| Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
| Multiplayer https://meccg.pl/viewtopic.php?f=21&t=226 |
Strona 1 z 6 |
| Autor: | Gror [ Cz lut 03, 2005 15:49 ] |
| Tytuł: | Multiplayer |
Ciekaw jestem ilu z nas pamięta, że jest taka opcja grania w MECCG Nie będę tu wygłaszał tezy, że to lepiej albo gorzej. Na pewno jest to jednak trochę inaczej. Skoro Liga nie bardzo chce ruszyć z kopyta (wciąż brak tego minimum 4 drużyn po rejteradzie Gyga Taki sobie turnieik w konwencji Multiplayer :roll: I żeby uniknąć targowania w stylu ten ma cośtam Adres: Szkoła nr 15 (teraz to chyba gimnazjum) ul.Szymanowskiego 19 Kędzierzyn-Koźle (dzielnica Kłodnica - może być pomocne) W razie czego służę pomocą 604 796 561 Kto przyjedzie będzie się dobrze bawił, kto nie - jego strata. Z racji powyższej arbitralności zakładam mniejszą "pompę" i rangę niż dotychczasowe dwa turnieje, co nie znaczy, że zabawa będzie gorsza No i całość ma sens, jeśli uzbiera się nas co najmniej "dziewiątka". Zasady generalnie takie jak na turnieju z odpowiednimi modyfikacjami dotyczącymi Multiplayer rzecz jasna. Wszystko oczywiście do dogrania i wyklarowania. No coż, pozostaje więc tylko czekać na zapisy - listę będę uzupełniał właśnie tu. Otóż i lista: 1. Wojtek 2. Gror 3. Jaded 4. Tworek 5. Rafał 6. Root 7. Kfiad 8. Konrad Klar 9. Yabree 10. Mały 11. Ciachu 12. Gadzin A poniżej zasady, według których będziemy grali (oczywiście wypisane tylko te charakterystyczne, pozostałe zasady ogólne będą obowiązywać tak jak na ostatnim turnieju): 1. Grać będziemy jednodeckówki, trzy rundy, maksimum po 2 godziny na każdą rundę. 2. W każdej grze będzie uczestniczyło 3 graczy; jeśli liczba uczestników podzielona przez 3 da wynik z resztą 1 jedna z gier w rundzie (ta najniżej rozstawiana - za wyjątkiem pierwszej) będzie czteroosobowa. Jeśli wynik powyższego dzielenia da resztę 2 jedna z gier będzie dwuosobowym pojedynkiem (również między graczami najniżej rozstawianymi). Te dwie być może trochę dyskusyjne zasady są nieodzowną alternatywą do zamykania listy uczestników przy osiągnięciu liczby podzielnej przez 3. 3. Punkty turniejowe będą przyznawane tak jak na pozostałych turniejach, przy czym każda gra będzie miała jednego zwycięzcę i dwóch (trzech) przegranych. Punkty zwycięzcy zostaną określone na podstawie porównania jego MP z MP najlepszego przegranego. Punkty przegranych będą określone na podstawie analogicznego porównania ich MP z MP zwycięzcy. 4. Dodatkowym parametrem pomocniczym przy ustalaniu zajmowanych miejsc będzie suma iloczynów MP gracza przez średnią MP rywali zdobytych w każdej z gier. Przykładowo w trzech grach(27-11-18; 29-19-20; 29-28-24) parametr ten dla Zielonego będzie wynosił 1,86 + 0,78 + 1,06 = 3,70 5. Dopiero po ustaleniu kto kim gra gracze wkładają odpowiednich Wizardów/Ringwraithów do decku (z kolekcji - nie muszą być wcześniej przygotowani). Nie można grać Sauronem. Gra Balrogiem czy Fallen Wizardem nie jest zabroniona natomiast wiąże się z oczywistym ryzykiem spotkania z "sobowtórem" (wtedy kto pierwszy ten lepszy). 