Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest So gru 06, 2025 6:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So gru 11, 2004 0:20 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1878
Lokalizacja: Katowice
Zasady niemal w całości pokrywają się z "warszawskimi",jest trochę kosmetyki, istotne zmiany zaznaczone są na czerwono. Zajrzyjcie też do tematu "Konkluzje" w dziale zasady i taktyki.

Kolejne poprawki w kolorze zielonym:

Calych zasad MECCG nie bede przytaczal, polecam za to przeczytanie wszystkich instrukcji plus odsylam was do dzialu zasady i taktyki aby przejzec erraty i dodatkowe rulingi (dla leniwych podaje link http://kfiadeg.afraid.org/meccg/viewtopic.php?t=14 ). Zdecydowana wiekszosc zasad ktore tam sa beda obowiazywaly na turnieju. Wazniejsze z nich lub te ktore zostana wylaczone przytocze tutaj (ponwonie dla leniwych ). Na turnieju oczywiscie beda one dostepne w formie pisanej i najprawdopodobniej elektronicznej.

- turniej rozgrywany bedzie w systemie szwajcarskim, kazdy mial by do rozegrania 4 gry (nawet jeśli będzie więcej niż 16 graczy - ze względów ograniczeń czasowych)
- punktacja: If, at Free Council after the final marshalling points (MP) totals have been tallied, one player has more MPs than the opponent, that player wins. The winner receives 4,5 or 6 tournament points depending upon the ratio of his MP total to the opponent. The loser recives 2,1 or 0 points respectively. To determine the winner's MP ratio, divide the winner's total MPs by the loser's MPs. A loser with 0 MPs automatically gives the winner 6 points
Winning with The One Ring - 8
Defeating opponent with a Marshalling Points Ratio of 2 or greater-6;
Defeating opponent with a Marshalling Points Ratio less than 2 but greater than or equal to 1.5-5;
Defeating opponent with a Marshalling Points Ratio less than 1.5 but greater than one-4;
Defeating opponent with the Weakest Link Method of breaking ties at the Free Council-3.5;
Losing with the Weakest Link Method of breaking ties at the Free Council-2.5;
Losing to an opponent who wins by result (d) above-2;
Loosing to an opponent who wins by result (c) above-1;
Losing the game otherwise-0.

- osoby bez pary w każdej rundzie otrzymają BYE (odpowiednio 6, 5, 4 i 3 punkty turniejowe w każdej z rund)


W związku z tym, że może być nieprzepisowa ilość graczy awaryjnie dodajemy jedno kryteriu (4) rozstrzygania remisów na końcu turnieju:
1.Porównujemy liczbę porażek wszystkich remisujących - ci którzy mają najmniej przechodzą dalej
2.Porównujemy liczbę zwycięstw (3,5 punkta lub więcej) - ci którzy mają najwięcej przechodzą dalej
3.Sumujemy punkty turniejowe przeciwników każdego z remisujących, ci którzy mieli "najtwardszych" przeciwników (najwyższa suma) przechodzą dalej
4.(nieoficjalne) Sumujemy "małe punkty" jakie zdobyli na remisującym jego przeciwnicy - ci z najmniejszą sumą przechodzą dalej.
To kryterium, jak sądzimy, pozwoli definitywnie określić najlepszego z remisujących.


