Do otworzenia niniejszego tematu zainspirowało mnie kilka czynników:
1. Marny rozwój

a raczej jego brak

drużynowych rozgrywek Ligi.
2. Ograniczone możliwości czasowe oraz logistyczne

jeśli chodzi o ogólnopolskie turnieje.
3. Dość powszechna obecność komputerów i innych internetów pod strzechami
4. Fascynacja

GCCG - systemem grania przez neta
Zróbmy sobie więc w tak zwanym międzyczasie jakieś rozgrywki sieciowe (przez GCCG). Już kiedyś postulował w tej sprawie Highwayman, a teraz chyba cała sprawa się dość znacznie spopularyzowała.
Żeby nie powielać rozwiązań, które już znamy i mamy na turniejach face-to-face proponuję następujące zasady:

sealed games - naprawdę rewelacja - kupujesz starter i boostery (powiedzmy za
25$) i z tego tworzysz deck (zabawa jest przednia jak jeździ Bombur z Valiant Swordem i drży przed Orc Warriors

)

system pucharowy "do dwóch przegranych" - każda gra będzie o stawkę i rozgrywki będą miały odpowiednie tempo
gra przy użyciu wszystkich istniejących site'ów (nie tylko tych kupionych) - zwiększa znacznie grywalność
struktura decku 25+25, minimum 10 creatures (luźniejsze wymagania, bo czasem nie ma co włożyć
)
oczywiście jednodeckówki do 20 MPOd zaraz przyjmuję zgłoszenia

Powiedzmy, że termin rozpoczęcia rozgrywek to
17.04.2005.
1. Gror
2. Ciachu
3. Jaded
4. Tworek
5. Root
6. Kfiadeg