6. Hazard Opponent jest ruchomy - w pierwszej turze hazardy graczowi rzuca przeciwnik siedzący po jego lewej ręce. W kolejnej turze następny zgodnie z ruchem wskazówek zegara (itd.) 7. Jeśli Aktualny Hazard Opponent zadeklaruje, że skończył rzucać hazardy na daną drużynę hazard limit spada o 1 i jeśli nie został tym samym wyczerpany hazardy może rzucać kolejny gracz (zgodnie z ruchem wskazówek zegara). Gracze inni niż Gracz Aktywny "Resource Player" i Aktualny Hazard Opponent nie dobierają kart na koniec Movement/Hazard Phase i podczas End-Of-Turn Phase. 8. Metoda Weakest Link nie będzie stosowana. Będą obowiązywały zasady z Instrukci MELE str71.(METW str65) z wyjątkami opisanymi powyżej. Gdyby ktoś nie miał, lub co gorsza nie chciało mu się zaglądać, krótki przegląd: -rzucamy kostką, i siadamy zgodnie ze wskazówkami zegara od najwyższego do najniższego wyniku -gracze kolejno, zaczynając od tego , który wyrzucił najwięcej,wybierają swojego Avatara. Avatar jest więc od początku jawny. - Jeśli gracz wybrał Wizarda/Ringwraitha, kolejny gracz musi wybrać innego - Jeśli gracz wybrał Wizarda/Fallen Wizarda kolejny gracz nie może wybrać odpowiadającego mu Fallen wizarda/Wizarda - Kolejny gracz może wybrać tego samego Fallen Wizarda, lub Balroga.Powodzenia - Gracze wkładają do talii do trzech kopii wybranego Avatara - Połowę hazardów (zaokrąglając w górę) muszą stanowić hazard creatures.Agenci i Creatures , które można zagrać jako permanent -event liczą się jako pół hazard creature. - Każdy z graczy ma pulę do 25 postaci. Ten, który wyrzucił najmniej pierwszy wystawia postać, poźniej kolejny - przeciwnie do wskazówek zegara. - Jeśli wszyscy zakończyli wystawianie, do 10 postaci z pozostałej puli można włożyć do talii. - Po wystawieniu postaci, każdy gracz może wymienić do trzech kart z kolekcji z kartami w talii (muszą być zachowane zasady konstrukcji talii)- po grze należy powrócić do stanu sprzed wymiany |
|
| Autor: | Gyg [ Cz lut 03, 2005 16:01 ] |
| Tytuł: | |
Oczywiscie jest jakies maximum graczy w grze? Bo gra w 6 osob to moze byc nudnawa... (chodzi oczywiscie o czekanie na swoja kolej). Jaka tam rejterada? Mowilem ze po sesji bedziemy rozmawiac o lidze. |
|
| Autor: | root [ Cz lut 03, 2005 16:15 ] |
| Tytuł: | |
Ja jestem bardzo za. Szczerze powiedziawszy dopiero przed poprzednim turniejem w warszawie ekipa pabianicka zaczela tak naprawde grac gry one vs one. Zawsze gralismy w 3 (Gad, Kwiat i ja ) i byla przednia zabawa. Sa zalet i wady takiej gry, ale i tak sadze ze warto. Impreze w KK przedyskutuje z wspolziomalami i sie zobaczy |
|
| Autor: | Gror [ Cz lut 03, 2005 16:52 ] |
| Tytuł: | |
Gyg napisał(a): Oczywiscie jest jakies maximum graczy w grze? Bo gra w 6 osob to moze byc nudnawa... (chodzi oczywiscie o czekanie na swoja kolej). Myślę, że "trójka" to max na początek. Też jestem zdania, że czekanie Gyg napisał(a): Jaka tam rejterada? Mowilem ze po sesji bedziemy rozmawiac o lidze. Aaa, tak postanowiłem Cię podrażnić |
|
| Autor: | Wojtek [ Pt lut 04, 2005 9:15 ] |
| Tytuł: | |
Ja chcę na taki turnieik, ja chcę Czy są jeszcze wolne miejsca |
|
| Autor: | Gror [ Pt lut 04, 2005 10:28 ] |
| Tytuł: | |
Wojtek napisał(a): Ja chcę na taki turnieik, ja chcę Czy są jeszcze wolne miejsca Już kolegę zapisuję Trzeba było chociaż sie zalogowaść jako Tajemniczy Nieznajomy albo przynajmniej se brodę przyprawić, bo wszyscy pomyślą że lobbujemy za jakimś przekrętem |
|
| Autor: | Jaded [ Pt lut 04, 2005 10:40 ] |
| Tytuł: | |
Nie ma to jak dyskusja kolegów z pracy na internetowym forum. |
|