- czas jednej gry 1 godzina
- wszystkie gry są jedno-deckow'e
- wymagana ilosc MP do zwolania zakonczenia gry 25
- pomiedzy grami 10 minut przerwy
- character pool, z ktorego wystawiana jest druzyna startow wynosi maksymalnie 15 postaci, bez wizard'ow/balrog'a/ringwright'ow
- druzyna balroga lub ringwirghta moze wystawic 6 postaci na starcie (ale rowniez z pool'a 15 postaci)
- nie mozna w startowej druzynie wystawic wizard'a/balrog'a/ringwright'a
- ilosc kopii wizard'a/balrog'a/ringwright'a w talii
1) wizard 2 + 1 (lub 3)
2) fallen wizard 3
3) balrog 3
4) ringwright 2 + 1 (lub 3)
- W grze przeciwko Fallen-Wizardowi gracz Może wymienić swojego wizarda w talii jeśli właśnie takiego zadeklarował gracz grający Fallen Wizardem
- home rule -jesli przeciwnik wystawi wizard'a/ringwriht'a, ktorego aktualnie mamy na reku, mozemy wystawic go jako alternatywnego, ktorego posiadamy w talii, a momencie dociagniecia odpowiedniej postaci natychmiast jest ona podmieniona z wystawiona
- zasady opcjonalne dopuszczone na turnieju:
1) burglary
2) recently visited sites (+1 strike, +1 prowess)
3) Company vs. company combat (zarówno z instrukcji MELE jak i MEWH)
4) postac moze probowac walczyc na -3 bez tapowania
5) postać może próbować zdejmować korupcję na -3 bez tapowania
- karty zagrywalne na agentow nie moga byc zagrywane przeciwko ringwright'owi/sauronowi/balrogowi
- agenci nie moga ruszac sie do Wizard haevan'ow oraz Under-deep'ow
- +5 general influence'a ringwright'a/sauron'a nie jest uzywane w przypadku influence'a dokonywanego przez agenta(dotyczy w zasdzie tylko Golodhrosa)
- on guard creature vs burglary, kreaturka atakuje cala druzyne po probie wlamania niezaleznie od jej powodzenia.
- druzyna ringwright'a moze zaczynac gre w Dol Guldur lub Minas Morgul
- druzyna balroga moze zaczynac gre w Morii lub w Under-gates oraz miec dwie druzyny startowe (po jednej w w/w lokacjach)
- druzyna fallen wizard'a moze zaczynac gre w The White Towers lub w dowolnych site'cie Ruins & Lairs w Arthedain'ie
- sideboard 30 kart plus 10 kart do sideboard'u na Fallena,
- w site'ach w under-deepach nie mozna zagrywac kart "keyed to region"
- talia:
1) musi skladac sie z takiej samej ilosci hazard'ow i resource'ow
2) w czesci hazard'owej musza byc conajmniej 12 creatures
3) creatures bedace jednoczesnie event'ami liczone sa jako 0.5 (n/p 5 nazguli i Mouth of Sauron to razem 3).
4) od momentu zaczecia turnieju nie moze byc modyfikowana
5) po kazdej grze karty użyte z sideboard'u musza byc odlozone z powrotem
- dozwolone jest używanie map z regionami zamiast kart regionow
- wyeliminowanie wizard'a/balrog'a/ringwright'a/fallen'a -5 MP
- tylko jedna karta unique na raz moze byc w grze, wyjatkiem sa manifestacje smokow: Example: You have played Smaug at Home and Smaug Ahunt (both are still in play). Then you play Dragon's Desolation and Smaug on one of your opponent's companies at Weathertop. Your opponent plays Old Thrush, rolls lucky, and defeats Smaug. He gets 5 MPs for defeating Smaug and Smaug, Smaug at Home, and Smaug Ahunt are all removed from play and The Lonely Mountain (Smaug's lair) no longer has an automatic-attack.
If, instead, one of your own companies had gone to The Lonely Mountain and defeated Smaug at Home, you would not receive the 5 MPs.
- za wyeliminowanie swojej kreaturki (poddaję się) nie dostaje sie MP
- jezeli druzyna znajduje sie w lokacji Under-deep podczas rady, jej punkty nie wliczaja sie do ilosci MP niezbednej do zwolania rady, za wyjatkiem druzyn Balroga (na radzie juz sie wliczaja do calkowitej ilosci MP)
- na turnieju mozna uzywac kart z nastepujacych dodatkow: METW, METD, MEDM, MELE, MEATS, METWH, METB a takze oficjalnych kart promocyjnych, nie mozna uzywac German Promo Cards, oraz kart (w szczegolnosci lokcaji) ktore pojawily sie na internecie po rozwiazaniu umowy pomiedzy Iron Crown Enterpisses a Tolkien Enterprisses.
- na turnieju dopuszczalne sa tylko oryginalne karty, moga one byc umieszczone w protector'ach
- dozwolone są karty innych niż angielska wersji językowych (trzeba jednak pokazać przeciwnikowi tekst angielski)
- nie dozwolone jest znakowanie kart lub protector'ow
- nie dozwolone jest na turnieju gryzienie przeciwnika
- hazard creatures zagrane jako automatic-attack nie daja MP, oraz nie sa liczone do limitu hazard'ow
- If a body check against a Ringwraith is exactly equal to 7 or 8, the Ringwraith is returned to your hand. You do not lose the game if your Ringwraith is removed in this fashion - you may bring such a Ringwraith back into play in the same fashion as you revealed him in the first place. If this happens to our Ringwraith, you may not reveal a different Ringwraith and your opponent may not reveal the Ringwraith that you returned to your hand.Ringwraith follower jest odzrzucany
- A corruption check for any character in a Ringwraith's company is modified by +2 (ta zasada tyczy sie rowniez Balroga)
- Fallen Wizard moze miec po 2 kopie kart non-unique, oprocz kart typu stage tych moze miec do 3 kopii
- Corruption checks for a Fallen-wizard are handled as if he were a minion character
- Corruption checks for a Fallen-wizard's non-Orc and non-Troll character are handled as if the player were a Wizard
- All non-Orc/Troll characters may freely use both hero and minion items
- pojawily sie pytania dotyczace site path, przytaczam wiec wyciag z instrukcji "Site Path: The site path of a site is the sequence of regions between the site and its nearest Haven as listed on the site's card. A company's site path is the sequence of regions between its site of origin and its new site". Czyli karty typu n/p Dragon's Desolation lub Storms of Osse zagrywa sie patrzac na sciezke site'u a nie na sciezke regionow przez ktore idzie druzyna. Czyli n/p jezeli druzyna porusza sie z Edoras w Rohanie do Glittering Caves w Gap of Isen (chyba ), to w Glittering Caves, o ile Doors of Night sa w grze, mozna zagrac smoka po rzuceniu uprzednim zagraniu Dragon's Desolation, pomimo tego iz druzyna idzie przez dwa Border-Land'y.
- Q: When a card says "site path," is that the regions listed on the site?
A: It depends. Some cards (like Snowstorm) refer to the company's site path, which is the regions the company moved through. Other cards (like the tapping effect of Long Winter) refer to the site's site path, which is the regions listed on the site card. Note that when using starter movement, the site's site path and the company's site path are the same.
- agents attacks against minion companies are always detainment
- Palantir of Elostirion i Palantir of Orthanc nie daja nigdy (niezaleznie od zagranych kart) ZADNYCH punktów Fallen-Wizard'owi
- Balrog player receive no MP for hero items played at his Darkheaven
- Balrog vs. Balrog - w momencie pojawienia się Balroga przeciwnik odrzuca wszystkie karty Balrog specific (łącznie z postaciami)

