Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

XVIII Mistrzostwa Polski - Goszyce - sprawy organizacyjne
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=18&t=1363
Strona 1 z 3

Autor:  Thorin [ Cz sie 22, 2013 23:42 ]
Tytuł:  XVIII Mistrzostwa Polski - Goszyce - sprawy organizacyjne

Chciałem zaproponować / zgłosić chęć organizacji jesiennego turnieju w dobrze już znanej remizie w Goszycach. Wstępnie Staszek się dowiaduje o wolny termin, a będzie to 11-13 Październik 2013r.
Koszty wejściówki trudno określić, ale szacuje je w okolicach 60-100zł w zależności od liczby uczestników i od ... wydaje mi się, że pójdziemy w stronę ich minimalizacji i nie będziemy kupować kart, wielkich nagród itd. - chyba ze sobie tego życzycie to inna sprawa.

Klasycznie zaczynamy w piątek o 14-16 (w zależności od przyjezdnych). Zapewnimy browar, ciasto, jakieś mniej więcej 2 ciepłe posiłki itd.

W przeciągu 2 tygodni uściślimy resztę informacji + założenie, już standardowych tematów (lista obecności, dojazd, zasady, ...).

Rozgrywki - ich ilość, i czas ustalmy w tym temacie

Mile widziane wszelakie sugestie co do - wszystkiego (jedzenie, nagrody, czas poza turniejowy..)

Autor:  Muad'Dib [ So sie 24, 2013 9:47 ]
Tytuł: 

Ewentualnie rozważacie opcję czwartku wieczór czy nie? Dobrze, że chłopaki wcześniej się do tego zabrali, jest dużo czasu, żeby urlop wynegocjować, żony ułagodzić świecidełkami itp :) Co do nagród to draft chyba powoli traci sens. Moje zasoby użytecznych kart się praktycznie skończyły, a robienie go z śmieci też nie ma sensu, żeby każdy miał 5 czy 6 kopię tej samej unikalnej karty. Ja bym bardziej stawiał na jakieś gadżety związane z naszą karcianką albo planszówki (gdyby było coś fajnego i niedrogiego).

Autor:  Thorin [ So sie 24, 2013 10:20 ]
Tytuł: 

Czwartek jest ewentualnie do przedyskutowania, tylko warunkiem jest to ze będzie więcej niż 2-3 osoby. Planszówki jak najbardziej na nagrody, z tym że jak to ma być coś sensownego to gra nie schodzi ze 100zł , a warto obsadzić 3 pierwsze miejsca choć może niekoniecznie każde miejsce grą za 100zł, co i tak da podniesienie kosztów turnieju o 200-250zł (chyba ze gry typu Blefuj)- ale jeśli tak chcemy to nie widzę przeszkód. Jeśli gadżety to już będziesz się musiał wysilić jako najbardziej zagłębiony w tym temacie.

Autor:  Vandrer [ So sie 24, 2013 14:34 ]
Tytuł: 

No to ja już lecę organizować te świecidełka, jak radzi Muad ;)

Co do nagród, to mi zajedno.
Co do spraw pozaturniejowych, to fajnie jakby znów była piłka do kosza, a gdyby był też stół do ping ponga (i całe piłeczki ;) ) to też się nie obrażę :P ;)

A poza tym, to cokolwiek i jakkolwiek będzie - będzie dobrze (i mam tylko nadzieję, że świecidełka się sprawdzą :) )

Autor:  Mag [ N sie 25, 2013 23:40 ]
Tytuł: 

No cóż .... w tym roku chyba mam pecha .... inne terminybyłyby dla mnie do zaakceptowania lub chociaż negocjacji...... natomiast 11-13.X odpada....

Pozostaje mi trzymać kciuki by inni uczestnicy przybyli tłumnie i bawili się zacnie :!:

Autor:  Efgard [ Pn sie 26, 2013 7:59 ]
Tytuł: 

Jadę aktualnie na dwa etaty i weekendy też mam robocze aż do końca października, ale może się uda w ten jeden weekend odpuścić robotę. Zobaczę co się da zrobić, ale odpowiem pewnie tuż przed turniejem.