| Autor: | Gość [ Pt lut 04, 2005 11:13 ] |
| Tytuł: | |
Gror napisał(a): Trzeba było chociaż sie zalogowaść jako Tajemniczy Nieznajomy albo przynajmniej se brodę przyprawić, bo wszyscy pomyślą że lobbujemy za jakimś przekrętem No to jeszcze raz. Chciałbym się zapisać na to cudo ,znaczy na turniej. Mieszkam daleko, ale naprawdę przyjadę, bo słyszałem, że te turnieje w K-Koźlu to są naprawdę fajne i organizatorzy są tacy mili. Ah.. oh.. |
|
| Autor: | Gror [ Pt lut 04, 2005 11:36 ] |
| Tytuł: | |
Jaded napisał(a): Nie ma to jak dyskusja kolegów z pracy na internetowym forum. A Ty tu nie dezawuoluowywuj tylko się zapisuj |
|
| Autor: | Gror [ Pn lut 07, 2005 9:34 ] |
| Tytuł: | |
No, Panowie (i Panie Zgłaszać się zgłaszać, bo będziemy zamykać listę |
|
| Autor: | Tworek [ Pn lut 07, 2005 10:24 ] |
| Tytuł: | |
Ja w Multiplayera grałem wiele razy i zawsze była świetna zabawa. Ciekawe że zawsze wygrywał nie ten co miał najlepszy deck... tylko ten któremu najsłabszy grał hazardy. Ale nie o wygrywanie przecież chodzi, super się gra w Multiplayera. Najwięcej grałem w 4 osoby i trwało to jakieś 6 godzin. Nie za bardzo kumam ideę turnieju w Multiplayera. Ale we 2 z Rafałem do Kędzierzyna na jakąś 5-osobowę gierkę chętnie bym kiedyś wpadł. pozdrawiam Tworek |
|
| Autor: | Gror [ Pn lut 07, 2005 10:52 ] |
| Tytuł: | |
Co do tego rzucania hazardów, to przecież Hazard Opponent jest ruchomy, tzn. przesuwa się co turę. Jakaś tam więc kontrola nad wydarzeniami pozostaje. Zabawa rzeczywiście jest dobra, choć grałem co najwyżej w trójka (i tak też przewiduję na turnieju). Większa ilośc graczy to chyba trochę ryzykowne - aktywnych jest przecież w każdej turze tylko 2-3. Co do idei turnieju zmienia się tylko to, że nie będziemy grać parami tylko "trójkami". Zajmie to więcej czasu i będą możliwe tylko 3 rundy ale i tak myślę, że to wystarczy. Czyli co, mogę Cię z Rafałem do pisywać do marcowej listy? |
|
| Autor: | Gość [ Pn lut 07, 2005 11:02 ] |
| Tytuł: | |
Gror napisał(a): Co do tego rzucania hazardów, to przecież Hazard Opponent jest ruchomy, tzn. przesuwa się co turę. Jakaś tam więc kontrola nad wydarzeniami pozostaje. A my zawsze graliśmy, ze kolejnosc jest niezmienna Gror napisał(a): Zabawa rzeczywiście jest dobra, choć grałem co najwyżej w trójka (i tak też przewiduję na turnieju). Większa ilośc graczy to chyba trochę ryzykowne - aktywnych jest przecież w każdej turze tylko 2-3. to fakt, jesli to ma być turniej Gror napisał(a): Czyli co, mogę Cię z Rafałem do pisywać do marcowej listy? Jeśli żaden kataklizm się nie wydarzy to powinniśmy przyjechać. pozdrawiam Tworek |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Pn lut 07, 2005 12:27 ] |
| Tytuł: | |
Gror napisał(a): Co do tego rzucania hazardów, to przecież Hazard Opponent jest ruchomy, tzn. przesuwa się co turę gdzie to znalazles? nigdy nie slyszalem o czyms takim - kiedy gra sie rozpocznie rzucasz hazardy na osobe siedzaca po twojej lewej stronie i zawsze gralem ze to sie nie zmienia |
|
| Autor: | Jaded [ Pn lut 07, 2005 12:49 ] |
| Tytuł: | |
Mało tego, graliśmy też tak, że rzucanie hazardów można cedować na nieaktywnego gracza kosztem obniżenia o 1 hazard limitu (ten przepis opublikowali jako opcjonalny, jeszcze kolesie z ICE) |
|
| Strona 1 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|