Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
porady do tworzenia talii turniejowych https://meccg.pl/viewtopic.php?f=21&t=79 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gyg [ So maja 08, 2004 19:00 ] |
Tytuł: | porady do tworzenia talii turniejowych |
Czy osoby doswiadczone "turniejowo" (Chris, Jaded na przyklad) moga napisac pare uwag jak tworzyc talie na turniej? Nie chodzi mi o jakies super tajne comba ale ile wziac kart punktowanych, ile punktow miec w talii, jakie hazardy sie oplaca brac itd. |
Autor: | Chris [ So maja 08, 2004 19:35 ] |
Tytuł: | |
Hazardy w miare uniwersalne (co moze doprowadzic do bolu glowy przy wymyslaniu). Najlepiej takie ktore bolaly by kazda druzyna (wizard/fallen/barlog/ringwright), wg. mnie talie nastawione na jeden rodzaj kreaturek sa calkiem niezle, szczeczgolnie ze wspomagaczkami. Chociaz sa zwolennicy wrzucania wszystkiego po trochu aby podlapac ew. bonusy z hazardow przeciwnika. Ja osobiscie nie radzilbym skladac czesci resourcowej zbyt skomplikowanych, n/p Bane of Ithil Stone, w sumie tez zadko (i to bardzo udaje sie zagrac Jedyny, czy wogole piersiecnie). Talie mniej niz po 40 kart, u mnie zazwyczaj waha sie to pomiedzy 32-37 kart per side. Warto pamietac aby miec po kilka sztuk punktowanych kart tego samego rodzaju item/faction/ally. W sumie to nie wiem jak bardziej Tobie poradzic, swoich pomyslow na talie nie bede przeciez tutaj wrzucal ![]() Domyslam sie ze dla czesci z was bedzie to nowe doswiadcznie ale na kolejnym turnieju bedziecie juz bogatsi o doswiadczenia z poprzedniego ![]() Pozdrawiam Chris |
Autor: | Jaded [ N maja 09, 2004 10:34 ] |
Tytuł: | o taliach turniejowych |
Szczerze pisząc nie lubię grać one deck game i poza turniejami robiłem to może ze trzy razy. Uważam, że dla MECCG najlepsza jest three deck game. Wtedy tworzy się i sprawdza najciekawsze koncepcje. Szkoda teżn spędzić x godzin na układaniu talii i rezerwować popołudnie, żeby zakończyć grę po 50, a bywa, że po 30 minutach. W oparciu jednak, o to co zagrałem i zaobserwowałem, mogę się podzielić kilkoma spostrzeżeniami: -to banał, ale najlepiej zaskoczyć przeciwnika - kolega zagrał kiedyś na turnieju w samym Mordorze - punkty szły mu powoli, ale był całkowicie odporny na nasze hazardy. - w one deck game sideboard nie jest częścią strategii decku, to raczej rezerwa, na wypadek szczególnej taktyki obranej przez przeciwnika -jeśli masz kartę unique którą przeciwnik już wprowadził -może warto ją zatrzymać na ręku - na Wolnej Radzie przeciwnik ma jeden punkt mniej - złożone combo rzadko wychodzi - zagranie "the White Tree" czy powrót wizarda po "sacrifice of form" może nie wypalić. Osobiscie miałem nieprzyjemność przegrać w trzech turach (w sensie: trzy moje, trzy kolegi) -w talii turniejowej ważniejsza jest część resource'owa, hazardową można fatalnie chybić, resource'owa lepiej lub gorzej, ale zadziała. - z moich doświadczeń wynika, że lepiej jest mieć dużo punktowych kart (około połowy) - gra jest bardziej ryzykowna, ale jest większa szansa na szybkie zwycięstwo, poza tym w one deck game nie ma czasu na korzystanie z sideboard'u - wszystkie ważne karty trzeba mieć w decku -trzeba mieć w talii "Mouth of Sauron" ![]() -granie Jedynym to duże ryzyko, można przegrać zanim wyciągnie sie jego kartę; z drugiej strony 8pkt turniejowych kusi |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |