postacia za pomoca influence'a nie jest zagraniem tej postaci oczywiscie jest dosc trudno przeciaganc tak na swoja strone jakas wysoko mind'owa postac, ale przy odpowiednich kartach i odpowiednio pomyslanej talii mozna wzucic do sideboard'u jakies czesto pojawiajace sie postacie kture normalnie sa poza zasiegem fallen'a - moze przeciwnik akurat bedzie mial taka postac w grze i moze sie poszczesci nam a do takich postaci '"do influence'owania", które powinny sie znalesc w talii na pewno powinien zaliczac sie Aragorn, Thrain, Thorin, Glorfindel, Elrond, Cirdan... moze jeszcze Dain i Galadriel'a.... generalnie talia pomyslana wokul skorumpowania wlasnego maga podczas gry nie jest glupim pomyslem jesli sie wszystko dokladnie zaplanuje - najwekszy problem to stage resource'e, bez kturych fallen nie wygra, a kture trzeba po 'upadku' jakos wprowadzic do gry z sideboard'u |
|
| Autor: | Gyg [ Śr sty 26, 2005 18:43 ] |
| Tytuł: | |
Dlatego chyba najlepiej grac Gandalfem. Korumpujemy siebie samego, i wyciagamy Gandalf's Friend i zagrywamy na np. Elronda... Mi:1 Di:6!!! A poza tym obowiazkowy Give Welcome To Unexpexted! |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Śr sty 26, 2005 19:06 ] |
| Tytuł: | |
Gandalfa nie tak łatwo skorumpowac, do Alatara, Pallanda i Sarumana wystarcza 2 startowe minior'y, ale Radagast i wlasnie Gandalf maja bonus do korupcji weic trzeba im dac cos jeszcze zeby mieli szanse spaprac coruption check dobrym trickeim jest tez Alatar dajesz Glorfindelowi Squire of the Hunt i masz postac 9/10 z DI 3 i wymagajacym tylko 2 GI do kontroli poza tym Alatar ma Join the Hunt, które moze sobie zagrac odrazu po skorumpowaniu sie a kture daje pelne punkty za "weapon/shield/armor/helmet items in Alatar's company" i za "allies with a prowess attribute in Alatar's company" |
|
| Autor: | Gror [ Śr sty 26, 2005 19:23 ] |
| Tytuł: | |
Hmm, to widzę, że więcej osób gra w ten sposób Mnie zastępowanie Wizarda po spapraniu korupcji Fallen Wizardem wydaje się cokolwiek dziwaczne i pozostawia pole do podobnych nadużyć |
|
| Autor: | Jaded [ Śr sty 26, 2005 20:34 ] |
| Tytuł: | |
|Highwayman| napisał(a): ...zasady mianowicie muwia tylko o wprowadzaniu postaci do gry nie ma w nich nic o posiadaniu takich postaci w talii czy sideboardzie, a przejecie kontroli nad jakas postacia za pomoca influence'a nie jest zagraniem tej postaci... To ciekawe, bo :"If the influece check is succesful[...]the revealed character card may be immediately played. In order to play this character ..." MELE 64-65 |
|
| Autor: | Jaded [ Śr sty 26, 2005 20:36 ] |
| Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): Żeby zagrać Wosów, Krasnoludów (w dowolnej alignacji) a potem Wizard's Ring i złożyć w tym samym miejscu. W takim "głupim" Bree jest nawet lepiej. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|