Co do nagród, to rzeczywiście draft może być juz nieaktualny przy dzisiejszych zasobach karcianych naszych graczy. Prawie każdy posiada niemal wszystkie karty i ich duplikaty.

Pójście w kierunku gier planszowych/karcianych typu blefuj!, czy bang! wydaje się bardzo dobrym pomysłem.

A że jakieś nagrody na zachętę powinny być nie ulega dla mnie wątpliwości. :)

Autor:  pokrzyw [ Pn sie 26, 2013 13:42 ]
Tytuł: 

:( Znowu 13. październik. Panowie, przesuńcie to o tydzień bardzo proszę, bo to jedyny weekend który mi nie odpowiada... Nie wyjadę na turniej na urodziny małżonki.

ps. Assarhadon odpada w ogóle na jesień.

Autor:  Thorin [ Wt sie 27, 2013 11:04 ]
Tytuł: 

Ja nie dam rady zorganizować turnieju w innym terminie - jeśli chce ktoś inny się tego podjąć to odstąpię organizację. Jeśli Staszek nie potwierdzi tego terminu, a sala będzie w innym czasie wolna to będę miał problem i wtedy ... jeszcze sam nie wiem co wtedy :P

Piotrze - a nie możecie zrobić urodzin małżonki w niedziele?

Autor:  pokrzyw [ Wt sie 27, 2013 18:08 ]
Tytuł: 

W zeszłym roku temat był wałkowany przy okazji herbów. Niestety nie dam rady, a szkoda bo czekam z niecierpliwością na ten event.

A może dam radę piatek - sobota ;)

Autor:  Thorin [ Wt sie 27, 2013 22:20 ]
Tytuł: 

Może i był ale z tego co pamiętam bo były jakieś okrągłe urodziny i niby się dużo luda miało zjechać, a do tego termin był podany 2-3 tygodnie przed urodzinami żony. Teraz ma prawie 2 miechy - sporo czasu na zorganizowanie w niedziele :). Ale rozumiem - nie da się to się nie da.

Autor:  |Highwayman| [ Wt sie 27, 2013 23:39 ]
Tytuł: 

ja choć w innym miejscu na forum wyrażałem chęć bycia na turnieju to póki co nic nie mogę powiedzieć bo po prostu nie wiem - od października zaczynam studia zaoczne i nie wiem jeszcze jak zjazdy będą się rozkładać - znając życie pierwszy zjazd będzie pewnie właśnie 12-13...

Autor:  Thorin [ Śr sie 28, 2013 0:41 ]
Tytuł: 

jeszcze jedna osoba będzie na nie i trzeba będzie przekazać komuś innemu organizację :(

Autor:  Jaded [ Śr sie 28, 2013 8:43 ]
Tytuł: 

A może przeniesiemy jakoś bardziej? Na listopad na przykład? Ja raczej weekendy mam wolne do grudnia.

Autor:  Muad'Dib [ Śr sie 28, 2013 10:27 ]
Tytuł: 

Nie ma co jeszcze dramatyzować, w tej chwili jest już kilka osób, które raczej się pojawią. Temat dopiero powstał, dajcie ludziom czas na wejście, przeczytanie i złożenie jakiejś deklaracji. Ale gdyby się okazało, że jednak inny termin by jednak Radkowi pasował na zorganizowanie tego (w listopadzie) to może warto pomyśleć nad tym.

Autor:  Thorin [ Śr sie 28, 2013 12:18 ]
Tytuł: 

Ja nie dramatyzuje tylko chodzi o to ze ja niebardzo mam możliwość organizacji w październiku - więc jak ma się odbyć a październiku to będzie musiał to zrobić ktoś inny a ja nie jestem pewny czy się wtedy pojawie. Jeśli ma to być listopad to ostatni weekend listopada ale to jeszcze nic pewnego - tak mi wychodzi niefortunnie w tym roku.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/