-To samo dzieje się w przypadku śmierci Balroga
- METODA NAJSŁABSZEGO OGNIWA
Jeżeli okaże się, że gracze kończą z jednakową iloscią punktów, każda postać - oprócz Awatarów - dostaje jeden dodatkowy punkt korupcji. Kazda postać - w tym czarodzieje (Ringwraith i Balrog oczywiście nie) musi wykonać test korupcji. Punkty zwycięstwa są znowu podliczane i zwycięża gracz z większą ilością punktów. Jeśli nadal jest remis, procedura się powtarza, aż jeden z graczy zwycięży. W bardzo rzadkim przypadku, gdy wszystkie postacie oprócz czarodziejów zostały skorumpowane i odrzucone tą metodą i nadal jest remis, każdy gracz otrzymuje trzy punkty turniejowe


Ostatnio edytowano Cz gru 16, 2004 22:07 przez Jaded, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 13, 2004 11:31 
Offline
Pan na Rhosgobel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 8:12
Posty: 840
Lokalizacja: Rhosgobel
Cytuj:
- wyeliminowanie wizard'a/balrog'a/ringwright'a/fallen'a -5 MP

5MP dla tego co pokonał czy - 5MP dla tego co stracił?!
Wbrew pozorom to istotna różnica.
Już o to kiedyś pytałem lecz zapomniałem. :oops:

Cytuj:
2) recently visited sites (+1 strike, +1 prowess)
3) Company vs. company combat (zarówno z instrukcji MELE jak i MEWH


Poproszę o krótkie streszczenie co to za zasady!

