| Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
| Test of Fire https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=998 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Vandrer [ Śr sie 15, 2007 17:10 ] |
| Tytuł: | Test of Fire |
Cytuj: Test of Fire Sage only. Play to test a gold ring in a sage's company. Czy jeśli podczas MH phase, w odpowiedzi na creature przeciwnika, zagram ToF na gold ring w kompanii, która stawia czoło atakowi (atakom) tego stworka, i trafię jakiś Dwarven Ring czy Magic Ring of Fury - coś co daje bonus do prowess, to czy będzie się on liczył przy rozwiązywaniu tego łańcucha efektów (w końcu jak będzie szło od końca to najpierw będzie test na gr a potem rozwiązanie ataku), czy dopiero w ewentualnym późniejszym łańcuchu? Zakładam, że nie ma przeciwwskazań do zagrania ToF w takim momencie, skoro: Middle-earth: The Lidless Eye, Rulebook napisał(a): Because Pon Opar is a sage in the same company as a gold ring, you play your Test of Fire on Tarcil's gold ring at any time during your turn.
Długo i chaotycznie, ale mam nadzieję, że uda sie zrozumieć o co idzie poecie |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Śr sie 15, 2007 18:21 ] |
| Tytuł: | |
Wpierw pojawi się w grze wytestowany pierścień a dopiero potem rozwiąże się kreatura. Z czego wynikają podejrzenia o ewentualny inny przebieg zdarzeń (pierścień w innym łańcuchu efektów), nie mam pojęcia. |
|
| Autor: | Vandrer [ Pt sie 17, 2007 1:25 ] |
| Tytuł: | |
Chodziło mi o to, czy bonus jaki ten pierścień daje (dawałby) do prowess, byłby dodawany już w tym samym łańcuchu (bo najpierw wytestuje się pierścień a potem rozwiąże kreaturka), czy dopiero w następnym (skoro nie było go (bonusu) na rozpoczęciu). Nie o sam pierścień. |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Pt sie 17, 2007 1:54 ] |
| Tytuł: | |
Od rozwiązania kreatury do rozstrzygnięcia poszczególnych strike sequences jest sporo czasu (liczonego w łańcuchach efektów). Można przed przydzieleniem strikes podjąć wielokrotne próby anulowania ataku (i anulowania anulowania), przeprowadzić inne akcje, w tym także testowanie pierścieni. Jest również czas na akcje pomiędzy poszczególnymi strike sequences. Jedynymi akcjami, jakie nie pojawiają się w tym samym łańcuchu efektów, w którym rozwiązują się tworzące je karty, są akcje spowodowane wystąpieniem pasywnego warunku. Jeśli kompania bez rangera wędruje przez i zostanie zagrane Long Winter, to akcja "wycofaj kompanię do site of origin" zadeklaruje się jako pierwsza akcja następnego łańcucha efektów.
Tak samo jeśli Long Winter jest w grze a kompania straci ostatniego rangera lub/i na jej ścieżce pojawią się . Akcja "wycofaj kompanię do site of origin" zadeklaruje się dopiero na początku następnego CoE.
|
|
| Autor: | Vandrer [ Pt sie 17, 2007 2:22 ] |
| Tytuł: | |
Czyli rozumiem, że bonus będzie się liczył. Tylko czemu, w podanym przez Ciebie przykładzie, 'akcja "wycofaj kompanię do site of origin"' zadeklaruje się dopiero na początku następnego Council of Elrond |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Pt sie 17, 2007 2:29 ] |
| Tytuł: | |
Na to pytanie niech odpowie któryś z członków Chain of Effects. |
|
| Autor: | Vandrer [ Pt sie 17, 2007 2:30 ] |
| Tytuł: | |
Tośmy se pożartowali |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Pt sie 17, 2007 2:46 ] |
| Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): Na to pytanie niech odpowie któryś z członków Chain of Effects. czyli chyba ja Vandrer napisał(a): Tylko czemu, w podanym przez Ciebie przykładzie, 'akcja "wycofaj kompanię do site of origin"' zadeklaruje się dopiero na początku następnego Council of Elrond
ponieważ zagranie hazardu to inny chain of effects (i nie koniecznie pierwszy efekt w tym łańcuchu) natomiast dopiero gdy ten chain of effect w pełni się zakończy i dany hazard wejdzie juz do gry to ów hazard zaczyna dzialać rozpoczynając nowy chain of effect |
|
| Autor: | Vandrer [ Pt sie 17, 2007 2:54 ] |
| Tytuł: | |
Chyba nie mogę żartować, bo widać jakieś głupoty sadzę. Wyjaśniam: Sposób w jaki Konrad skrócił "chain of effects" skojarzył mi się ze skrótem "Council of Elrond" i pomyślałem (o ile to jeszcze możliwe), że to śmieszne trochę jest... Tylko tyle - sens przykładu Konrada rozumiem i nie trza mi go wyjaśniać. Naprawdę |
|
| Autor: | Konrad Klar [ Pt sie 17, 2007 2:58 ] |
| Tytuł: | |
Robi się niewesoło |
|
| Autor: | |Highwayman| [ Pt sie 17, 2007 10:18 ] |
| Tytuł: | |
zamiast se żartować obaj mozecie sie zadeklarować co do terminu zbliżającego się turnieju w Herbach |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|