Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Atak stworzonek a miejsce ataku.
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=99
Strona 1 z 1

Autor:  Yabree [ Śr maja 26, 2004 20:10 ]
Tytuł:  Atak stworzonek a miejsce ataku.

Sprawa pewnie prosta jak precel ale mimo wszystko zapytam się, otóż:
Czy jeżeli dajmy na to typ z pod ciemnej gwiazdy Drake atakuje tylko w określonych regionach (i tu lista regionów), może zaatakować drużynę, która co prawda nie rusza się tylko najzwyczajniej robi kocioł na lokacji ?

Wiem że na drużynę która nie rusza się w danej turze można zagrywać jedynie hazardy "key to site". Czy zatem Drake zagrywany w danym regionie może atakować taką drużynę, czy też nie ??

Autor:  Asgaroth [ Śr maja 26, 2004 20:23 ]
Tytuł: 

Sądze, że nic nie stoi na przeszkodzie. Spójrzmy na to tak... drużyna robi rozpierduchę w Irerock i poluje na Leucarutha. Okazuje się jednak nagle, że żyje tam jeszcze jakiś pomniejszy gad (bez obrazy Gadzin ;)). Tak więc atakuje on kompanię i tyle :)
Jednak mogę się mylić, bo nie pamiętam jakoś specjalnie zasad (jak ostatnio policzyłem, nie grałem w METWa od prawie 4 lat!!! :(), więc lepiej, jeśli ktoś bardziej wyspecjalizowany w zasadach odpowie na to...

Autor:  root [ Śr maja 26, 2004 20:30 ]
Tytuł: 

Nie mozna niestety. Juz kiedys sie o to pytalem, i uzysklem odpowiedz od Jadeda, zreszta sam to potem znalazlem w cfr:

Cytuj:
If a company does not move, it still has a movement/hazard phase. No cards are drawn based on the company's movement, and the only hazard that can be played on the company are events and creatures that can be keyed to the company site.


Jedym slowem jak kompanija sie nie rusza to tylko kreatury na miejsce moga byc zagrywane i koniec.

Autor:  Asgaroth [ Śr maja 26, 2004 20:34 ]
Tytuł: 

Czyli jednak się pomyliłem... :( Tak coś mi chodziło po głowie, że ktoś coś na ten temat pisał :)

Autor:  Ciachu [ Cz lut 24, 2005 1:09 ]
Tytuł: 

Przepraszam, a co w przypadku gdy na takim Irerock (druzyna oczywiscie sie nie ruszala w tej turze) chcemy zagrac np. Smauga z Doors of Night ??? Jak na moj gust to taki Smaug zaskoczy naszych kochanych bohaterow i zrobi im z d... jesien sredniowiecza....
Jesli sie myle to prosze o sprostowanie.

Autor:  kfiadeg [ Cz lut 24, 2005 1:13 ]
Tytuł: 

to co innego, bo na Smaugu (przytoczę tekst z karty) :
Cytuj:
SMAUG - Creature (R)
[MP: 5; P/B: 17/8]
Unique. May be played at The Lonely Mountain. Dragon. Two strikes. Attacker chooses defending character. If Doors of Night is in play, may also be played keyed to Grey Mountain Narrows, Iron Hills, Northern Rhovanion, and Withered Heath; and may also be played at sites in these regions.

1. nie ma nic o moving company
2. smaug może być zagrany "at sites in these regions"
o. :)

Autor:  root [ Cz lut 24, 2005 17:25 ]
Tytuł: 

echzachtly ;)

Autor:  maly [ Cz lut 24, 2005 22:47 ]
Tytuł: 

Wlasnie sie zastanawiam Yabree cyz jak siedziales wtedy na sicie czy dobrze rzucone byly te hazardy,ale chyba tak :D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/