_________________
Nie ufaj czarodziejom, bo są chytrzy i skorzy do gniewu.
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 13, 2004 14:12 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
za smierc maga/ringwraith'a/balrog'a gracz który stracił go dosctaje -5 MP za postacie


recently visited sites +1 prowess +1 strike

chodzi o to ze grajac z tym samym alingment'em co twój deck, kiedy przeciwnik tapnie i zdiscarduje jakis site z automatic-attack'iem to kiedy ty do niego wejdziesz swoja drużyną to AA bedzie mial dodatkowy strike i o jeden wiekszy power
jezeli grasz z innym alingment'em niz twój to nie ma tej zasady, znaczy sie jesli ktos zbada minion Barrow Downs to na hero Barrow Downs jest nadal zwykly AA; jesli ktoś zbada hero Minas Tirith to na minion Minas Tirith jest nadal zwykły AA

comapany vs company combat (cvcc)

jezeli ty i twuj przeciwnik gracie innymi alingment'ami to kiedy wasze druzyny spotkaja sie na jakims site'cie mozna zadeklarowac atak swoja kompania na team przeciwnika

minion bez zagrania odpowiedniej karty nie moze attakowac minion'a, hero nigdy nie mozne atakwac hero; hero drużyny fallen'a licza sie jak hero, ale jesli ma on wiecej niz 7 stage point'uw (chyba wiecej jak 7, nie chce mi sie dokladnie sprawdzac) to moze on atakowac swoimi hero companies inne hero companies i vice versa, overt druzyny fallen'a licza sie jak minion (czyli bez karty nie moga atakowac innego minion'a)

a dziala to tak
gracz który zainicjowal walke jest strona atakujaca i zanim zadeklaruje atak musi walczyc z AA
cvcc jest traktowany jako atak z taka ilosci strike'uw ile zdolnych do walki postaci i ally'iów (ally z prowess atribute) w atakujacej druzynie, mozna go jak zwykly atak skasowac (Concealment, A Nice Place to Hide; Torque of Hues itp; karty które kasauja atak tylko okreslonego typu np. Dark Quarrels - kasuje orki, trolle i moze tez ludzi - mozna uzyc jesli atakujaca druzyna sklada sie z samych postaci i ally'iów tego typu)
jesli w broniacej sie druzynie sa jakies odtapowane postacie to kontrolujacy ja gracz wybiera z kim z druzyny przeciwnika beda walczyc, nastepnie jezeli w broniacej sie druzynie sa jakies tapniete postacie to atakujacy gracz moze wybrac kture z jego odtapowanych postaci (o ile jeszcze nie przydzielone przez gracz broniacego sie do walki z jego odtapowanymi postaciami) beda walczyc z tapnietymi postaciami gracza broniacego sie, nastepnie jesli w druzynie atakujacej sa jakies tapniete postacie to gracz broniacy sie przydziela ich ataki to swoich postaci (które również moga byc tapnięte)

zadna postac nie moze walczy z wiecej niz jedna postacia, chyba ze dysponuja jakas specjalna zdoloscia lub zagra sie odpowiednia karte

jezeli w druzynie atakujacej sa jakies postacie które nie zostały przydzielone do walki (bo gracz broniacy sie ma mniej postaci) to za kazda taka postac atakujacy gracz ma do rozdysponowania -1 do powera którejs z broniacych sie postaci (jak zazwyczaj kiedy jest wiecej strike'uw niz postaci w druzynie)

nieprzydzielone do strike'uw postacie gracza broniacego sie (kiedy sa to ally'ie bez prowess, lub kiedy ma wiecej postaci niz atakujacy gracz) moga sie tapowac by wspomagac swoich walczacych kompanów

