Ciekaw jestem ilu z nas pamięta, że jest taka opcja grania w MECCG
Nie będę tu wygłaszał tezy, że to lepiej albo gorzej. Na pewno jest to jednak trochę inaczej.
Skoro Liga nie bardzo chce ruszyć z kopyta (wciąż brak tego minimum 4 drużyn po rejteradzie Gyga

) to chciałbym zaproponować imprezę alternatywną.
Taki sobie
turnieik w konwencji Multiplayer :roll:
I żeby uniknąć targowania w stylu ten ma cośtam

a tamtemu tu mu za daleko

impreza odbyłaby się
w Kędzierzynie-Koźlu w dniu 12.03.2005.
Adres:
Szkoła nr 15 (teraz to chyba gimnazjum)
ul.Szymanowskiego 19
Kędzierzyn-Koźle (dzielnica Kłodnica - może być pomocne) W razie czego służę pomocą
604 796 561Kto przyjedzie będzie się dobrze bawił, kto nie - jego strata.
Z racji powyższej arbitralności zakładam mniejszą "pompę" i rangę niż dotychczasowe dwa turnieje, co nie znaczy, że zabawa będzie gorsza
No i całość ma sens, jeśli uzbiera się nas co najmniej "dziewiątka".
Zasady generalnie takie jak na turnieju z odpowiednimi modyfikacjami dotyczącymi Multiplayer rzecz jasna. Wszystko oczywiście do dogrania i wyklarowania.
No coż, pozostaje więc tylko czekać na zapisy - listę będę uzupełniał właśnie tu.
Otóż i lista:1. Wojtek
2. Gror
3. Jaded
4. Tworek
5. Rafał
6. Root
7. Kfiad
8. Konrad Klar
9. Yabree
10. Mały
11. Ciachu
12. Gadzin
A poniżej zasady, według których będziemy grali (oczywiście wypisane tylko te charakterystyczne, pozostałe zasady ogólne będą obowiązywać tak jak na ostatnim turnieju):
1. Grać będziemy jednodeckówki, trzy rundy, maksimum po 2 godziny na każdą rundę.
2. W każdej grze będzie uczestniczyło 3 graczy; jeśli liczba uczestników podzielona przez 3 da wynik z resztą 1 jedna z gier w rundzie (ta najniżej rozstawiana - za wyjątkiem pierwszej) będzie czteroosobowa. Jeśli wynik powyższego dzielenia da resztę 2 jedna z gier będzie dwuosobowym pojedynkiem (również między graczami najniżej rozstawianymi). Te dwie być może trochę dyskusyjne zasady są nieodzowną alternatywą do zamykania listy uczestników przy osiągnięciu liczby podzielnej przez 3.
3. Punkty turniejowe będą przyznawane tak jak na pozostałych turniejach, przy czym każda gra będzie miała jednego zwycięzcę i dwóch (trzech) przegranych. Punkty zwycięzcy zostaną określone na podstawie porównania jego MP z MP najlepszego przegranego. Punkty przegranych będą określone na podstawie analogicznego porównania ich MP z MP zwycięzcy.
4. Dodatkowym parametrem pomocniczym przy ustalaniu zajmowanych miejsc będzie suma iloczynów MP gracza przez średnią MP rywali zdobytych w każdej z gier. Przykładowo w trzech grach(
27-11-18; 29-
19-20; 29-
28-24) parametr ten dla
Zielonego będzie wynosił 1,86 + 0,78 + 1,06 = 3,70
5. Dopiero po ustaleniu kto kim gra gracze wkładają odpowiednich Wizardów/Ringwraithów do decku (z kolekcji - nie muszą być wcześniej przygotowani). Nie można grać Sauronem. Gra Balrogiem czy Fallen Wizardem nie jest zabroniona natomiast wiąże się z oczywistym ryzykiem spotkania z "sobowtórem" (wtedy kto pierwszy ten lepszy).
6. Hazard Opponent jest ruchomy - w pierwszej turze hazardy graczowi rzuca przeciwnik siedzący po jego lewej ręce. W kolejnej turze następny zgodnie z ruchem wskazówek zegara (itd.)
7. Jeśli Aktualny Hazard Opponent zadeklaruje, że skończył rzucać hazardy na daną drużynę hazard limit spada o 1 i jeśli nie został tym samym wyczerpany hazardy może rzucać kolejny gracz (zgodnie z ruchem wskazówek zegara). Gracze inni niż Gracz Aktywny "Resource Player" i Aktualny Hazard Opponent
nie dobierają kart na koniec Movement/Hazard Phase i podczas End-Of-Turn Phase.
8. Metoda Weakest Link nie będzie stosowana.
Będą obowiązywały zasady z Instrukci MELE str71.(METW str65) z wyjątkami opisanymi powyżej. Gdyby ktoś nie miał, lub co gorsza nie chciało mu się zaglądać, krótki przegląd:
-rzucamy kostką, i siadamy zgodnie ze wskazówkami zegara od najwyższego do najniższego wyniku
-gracze kolejno, zaczynając od tego , który wyrzucił najwięcej,wybierają swojego Avatara. Avatar jest więc od początku jawny.
- Jeśli gracz wybrał Wizarda/Ringwraitha, kolejny gracz musi wybrać innego
- Jeśli gracz wybrał Wizarda/Fallen Wizarda kolejny gracz nie może wybrać odpowiadającego mu Fallen wizarda/Wizarda
- Kolejny gracz może wybrać tego samego Fallen Wizarda, lub Balroga.Powodzenia 
- Gracze wkładają do talii do trzech kopii wybranego Avatara
- Połowę hazardów (zaokrąglając w górę) muszą stanowić hazard creatures.Agenci i Creatures , które można zagrać jako permanent -event liczą się jako pół hazard creature.
- Każdy z graczy ma pulę do 25 postaci. Ten, który wyrzucił najmniej pierwszy wystawia postać, poźniej kolejny - przeciwnie do wskazówek zegara.
- Jeśli wszyscy zakończyli wystawianie, do 10 postaci z pozostałej puli można włożyć do talii.
- Po wystawieniu postaci, każdy gracz może wymienić do trzech kart z kolekcji z kartami w talii (muszą być zachowane zasady konstrukcji talii)- po grze należy powrócić do stanu sprzed wymiany