(nadliczbowi obroncy nie daja excess strikes tak jak nadliczbowi atakujacy, nadliczbowi atakujacy nie moga sie tapnac by wspomagac walczacyh kompanów tak jak nadliczbowi obroncy)

broniacy sie gracz moze zagrac karty które oddzialowyja na atak jako calość (np. The Dwarves Are Upon You)

rozstrzygane sa 'pojedynki' miedzy postaciami wedle kolejnosci ustalonej przez gracza atakujacego:
gracz atakujacy decyduje czy jego postac sie tapnie do walki czy nie;
przydzialela excess strkies;
zagrywa karty na swoja postac (tylko jedna karta Warrior only moze byc zagrana na dana postac);
gracz broniacy sie decyduje czy tapnac postac czy nie;
decyduje czy tapnac nieprzydzielone do walki postacie jako support;
zagrywa karty na swoja postac (tylko jedna karta Warrior only moze byc zagrana na dana postac);
obaj gracze rzucaja koscmi i dodaja wyniki swoich rzutów do koncowego prowess ich postaci (po dodaniu wszelkich modyfikatorów za: bronie, karty ogólnie dzialajace na atak, tapniecie lub nie, support inncyh postaci, minusy za excess strkies, karty zagrane na postac, itp.)
jezeli gracz atakujacy uzyskal wiekszy wynik to postac broniaca sie jest ranna, a gracz atakujacy rzuca na jej body (ze wszelkimi modyfikatorami za przedmoity i inne karty), jezeli gracz broniacy sie wygral to on rzuca na body (ze wszelkimi modyfikatorami za przedmoity i inne karty) postaci atakujacej
jezeli byl remis to nic sie nie dzieje
nastepnie ta sekwencja jest powtarzana dla kazdej walczacej pary

jezeli któremus z graczy udało się zranic i zabic postac przeciwnika to otrzymuje za nia Kill MP (niezaleznie od alingment'u stron) jak za zabiteg stworka (za zabice maga/ringwratih'a/balrog'a nie dostaje sie punktów, tylko gracz którey stracił swojego 'avatara' dostaje -5 MP za postacie)

jezeli po ataku, w druzynie broniacego sie sa tylko ranne postacie, a atakujacy gracz ma jakac odtapowana postac to moze ja tapnac by zmusic przwciwnika do zdiscardowania wybranego (atakujacy wybiera) przedmioty, moze w tej samej chwili zagrac swoja kopie tego przemiotu jesli ma ja na reku pod postac która sie tapnęla by zmusic do zdiscardowania przedmiotu
mozna tapnac w ten sposób i zdiscardowac przeciwnikowi wiecej niz jeden przedmiot (przedmioty które 'cannot be stolen' nie moga byc zdiscardowane)

podczas cvcc nie mozna zagrywac zadnych hazard'uw
cvcc jest atakiem 'at the site' wiec enty nie moga walczyc (ale moga wspomagac, jednak w dryzynie atakujacej nie licza sie do excess strikes)
karty: Sacrifice of Form i True Fana nie moga byc zagrane podczas cvcc
skótki pojedynków sa natychiastowe (discardowanie sa Allies ginacej postaci; Fellowship moze zejsc, zanim inny walczcy z niego skorzystaja; na skutek smierci jedej postaci inna postac w dryzynie majaca na sobie Despair of the Heart musi rzucic na korupcje; 1 przedmiot moze byc przekazany od ginacej postaci komus innemu kto moze tez czerpac korzysci z tego przedmiotu, itp)
po cvcc nie mozna robic Influence atempt na przeciwnika (czyli albo atakujemy przeciwnika albo influencujemy go)
po cvcc atakujaca strona moze zagrac cos na site'cie (np. przedmiot, fakcje, ally'a, jakis event itp.)

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 13, 2004 19:55 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 912
Lokalizacja: Mount Doom
Nie zgodze sie z jedna kwestią w twojej wypowiedzi High ;)))

Cytuj:
A Fallen-wizard overt company may attack any company controlled by another player and vise versa.


Co oznacza ze overt kompania Sarumna, Alatara lub innego upadłego maga może do woli tłuc kompanie hero, ale również inne orkowe kompanie barloga, wiedźmy czy innego upadłego.


Nie bardzo też jestem pewien co do walki z drużyna non-overt. W instrukcji do WH jest:

Cytuj:
Normally, non-overt Fallen-wizard companies and Wizard companies may not attack each other. If using this optional rule, a company containing a Fallen-wizard with more than 10 stage points may initiate company vs. company combat with any of his opponent’s companies. Similarly, any of his opponent’s companies may initiate combat with a Fallen-wizard’s own company if that Fallen-wizard has more than 10 stage points.


Faktycznie chodzi mi jednak po głownie ta liczba 7 SP i to że upadły nie musi być obecny w atakującej lub atakowanej non-overt commpany, ale nie wiem czy to tylko moje urojenia, czy rzeczywiście było to gdześ zaznaczone (CRF itp).

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 13, 2004 21:20 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1680
Lokalizacja: Warszawa
racja pomylilem sie w dwóch miejscach

overt company fallen'a moze atakowac kogo zechce i tak samo kto zechce moze ja atakowac

natomiast wymagana liczba stage point'ów by hero company fallena mogly atakowac inne hero company jest 10 a nie 7, i druzyne takiego fallen'a mozna tez wtedy atakowac

w instrukcji do WH jest jasno napisane ze Fallen musi byc w tym hero company by doszlo do ataku (niewazne w która strone)

ale popytam sie jeszcze o szczegóły

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: jojojojojo
PostNapisane: Wt gru 14, 2004 11:34 
Offline
Scout
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 13, 2004 10:42
Posty: 13
Lokalizacja: chorzów
jo gdze dokładnie to jest w kedzerzynie kozlu ulica adres i o której to sie zaczyna przyjechac pryjade ale tylko popatszec o 17 musze byc w katosach tsza poaszec jak specjalisci graja na zasadach jakich nigdy nie widzałem ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: oki
PostNapisane: Wt gru 14, 2004 11:39 
Offline
Scout
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 13, 2004 10:42
Posty: 13
Lokalizacja: chorzów
jusz nie warzne mam to co chciałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 14, 2004 11:48 
Offline
Pan na Rhosgobel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 8:12
Posty: 840
Lokalizacja: Rhosgobel
Startrek napisał(a):
jusz nie warzne mam to co chciałem


:shock:

Czasami to się zastanawiam czy Ty się wygłupiasz czy naprawdę masz dysgrafię! :?: :!:

_________________
Nie ufaj czarodziejom, bo są chytrzy i skorzy do gniewu.
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 14, 2004 14:11 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 832
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
ważne jes że rozumiesz o co chodzi Efgard ;)

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt gru 17, 2004 12:29 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 1001
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Paczka z nagrodami dotarła do nas rzutem na taśmę 8) . W związku z tym mogę już podać oficjalnie kwotę tzw. "wjazdu" :D

15 zł

Zbierać będę ja :mrgreen: przed rozpoczęciem pierwszej rundy (sprytne co? :wink: ). Kwota okrągła, więc nie powinno być problemów z resztą :twisted:
A tak poważnie to za resztkę budżetu postanowiliśmy kupić jakieś niedrogie zapchajbrzuchy, bo czasu na pizzę to raczej nie będzie... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt gru 17, 2004 13:22 
Offline
Pan na Rhosgobel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 8:12
Posty: 840
Lokalizacja: Rhosgobel
Piękna cena!!! (mam nadzieję, że wliczone zostały w tą cenę alkohol i panienki :wink: :D )!

Jutro o tej porze będziemy już po pierwszych rozstrzygnięciach! :P

Siedzę w pracy, ale nie myślę o tym co robię tylko czy wziąść o jedną kreaturkę więcej czy na jej miejsce jakiegoś Lura, eh ... :D
DO ZOBACZENIA JUTRO! :P

_________________
Nie ufaj czarodziejom, bo są chytrzy i skorzy do gniewu.
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.021s | 11 Queries | GZIP : On ]